Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo collage/forum gebruikers. Ik gebruik regelmatig eerder recreatief maar sinds breuk ex ook best vaak in me eentje. Ik ga niet stoer zeggen dat ik niet verslaafd ben maar heb soms hele maand niet en soms maanden met 9 Gr. Per week. Probleem is nu dus me neus is geheel geïrriteerd en hoekjes korsten of bloed (sleutel of SOS). Ik neem aan dat meerdere dit hier hebben aangezien ik soms verhalen lees waar zelfs ik van schrik. Maar hoe kun je dit beste tegengaan en wat kun je beste doen na nacht doorhalen? Mijn gebruik is normaal sochtends havermout met melk en zoveel mogelijk vitamine pillen. Fockingwarm douchen en neus los maken. Maar kan begrijpen dat er betere manieren zijn bijvoorbeeld bepanthen of andere voeding? PS graag geen onzin van niet meer gebruiken dat is de vraag namelijk niet."
"Staat toch minimaal 3 en soms 5 hele? En gaat om sos heb heb toch in cocaïne geplaatst. Sorry voor me taal ik hebben dyslexie vandaar heb er echt mme best op gedaan mijn excuses dus bij deze"
"Heel bekend, ik denk bij elke gebruiker hier. Je begint een keer en leuk daarna merk je dat je niet meer totaal dronken kun worden of juist lekker ontnuchterend.en hiermee dus je chickie kan versieren. Ik heb het zelf vaak geroepen maar nu nlet sinds me relatie voorbij is weet ik het nu zeker ik ben verslaafd! Als ik gebruik is het minimaal 3 en soms 5 hele dit altijd in combinatie met alcohol. Ik begin een avond goed met volle moed van joh doe niets maargoed veel vrienden doen het ( hun wel met beleid) dus word het gehaald die avond. Meestal door de drank kan ik geen nee zeggen. Achteraf altijd spijt want soms ging ik extra halen om dat nog in me eentje op te maken ergens buiten op een bankje. Ik ben normaal geen type die dit typt maar heb het idee door erover te praten of chattem je het jezelf realistisch maakt. Tijdens gebruik zoals nu ben ik tenminste 100 % eerlijk en als ij iets terug lees heb ik vaak spijt dat ik het getypt heb maar meestal krijg ik als reactie ah joh je was dronken maar super tof dat je zo eerlijk was. Nou vandaar bij gekomen mijn relatie ook een gedeelte van verneukt. Eerst deden we het en kwamen persoonlijke dingen van elkaar te weten die je normaal niet zomaar zou zeggen of totaal niet als onderwerp voorbij zou komen.hier gaat het dus verkeerd, nuchter waren gesprekken ineens saai en na je werkweek wou je spacen en continue doorpraten. Na een tijdje zijn de openbaringen weg en als je ook maar iets jaloers bent zoals mij ga je zelfs nep account aanmaken om te checken hoe ze reageert. Dit puur omdat je wantrouwen krijgt. Je hoopt op weer die eerlijke openbaringen, na een tijdje is sar er niet meer maar zelf denk je dat ze wat verzwijgt. Ik wil hier mee zeggen: het gevaarlijke van sos is aan het begin heeft het alleen maar voordelen, behalve de prijs. Anders was heel Nederland zo? Na een tijdje ga je meer nemen en wil je alleen maar spacem en die kick hebben. En hier gaat het mis! Stop er dan gelijk mee. Je wilt alleen maar meer en gebruikt het om te gebruiken ipv om jezelf beter te voelen in de gehele avond of leven.wanneer je her voor die kick doet en je het moet hebben gooi alles gelijk weg, ga dan maar vroeg slapen je zult me dankbaar zijn. Dit lucht flink op maar Zelfs na deze hoeveelheid zit ik weer te janken. Ps voor mezelf al wel een plan opgesteld en vastberaden om mij hier aan te houden. Wees Hier Nee realistisch ineenkeer niets meer werkt niet. Dan blijf je eraan denken trust me. Ik heb me nu voorgenomen 2 x per maand zoveel als ik wi Volgende maand 1 x zoveel als ik wil Em dan hoop ik dus me gevoel ook tr onderdrukken want ik mag nog wel maar is dit het juiste moment? Ps wat voor mij al veel verschil leverde was om te zeggen tegen je maatjes dat je ier meer voor hun haalde ondanks de korting die grootgebruiker krijgt. Vaak als je dan nier wilt maar toch haalt voor anderen doe je er gelijk wat bij voor jezelf want je wilt batuurlijk niets missen. Alle verhalen klinken hier zo dramatisch als mijne en het is me eigen schuld. Maar ben serieus met me werk daar zal ik nooit gebruiken. Maar merk door mijn gebruik sinds 16 dat ik veel dingen hen gemist. Je lacht niet. Meer zo gauw zonder je voelt je snel ongemakkelijk wil iets ontvluchten. En kijk eens terug op uitgaan? Waar was je grotendeels mee bezig Ja! Drank halen en naar de wc of zelfs naar buiten omdat je nieuwe moest. Nou groetjes graag positieve reacties vooral op het afbouwen feedback"