Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, na xtc gebruik kan ik nooit plassen. aangezien ik altijd ketamine bij heb vraag ik me af: als ik even een flinke punt pak. zou ik daarna dan wel kunnen plassen. de reden dat ik het zelf nog niet geprobeerd heb is omdat ik nog niet eens 1x per jaar xtx gebruik. en is dat niet kunnen plassen probleem ook met 4f?"
"oke. alvast bedankt voor de reacties. ik moet zeggen dat ik op het moment van nemen van de drugs geen angst heb en ik met volle plezier ergens heen ga. maar op het moment dat ik op het feest ben komt het gevoel pas naar boven."
"ik zit net aan tafel. zie ik een pony pack langs me bord liggen. ik snel in me broekzak gedaan en niks gemerkt aan hun. waarschijnlijk weten ze dus niet wat het is. als ze er ooit naar vragen. weet iemand een smoes. iets anders zeggen waarvoor ik het gebruik ofzo"
"Ik zeg eerlijk dat ik niet veel zelf vertrouwen heb. bij het uitgaan wordt ik ook altijd pas wat losser op het moment dat ik flink wat alcohol. ket en coke op heb. nu ga ik bij het uitgaan stoppen met coke omdat ik er niet gezelliger van wordt. maar omdat ik nu aan het droog trainen ben wil ik ook geen alcohol meer drinken. puur alleen coke en light frisdrank denken jullie dat ik op die manier ook dat lossere gevoel ga bereiken? en toevalig een fitnisser die een alcoholische drank weet die tijdens het droogtrainen ook mogelijk is?"
"sorry. natuurlijk in haast even getypt. me ouders bedoel ik. waarschijnlijk is die pony pack in me broekzak blijven zitten en eruit gevallen in de wasmachine"
"SneeuwSnuiver zei: Zat er nog coke in je seal? Klik om te vergroten... nope hij was gelukkig helemaal leeg."
"De Dunne zei: Je spreekt jezelf tegen. Zie boven. Drugs en drank zijn als je goed wil trainen eigenlijk uit den boze natuurlijk, dat weet je vast wel. En alcohol is alcohol. Maakt niet uit of je dat in Whisky, bier, wijn of wat ook drinkt. Klik om te vergroten... sorry. ik zie het nu pas. ik zal het aanpassen. bedoelde: nu ga ik bij het uitgaan stoppen met keta!"
"acht.zes zei: @jeffre3y Heb er even op gegoogled maar droogtrainen is dus spiermassa kweken zonder het gebruikelijke opslaan van vet. Heeft dus niks met afvallen te maken. Nou ja, je kan alleen droog trainen als je een heel laag vetpercentage hebt, dus je moet er eerst voor afvallen. Ik vind coke zonder alcohol al helemaal geen reet aan. Het is juist de combinatie die me gezellig maakt. Klik om te vergroten... klopt niet helemaal. eerst bouw je spieren op. daarbij eet je een bepaald aantal eiwitten, vetten, koolhydraten om de spieren op te kunnen bouwen. vervolgens in het voorjaar ga je droogtrainen. dat is zoveel mogelijk vet verbranden. maar ook zo weinig mogelijk spieren te verliezen zodat je er goed uit ziet voor de zomer."
"hallo. een discussie. een maat van me zegt dat de eerst dosering sos het belangrijkste is. als je te weinig neemt kan je de rest van de avond vergeten. me andere maat zegt dat dat niks uit maakt. wat vinden jullie? en als dat waar zou zijn. maakt het dan ook uit ofdat je ketamine op hebt voor dat je je eerste punt sos van de avond pakt? omdat we bij mij thuis indrinken wil ik eerst alleen ket pakken zodat ik dronken lijk als we gaan. en in de auto erheen beginnen met een flinke lading sos."
"Hallo. Ik had een discussie met een maat. Wanneer je gesnoven hebt en je daarna een keer flink je neus ophaalt voel je het achter in je keel komen. Mijn maat zegt dat je dat moet doorslikken voor een betere werking. Maar volgens mij is het toch dat het alleen wordt opgenomen in je neusvliezen. en als je het door slikt het alleen maar afgevoerd wordt? vooral met ket is het een vieze zoute smaak. dat spuug ik liever uit dan dat ik het door slik. maar wordt de werking er ook minder op?"