Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi! Ik kan me voorstellen dat dat erg spannend voor je is, sterkte. Kom je uit Nederland of Belgie? Want dat maakt een verschil qua procedure en strafeis. Hoe oud ben je zelf en heb je al eerder met justitie te maken gehad? Dat zijn namelijk factoren doe worden meegewogen."
"Van de Belgische wetgeving weet ik helaas niks. Hier in Nederland kan je wel via de site van het Openbaar Ministerie de richtlijnen voor de strafmaat checken. Misschien is dat in Belgie ook zo? Heel veel succes iig!"
"Nog druk aan het cutten, maar op dit moment 1.76m en 62 kilo bij een (voor de fitness mensen onder ons) vetpercentage van ongeveer 17%."
"Zou toch eerder wat proveren aan te komen als ik jou was! Beetje clean bulken ofzo Het is een vrouw Harry. Dan valt het wel mee toch? Klik om te vergroten... Clean bulk is nog niet nodig, heb nog genoeg te verbranden Ik hoef ook geen bb te worden, maar een beetje spier op een vrouw vind ik wel mooi De eerste twee blokjes van de sixpack zijn inmiddels zichtbaar"
"Sos voor mij, en alcohol. Haha, in combinatie met elkaar werkt ook prima"
"Voor je als vrouw 'mannelijk' wordt of uberhaupt echt spieren gaat aanzetten, dan moet je zo vreselijk hard trainen. Het is inderdaad jammer dat veel vrouwen bang zijn om bulky te worden. En als je kijkt naar foto's van fitness dames, dan vind ik de kont écht een stuk beter dan die platte pannekoeken van bijvoorbeeld de Victoria's Secret dames. Allemaal prachtige koppies, maar er zit geen vlees op. Nee hoor, I like my squats"
"In de duinen, erg leuk maar pas op voor zand :P Langs de kant van de snelweg onderweg naar een chique diner (knap lastig in een auto terwijl je een enorm grote galajurk aan hebt ) In een badhokje bij het zwembad"
"harry123 zei: Ik denk dat ik hier morgen raar op terugkijk maar goed. Vind dat alle ex verslaafden en de mensen die nu aan het afkicken zijn een dikke duim verdienen! Je hebt het zelf zo ver laten komen maar toch doe je er wat aan, RESPECT! Hoop dat jullie hier wat extra motivatie krijgen om te stoppen of er van af te blijven! Zet em op mensen! Misschien dat mensen dit dom vinden of zo, maar iedereen verdient een nieuwe kans en een steuntje in de rug, bij deze. Grtz Klik om te vergroten... Mag ook best wel eens gezegd worden toch? Anyway, ik sluit me hier bij aan!"
"Super goed report, wat een bizarre avond hebben jullie gehad! Hopelijk zijn jullie, en met name je vriend J, er weer helemaal bovenop. Ik zag overigens halverwege dat je de naam van je vriend J per ongeluk voluit had geschreven. Ik geef het maar even aan, voor het geval dat er een probleem zou kunnen zijn met herkenning enzo."
"Je hebt bij de drogist vaak ook kleine mini verpakkingen die je zelf kan vullen met bijvoorbeeld creme of shampoo. Ook super handig voor sos. Mini buisje in je zak/boxer/bh en op het toilet een beetje sos in het dopje doen. Dopje aan je neus of je snuifbuisje er in en hoppa"