Dat is het. Verder heb ik zelf een potje dampo, echt minimaal gebruiken dus doe je heel lang mee, maar ligt ook aan de kwaliteit, snotneuzen zijn nooit goed.
#7
Zelf spoel ik altijd mijn neus met zo'n hogedruk reiniger van Physiomer, dan zijn je holtes daarna ook goed schoon. En wat voor mij echt een wondermiddel is, is de creme van Nasumel. Sinds ik beide producten gebruik heb ik nooit meer last van pijn, verstopte neus of bloedneuzen na (iets te enthousiast) gebruik.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.