#1
Ik zie veel topics over mensen die vragen of hun coke slecht of goed is.
Ik heb een simpel trucje om dit te testen, er zijn er meer maar dit is de makkelijkste.
Als eerst pak je folio en legt er een klein beetje coke op.
Je houdt je aansteker er onder. Twee dingen kun je merken of je goede coke hebt:
- Ruikt het zoet
- Begint het langzaam vloeibaar te worden en te lopen binnen de folie.
Wanneer is het slecht:
- Verbrand de coke en wordt die zwart (Met veel versneden)
- Als het niet loopt.
- En als de geur niet zoet is.
Ik heb een simpel trucje om dit te testen, er zijn er meer maar dit is de makkelijkste.
Als eerst pak je folio en legt er een klein beetje coke op.
Je houdt je aansteker er onder. Twee dingen kun je merken of je goede coke hebt:
- Ruikt het zoet
- Begint het langzaam vloeibaar te worden en te lopen binnen de folie.
Wanneer is het slecht:
- Verbrand de coke en wordt die zwart (Met veel versneden)
- Als het niet loopt.
- En als de geur niet zoet is.
