Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn story, mijn ei kwijt willen

Mijn story, mijn ei kwijt willen

15 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou je je verhaal iets duidelijker kunnen maken. Wat gebruik je 3 minimaal 5... En lees even je verhaal door voor je wat plaatst het staat vol typos ik heb er al veel weg gehaald maar geen tijd meer het af te maken.

Helpt om goeie reacties te krijgen.
J
JohanjochemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heel bekend, ik denk bij elke gebruiker hier.
Je begint een keer en leuk daarna merk je dat je niet meer totaal dronken kun worden of juist lekker ontnuchterend.en hiermee dus je chickie kan versieren.
Ik heb het zelf vaak geroepen maar nu nlet sinds me relatie voorbij is weet ik het nu zeker ik ben verslaafd! Als ik gebruik is het minimaal 3 en soms 5 hele dit altijd in combinatie met alcohol.

Ik begin een avond goed met volle moed van joh doe niets maargoed veel vrienden doen het ( hun wel met beleid) dus word het gehaald die avond. Meestal door de drank kan ik geen nee zeggen. Achteraf altijd spijt want soms ging ik extra halen om dat nog in me eentje op te maken ergens buiten op een bankje.

Ik ben normaal geen type die dit typt maar heb het idee door erover te praten of chattem je het jezelf realistisch maakt. Tijdens gebruik zoals nu ben ik tenminste 100 % eerlijk en als ij iets terug lees heb ik vaak spijt dat ik het getypt heb maar meestal krijg ik als reactie ah joh je was dronken maar super tof dat je zo eerlijk was.

Nou vandaar bij gekomen mijn relatie ook een gedeelte van verneukt.
Eerst deden we het en kwamen persoonlijke dingen van elkaar te weten die je normaal niet zomaar zou zeggen of totaal niet als onderwerp voorbij zou komen.hier gaat het dus verkeerd, nuchter waren gesprekken ineens saai en na je werkweek wou je spacen en continue doorpraten.
Na een tijdje zijn de openbaringen weg en als je ook maar iets jaloers bent zoals mij ga je zelfs nep account aanmaken om te checken hoe ze reageert. Dit puur omdat je wantrouwen krijgt. Je hoopt op weer die eerlijke openbaringen, na een tijdje is sar er niet meer maar zelf denk je dat ze wat verzwijgt.


Ik wil hier mee zeggen: het gevaarlijke van sos is aan het begin heeft het alleen maar voordelen, behalve de prijs. Anders was heel Nederland zo?

Na een tijdje ga je meer nemen en wil je alleen maar spacem en die kick hebben. En hier gaat het mis! Stop er dan gelijk mee. Je wilt alleen maar meer en gebruikt het om te gebruiken ipv om jezelf beter te voelen in de gehele avond of leven.wanneer je her voor die kick doet en je het moet hebben gooi alles gelijk weg, ga dan maar vroeg slapen je zult me dankbaar zijn.

Dit lucht flink op maar Zelfs na deze hoeveelheid zit ik weer te janken.

Ps voor mezelf al wel een plan opgesteld en vastberaden om mij hier aan te houden.

Wees Hier Nee realistisch ineenkeer niets meer werkt niet. Dan blijf je eraan denken trust me. Ik heb me nu voorgenomen 2 x per maand zoveel als ik wi
Volgende maand 1 x zoveel als ik wil
Em dan hoop ik dus me gevoel ook tr onderdrukken want ik mag nog wel maar is dit het juiste moment?


Ps wat voor mij al veel verschil leverde was om te zeggen tegen je maatjes dat je ier meer voor hun haalde ondanks de korting die grootgebruiker krijgt. Vaak als je dan nier wilt maar toch haalt voor anderen doe je er gelijk wat bij voor jezelf want je wilt batuurlijk niets missen.

Alle verhalen klinken hier zo dramatisch als mijne en het is me eigen schuld. Maar ben serieus met me werk daar zal ik nooit gebruiken. Maar merk door mijn gebruik sinds 16 dat ik veel dingen hen gemist. Je lacht niet. Meer zo gauw zonder je voelt je snel ongemakkelijk wil iets ontvluchten. En kijk eens terug op uitgaan? Waar was je grotendeels mee bezig Ja! Drank halen en naar de wc of zelfs naar buiten omdat je nieuwe moest.

Nou groetjes graag positieve reacties vooral op het afbouwen feedback
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Johanjochem zei:
Staat toch minimaal 3 en soms 5 hele? En gaat om sos heb heb toch in cocaïne geplaatst.

Sorry voor me taal ik hebben dyslexie vandaar heb er echt mme best op gedaan mijn excuses dus bij deze
Klik om te vergroten...

Ja maar 5 GRAM of 5 sleutelpuntjes of 5 kilo? En elke dag? 3 of 5 keer per week? Ik denk dat Bobsacamano dat bedoeld.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jullie doen wel moeilijk zeg. Coke haal je toch in heeltjes of halfjes? Hij zegt 3 en soms 5 hele. Dus 3 en soms 5 hele grammen.

Bobsacamano zei:
En lees even je verhaal door voor je wat plaatst het staat vol typos ik heb er al veel weg gehaald maar geen tijd meer het af te maken.
Klik om te vergroten...
Lijkt me een strak plan als je dat van tevoren netjes vraagt.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
Jullie doen wel moeilijk zeg. Coke haal je toch in heeltjes of halfjes? Hij zegt 3 en soms 5 hele. Dus 3 en soms 5 hele grammen.

Bobsacamano zei:
En lees even je verhaal door voor je wat plaatst het staat vol typos ik heb er al veel weg gehaald maar geen tijd meer het af te maken.
Klik om te vergroten...
Lijkt me een strak plan als je dat van tevoren netjes vraagt.
Klik om te vergroten...

en hoe zuiver? ... 30%? 50%? 70%? Wat voor bagger is erbij gemikt?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
MeejheM zei:
Exceptional Insight zei:
Jullie doen wel moeilijk zeg. Coke haal je toch in heeltjes of halfjes? Hij zegt 3 en soms 5 hele. Dus 3 en soms 5 hele grammen.
Bobsacamano zei:
En lees even je verhaal door voor je wat plaatst het staat vol typos ik heb er al veel weg gehaald maar geen tijd meer het af te maken.
Klik om te vergroten...
Lijkt me een strak plan als je dat van tevoren netjes vraagt.
Klik om te vergroten...
en hoe zuiver? ... 30%? 50%? 70%? Wat voor bagger is erbij gemikt?
Klik om te vergroten...
Juist, en dat ook. En, bijvoorbeeld, wat haalt Bob nog meer weg?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik gok dat Bob een geïnfiltreerde illuminatie is. Anders doet hij vast wat met elektromagnetische straling of velden.
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vervelend dat het zo slecht met je gaat. Ik denk dat het het beste is naar je huisarts te gaan. Hij kan verder met jou kijken naar wat voor hulp je nodig hebt. Als het klopt wat je zegt, en je regelmatig vijf gram op een avond gebruikt, is het echt tijd om in te grijpen. Zeker als je ook je relatie verpest door gebruik. Laat het niet verder komen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hij geeft aan grootgebruiker korting te krijgen.

Dat dat gepaard gaat met alcohol gebruik komt in mijn ervaring erg veel voor. Zo zit je voordat je het weet met 2 verslavingen.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk dat als je zo'n post plaatst dat het al iets te ver gegaan is. Ook wil ik hopelijk nog op tijd waarschuwen dat coke en alcohol tegelijk gebruiken je op kan zadelen met 2 verstrengelde verslavingen waarvan stoppen echt enorm veel inzet/vastberadenheid/lef/et cetera vereist, veel meer dan een verslaving aan cocaïne of alcohol alleen.

Hopelijk ben je nog niet te ver...

Dat is geen fijne plek, geloof me.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik jou was zal ik ook je alcohol gebruik wat minderen.. Als jij dingen gaat doen die je van te voren hebt gezegd niet te doen door de alcohol ben je niet lekker bezig. Geloof me als jij straks weer bezopen bent koop je zo weer een paar pakketten

Plus je zegt zelf ook dat je vrijwel geen coke gebruikt zonder alcohol..
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar ben ik dan geïnfiltreerd bij de illuminatie of ben ik hier vanuit de illuminatie geïnfiltreerd?

Anyway voor de topicstarter.

Goed dat je je verhaal hier neerzet. En zoals al gezegd is zodra je hier zon verhaal neerzet weet je eigenlijk wel genoeg. Ik zou als ik jou was proberen de situaties waarin je veel gebruikt te vermijden en hulp zoeken bij je huisarts.

MeejheM zei:
Ik gok dat Bob een geïnfiltreerde illuminatie is. Anders doet hij vast wat met elektromagnetische straling of velden.
Klik om te vergroten...
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jezus mina stelletje suffe kaaskoppen. ZIt hier een gast met een probleem strak van de sos zijn hart uit te storten en eerlijk te wezen en dan is het eerste van belang om 'm erop te wijzen dat je er taalfouten uit hebt zitten vissen? Moet ik soms de taalfouten uit jullie berichten ook effe eerst behandelen?

@JoJo: OK, het probleem zal niet zijn: geen coke bestellen. Het probleem zal wel zijn: God-ver-domme. Hoe vermaakte ik me indertijd ook alweer zonder? Dat gevoel van: van coke kan ik geen stijve krijgen, maar van geen coke krijg ik een slappe.

Ja met vijf gram "op een bankje" zal t wel effe wennen zijn zonder. Wel eens over nagedacht waarom je zoveel meer moet hebben dan je matties? En er goddomme nog een traantje bij kan laten ook? Het lijkt erop dat je een wat dikkere huid hebt, niet? Of misschien qua dopamine van wat dieper moet komen voordat de troep je netjes in de Zone krijgt. Wat zijn je conclusies? Was je altijd al onaangedaan vergeleken bij de rest? Of was je vroeger net zo snel van de kaart en is je gewenning er als de kippen bij?

Waar hang je uit? Is het kansloos Enkhuizen, Hoorn, daar aan het eind van de A7 zeg maar? Zou slecht nieuws zijn, want dan zal je moeten verkassen voordat er schot in de zaak komt, omdat al je vrienden en kennissen en waarschijnlijk ook je buren en je kapper en je slager aan de nak zijn. Ciao bye naar de Grote Stad, om de drugs een beetje te ontlopen :mrgreen: . Je zal de eerste niet zijn godverdomme.

Wat voor werk is dat waar je over praat? Geen horeca in elk geval. EIndredacteur zal ook wel niet met je dyslexie. Geen minimumloon ook trouwens, vijf gram is voor niemand heel goedkoop. Vandaar dat ik ook aan Hoorn etc dacht: stuksloners in de haven, wat onduidelijke dingetjes hier en daar, klont geld in je zak en vijf dagen weekend.

Maar dat werk is kennelijk belangrijk voor je. De vraag is: is het iets waar je in kan bijten als je je straks helemaal de takketyfus zit te vervelen terwijl de schijtlollige whatsappjes van je snuifmatties zich opstapelen en jij denkt: "stelletje slappelingen heeft hooguit een halve gram binnen. Voor dit soort slap geouwehoer moet ik toch echt al op tweeenhalf zitten, in de wetenschap dat er nog minimaal dat in mijn zak zit....?

Zo niet, dan moet je een hobby. Zoiets waar je langzaam beter in wordt totdat je iets kan of doet waar je zelf respect voor kan opbrengen. Hoe oud ben je ongeveer?

Afijn, de hamvraag is denk ik niet of de sustainability van je coke-habit nog een beetje op te smukken is. Vijf gram en dan jankend tot de conclusie komen dat je nog steeds veel te veel niet te negeren persoonlijke gevoelens hebt, tja. Je kan moeilijk nog eens verdubbelen. Dus dat is duidelijk een end-of-the-road-achtige toestand. Dus dat wordt het hele gelul met vallen en opstaan en langzaam maar zeker.

Maar de hamvraag is wat je ervoor in de plaats gaat stellen. Dat maximaal uitgekiende systeem dat jij hebt ontwikkeld om min of meer ongestoord 5 gram coke te kunnen wegdouwen terwijl je je verstopt "in plain sight" moet straks natuurlijk wel wat te doen hebben.

Hoe eerder je weet dat je niet alleen klaar bent met de illusies van je stiekeme grammen maar ook wat je dan wel wilt, hoe gemakkelijker je een transitie zult kunnen maken. Waarbij "gemakkelijker" een wel erg blije terminologie is natuurlijk.

Succes kerel. Als je het niet bezwaarlijk vindt: laat maar weten hoe het gaat. Misschien is je oorspronkelijke accountnaam straks weer gewoon beschikbaar. Bob's got your back, spellingsgewijstechnisch, en EI maakte zich ook al bijna druk over het gezever over die oneven aantallen, dus wat dat betreft ben je helemaal onder de pannen hier.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
Jullie doen wel moeilijk zeg. Coke haal je toch in heeltjes of halfjes? Hij zegt 3 en soms 5 hele. Dus 3 en soms 5 hele grammen.
Klik om te vergroten...

@Jo - Er komt hier zo een gast over symmetrie zeiken. Kan je gewoon negeren.

Als het er meerdere zijn en het geroep om symmetrie wordt echt vervelend, gewoon vragen welke vinger ze het makkelijkst kunnen missen.
I
Insane clownLid
01-01-2024, 00:00
#15
Best herkenbaar, ik denk dat je beter even kunt stoppen met alcohol. Je zult zien dat stoppen met coke 100X makkelijker is.

SUCCES!
J
JohanjochemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Staat toch minimaal 3 en soms 5 hele? En gaat om sos heb heb toch in cocaïne geplaatst.

Sorry voor me taal ik hebben dyslexie vandaar heb er echt mme best op gedaan mijn excuses dus bij deze

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."