Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscrack

crack

15 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
psychedelic_lover zei:
Dag mensen. Zou iemand me kunnen zeggen of coke "basen" hetzelfde is als crack, of is er nog een verschil?

Alvast bedankt
Klik om te vergroten...

Dat heb je zelf niet kunnen vinden?
p
psychedelic_loverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag mensen. Zou iemand me kunnen zeggen of coke "basen" hetzelfde is als crack, of is er nog een verschil?

Alvast bedankt
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat kan bij elke verslaving gebeuren en niet enkel bij crack...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Crack is de freebase vorm van Cocaïne.

Also:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=17302
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#5
crack is coke dat is uitgekookt in amoniak. de uiteindelijke werking is hetzelfde alleen bij basen krijg je als je het uitblaast een "flash" een korte reis naar de ruimte ( dit is serieus nog lekkerder dan klaarkomen) maar crack heeft 1 regel: MEER! blijf er van af tenzij je een hele sterke persoonlijkheid heb. maar dan nog.... crack is TE lekker
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
MeejheM zei:
psychedelic_lover zei:
Dag mensen. Zou iemand me kunnen zeggen of coke "basen" hetzelfde is als crack, of is er nog een verschil?

Alvast bedankt
Klik om te vergroten...

Dat heb je zelf niet kunnen vinden?
Klik om te vergroten...

Ik vind dit eerlijk gezegd ook heel erg verwarrend. Sommigen zeggen dat het niet hetzelfde is en anderen dan weer wel.

Toen ik onlangs een typisch freebase pijpje vond dat er ongeveer zo uitzag:



Vroeg ik aan een vriend die er (dacht ik toch) een stuk meer van af wist dan ik "dit is dus om crack roken?"

Waarop hij antwoordde met: "maar neen jong zot, dit is gewoon freebase".

Nu goed, op andere plaatsen lees ik dat het gewoon hetzelfde is. Dus ik begrijp de verwarring van de OP wel.
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#7
het maakt denk ik weinig uit hoe je de crack rookt.. elke pijp, zelfgemaakt of niet voldoet..
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
peprick zei:
het maakt denk ik weinig uit hoe je de crack rookt.. elke pijp, zelfgemaakt of niet voldoet..
Klik om te vergroten...

Dat bedoelde ik niet met die foto hoor. Ik wilde gewoon duidelijk maken dat sommige mensen wel degelijk verkondigen dat er een verschil is tussen basecoke en crack. Terwijl dit blijkbaar hetzelfde is.

Soit, daar ga ik me niet aan wagen. Snuifcoke is al een bitch genoeg.
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#9
good thing. het is echt te lekker!
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
In m'n eigen omgeving zie ik een jongen die alles weggooit en z'n eigen familie beliegt om toch maar te kunnen crack roken.

Ik wil met vele zaken kennis maken maar dit is toch een brug te ver voor mij.
A
AttimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tekzor668 zei:
Dat kan bij elke verslaving gebeuren en niet enkel bij crack...
Klik om te vergroten...

Ja tuurlijk, da's waar. Maar heb toch de indruk dat het bij crack nog erger is dan bij snuifcoke en dat is al erg genoeg.
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#12
in mijn ervaring was dat zeker zo, als ik een grammetje had, ging ik me na een kwart gram al zorgen maken dat het bijna op was :openmouth: en dat hoor ik veel om me heen, dat je eigenlijk na het eerste pijpje zowat maar met 1 ding bezig ben: meer! terwijl er dan nog zat op tafel ligt.
ben blij dat ik er een punt acheter heb kunnen zetten voordat het te laat was.
p
peprickLid
01-01-2024, 00:00
#13
ben toch weer overstag gegaan. heb een paar balletjes gehaald. ook om me pep-dip even door te komen. me mond en keel flink verdoofd, lekkere coke smaak en het was vers, hij had net gekookt :grin: lekker muziekie aan :rock:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je klinkt als een wijze gast :P Fijne avond :)

peprick zei:
ben toch weer overstag gegaan. heb een paar balletjes gehaald. ook om me pep-dip even door te komen. me mond en keel flink verdoofd, lekkere coke smaak en het was vers, hij had net gekookt :grin: lekker muziekie aan :rock:
Klik om te vergroten...
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Attimo zei:
In m'n eigen omgeving zie ik een jongen die alles weggooit en z'n eigen familie beliegt om toch maar te kunnen crack roken.

Ik wil met vele zaken kennis maken maar dit is toch een brug te ver voor mij.
Klik om te vergroten...

Hangt er natuurlijk vanaf hoe je ermee omgaat hé. Natuurlijk is de ene 'drug' al wat gevaarlijker als de andere...maar indien er zich een probleem voordoet (eenders welk) ligt de fout toch bij de gebruiker zelf :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bobsacamano zei:
Je klinkt als een wijze gast :P Fijne avond :)

peprick zei:
ben toch weer overstag gegaan. heb een paar balletjes gehaald. ook om me pep-dip even door te komen. me mond en keel flink verdoofd, lekkere coke smaak en het was vers, hij had net gekookt :grin: lekker muziekie aan :rock:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

ik had het niet beter kunnen zeggen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."