Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke klein maken

Coke klein maken

13 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
plamuurmes, zeg 60mm. platdrukken om een glad maar hard oppervlak en een beetje draaien, werkt snel en goed.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een vraagje

Ik koop tegenwoordig me coke wat groter in en krijg het van het blok
Dus eigenlijk zie je de flinsteringen (lijkt op kristal) van de flakes als ik het goed heb
Mijn vraag is nu hoe maak je dit het makkelijkst fijn?
Met een mesje gaat het tot op zekere hoogte maar niet fijn genoeg
Zelfde geld met een pasje
Warm maken heeft ook niet veel nut er blijven gewoon teveel grote stukjes in zitten

Nu vertelde iemand mij het met een koffie molen te doen maar dat zie ik niet zitten

Jullie ideeën of ervaringen?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
platdrukken en fijnhakken, als je pasje het niet volhoudt een stanleymesje gebruiken.
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar dan krijg ik het niet zo fijn als dat ik zou willen
Dus misschien nog andere tips?
l
losbanditasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een vijzel kan je gebruiken (dan wel eentje van steen, geen hout), je kan het door een zeef drukken. Maar het lijkt me allemaal veel werk, je kan toch met een (scheer)mes of iets scherps het fijnhakken? Het is niet zo sterk als kristal hè, het is gewoon een poeder wat samengesperst is.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#6
als het goed is kun je gewoon je pasje er plat op drukken, dan alles van het pasje afhalen (kun je een ander pasje voor gebruiken) , beetje choppen en evt. herhalen. Kan me niet voorstellen dat het zo hard is? :confused:
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik doe altijd brok in een sealtje vouwen, deze op tafel leggen of tegen de muur houden en dan op hameren met een aansteker. Voor mij word het zo fijn genoeg
K
KessieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Werkt prima met electrisch koffiemolentje. Wordt het een heel fijn poedertje :)

Des te fijner het is des te beter kan het opgenomen worden toch?
H
Hardgaan4.0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik leg het altijd op een glasplaatje (of een andere ondergrond wat hard, helder en gelijk is) en hak en snij het dan voorzichtig fijn met een heel scherp mesje. Daarmee schuif en leg ik dan ook een lijntje.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Liefhebbertje zei:
Ook in de jungle draaien ze de pers weleens tever...
Klik om te vergroten...
Amen.. ook speed kan erg hard worden als het niet goed is geproduceerd/bewaard of gedroogd
A
AmsterdamCLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als de coke te hard is het troep!
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
AmsterdamC zei:
Als de coke te hard is het troep!
Klik om te vergroten...

Ook in de jungle draaien ze de pers weleens tever...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
AmsterdamC zei:
Als de coke te hard is het troep!
Klik om te vergroten...
Of het is een product met een ondermaat aan HCl-zout, waardoor er nog wat base in je brokje verstopt zit.

OT)
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Met de (dunne) zijkant van een pasje van het brok (duwend) afschrapen (soort zaag beweging). Als je eenmaal een plat kantje aan de brok heb gemaakt gaat het vanaf daar makkelijker.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."