#1
Succses en ik hoop dat je een ander vindt.
Ik snap dat je niet wilt dat je ex gedeeltelijke voogdij krijgt. Ik denk dat hij weinig kans maakt als de rechter weet van zijn verslaving. Je zult dit natuurlijk wel moeten kunnen bewijzen. Ik snap dat je het vervelend vind dat je kind nu in een gebroken gezin moet opgroeien, maar ik denk dat die nu meer kans heeft op een goede toekomst dan wanneer je bij je ex zou zijn gebleven.nolita zei:Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb ook al hulp aangevraagd. Morgen word ik daarover terug gebeld. Die gaan dan helpen met alimentatie en bezoekrecht te regel. Hij wil gedeelde voogdij, maar daar ben ik het niet mee eens gezien de situatie.
En ook al is het nu uit. Ik ben totaal niet van hem af. Door onze kleine blijven we in verbinding staan. Helaas....
Hij wilde vandaag ook langs komen om zijn kind te zien. Ik heb hierop nee gezegd. Zal wel heel gemeen zijn, maar ik kan dat momenteel totaal niet aan. Hij heeft alles voor mij kapot gemaakt. Ik heb geen baan meer. Want ik zou fulltime moeder zijn en hij daarvoor zorgen. Nu moet ik maar zien of ik het financieel nog rond kan krijgen, zodat ik mijn huis niet verlies. Maar vrij moeilijk hetzelfde salaris te vinden nu ik alleen staand moeder ben en geen onderhandelingspositie meer heb..
Ook vraag ik me af hoe ik ooit nog iemand moet kunnen gaan vertrouwen. Ik heb hem ook vertrouwd en nu zit ik hier..
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar drugs maken echt heel veel kapot!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."