Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspony pack gevonden

pony pack gevonden

14 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
j
jeffre3yLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik zit net aan tafel. zie ik een pony pack langs me bord liggen. ik snel in me broekzak gedaan en niks gemerkt aan hun. waarschijnlijk weten ze dus niet wat het is. als ze er ooit naar vragen. weet iemand een smoes. iets anders zeggen waarvoor ik het gebruik ofzo
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je nou iets meer over de situatie verteld?

Waar, en wie zijn 'ze'?
j
jeffre3yLid
01-01-2024, 00:00
#3
sorry. natuurlijk in haast even getypt. me ouders bedoel ik. waarschijnlijk is die pony pack in me broekzak blijven zitten en eruit gevallen in de wasmachine
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zat er nog coke in je seal?
j
jeffre3yLid
01-01-2024, 00:00
#5
SneeuwSnuiver zei:
Zat er nog coke in je seal?
Klik om te vergroten...
nope hij was gelukkig helemaal leeg.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
En wat is de vraag ^^
S
SneeuwSnuiverLid
01-01-2024, 00:00
#7
jeffre3y zei:
nope hij was gelukkig helemaal leeg.
Klik om te vergroten...
Oke, maarja als je ouders er niet naar gevraagd hebben dan zullen ze waarschijnlijk niet weten wat het is denk ik. Als ze er ooit nog naar zouden vragen zou ik niet zo goed weten wat een goede smoes is:thinking: maar misschien kan je dan gewoon zeggen dat je het gebruikt om kleine spulletjes in te bewaren zodat die niet door je zak slingeren ofzo.
Weten je ouders helemaal niets van dat je drugs gebruikt?

Voortaan maar goed je zakken nakijken als je je kleren uit doet. En als je een volle seal hebt natuurlijk ook zonde van je coke als die in de wasmachine gaat:blush:
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekZ zei:
En wat is de vraag ^^
Klik om te vergroten...

Ik denk wat een goede 'smoes' zou zijn voor als ze ooit vragen wat het nou was:
jeffre3y zei:
als ze er ooit naar vragen. weet iemand een smoes. iets anders zeggen waarvoor ik het gebruik ofzo
Klik om te vergroten...

Ik zou (als ze er al ooit naar gaan vragen) gewoon zeggen dat het een opgefrommeld bonnetje of post-it was ofzo. Of zeggen dat het de start was van je nieuwe carrière als origami artiest.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lijkt me gewoon een duidelijk statement: 'we weten dat je drugs gebruikt'.
2
22:22Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeg dat je nagellakjes aan je vriendin cadeau hebt gedaan, de opi nagellak heeft een verpakking met pony pack en een mustang erop, lijkt exact op de opdruk van de sealtjes, maar je was vergeten de verpakking weg te gooien :tearsofjoy::tearsofjoy:
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#11
jeffre3y zei:
Waarschijnlijk weten ze dus niet wat het is.
Klik om te vergroten...

Een packie ligt niet zomaar naast je bord. Zoals @acht.zes zegt: gewoon een duidelijk signaal. Misschien hadden ze tijdens het eten een gesprek willen aanknopen maar is dat er niet van gekomen.

Een vraag die je jezelf waarschijnlijk ook al hebt gesteld: waarom bewaar je een lege pony pack? Je stopt toch ook geen leeg blikje cola terug in je tas?

Als smoes moet je gewoon zeggen dat je in Afrikaanse diamanten handelt en die in een papiertje bewaart. Hoewel aan die diamanten ook bloed kleeft, is dat ongetwijfeld minder dan aan coke. Dat morele besef zal de teleurstelling bij je ouders in ieder geval wat verzachten.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMAap zei:
Een vraag die je jezelf waarschijnlijk ook al hebt gesteld: waarom bewaar je een lege pony pack? Je stopt toch ook geen leeg blikje cola terug in je tas?
Klik om te vergroten...
Misschien dat ie ze bewaard voor als ie ooit 1 lege nodig hebt, of een kleine verzameling.
Ik personelijk en me vrienden ook bewaren alle sealtjes en gripzakjes. Zo heb ik van alle opdrukken en formaten wel wat.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gabbertje zei:
Misschien dat ie ze bewaard voor als ie ooit 1 lege nodig hebt, of een kleine verzameling.
Ik personelijk en me vrienden ook bewaren alle sealtjes en gripzakjes. Zo heb ik van alle opdrukken en formaten wel wat.
Klik om te vergroten...

Haha van die gerecyclde packjes waar de afbeelding er af slijt. Ik koop altijd gewoon seals bij de smartshop.

Wat ik wel altijd verzameld heb zijn xtc tabletten, ik bewaarde van elke soort die ik ooit gekocht heb altijd 1. Haha

Ieder zijn ding. Haha
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
mick swagger zei:
Wat ik wel altijd verzameld heb zijn xtc tabletten, ik bewaarde van elke soort die ik ooit gekocht heb altijd 1. Haha
Klik om te vergroten...

Heb me hier ook een tijdje mee bezig gehouden. Liep uiteindelijk uit de hand waardoor ik iedere nieuwe pil op de markt in mijn verzameling wou en ik teveel op de plank had om zeg maar een gebruikershoeveelheid te noemen. Uiteindelijk het meeste verdeeld onder vrienden.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#15
PsyTekZ zei:
Heb me hier ook een tijdje mee bezig gehouden. Liep uiteindelijk uit de hand waardoor ik iedere nieuwe pil op de markt in mijn verzameling wou en ik teveel op de plank had om zeg maar een gebruikershoeveelheid te noemen. Uiteindelijk het meeste verdeeld onder vrienden.
Klik om te vergroten...

Ok haha jaa ben er ook niet heel erg actief mee met het verzamelen, af en toe loop ik nog wat leuks tegen het lijf. Het heeft voor mij meer een nostalgische waarde. Ik heb ook een aardige collectie. Met de oudste exemplaren uit 2007 en nieuwste exemplaren uit 2017 haha ja ja ik gebruik al minstens 10 jaar xtc haha.

Vooral toen de bruine boompjes utkwamen wad ik laaiend enthousiast ik had gedacht dat het 200mg tijdperk nooit lang zou duren, nu blijkt de realiteit dat de xtc nu een jaar of 7 later goedkoper dan ooit is en dat er nog nooi zo'n aanbod is geweest van hooggedoseerde pillen. De pillen zijn nog altijd op dat niveau...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."