Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKwaliteit van coke

Kwaliteit van coke

44 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
A
AmphetaminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
De beste sos die heb gehad heb ik laten testen en kwam op 62% uit.
En die voelde je echt wel hoor, helaas word er tegenwoordig alleen maar bagger verkocht :(
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#2
dat valt wel mee, na stevig zoeken heb ik donderdag weer een uitslag van 83 gehad :smoke:
i like!
f
fritssieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zelf had laatst ook hele slechte en moest bijna 3 gr wegwerken voor een beetje effect.

Nu een nieuwe gevonden me eindelijk eens goed spul regelt ik moet dan wel wat meer nemen als normaal maar ach who cares.

I need quality.

Gr
d
doe de duifLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het gene ik nu liggen heb geeft me direct een lopende neus, ik krijg er bijna mijn lijn niet van op.
Begint al te lopen tijdens wisselen van neusgat. En ik leg normale lijnen, zeker niet meer dan 100mgr. Ik koop C niet meer dan een keertje per jaar maar gebruik met grote tussenpozen andere fun stuff.
Op welk (versnijdings)middel kan dit duiden? Is ook heel erg verdovend.
-
--SMOKEY--Lid
01-01-2024, 00:00
#5
de GT zei:
kwaliteit is te vinden voor een ieder die er voor betaalt. ik zit zelf de laatste tijd niet onder de 80%, dus kan niet klagen.
Klik om te vergroten...

volgens mij is het maximale 89% dus dat jou coke 80% is klinkt mij nogal ongeloofwaardig.
en voor dat jij je pakkie in je handen krijgt hebben anderen het al versneden

de kosten bij een CC boer in columbia ?filmpje :openmouth:

http://www.youtube.com/watch?v=U_bZZt1zs60
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#6
--SMOKEY-- zei:
de GT zei:
kwaliteit is te vinden voor een ieder die er voor betaalt. ik zit zelf de laatste tijd niet onder de 80%, dus kan niet klagen.
Klik om te vergroten...

volgens mij is het maximale 89% dus dat jou coke 80% is klinkt mij nogal ongeloofwaardig.
en voor dat jij je pakkie in je handen krijgt hebben anderen het al versneden

de kosten bij een CC boer in columbia ?filmpje :openmouth:

http://www.youtube.com/watch?v=U_bZZt1zs60
Klik om te vergroten...

t was ook onversneden. Kost gewoon een stuk meer, maar t kan toch echt. Heb het zelf meerdere malen laten testen, resultaten tussen 79 en 88 terug gehad.

Helaas ligt die bron er nu al dan niet tijdelijk uit, dus ben ik weer op alternatieve bronnen aangewezen waarbij de kwaliteit varieert tussen 30 en 70% :(
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#7
Coke is een hcl verbinding en kan nooit meer zijn 89,3%
Dan heb je wel 100% pure snuif coke dus dan zitten er geen andere toevoegingen bij
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#8
de GT zei:
kwaliteit is te vinden voor een ieder die er voor betaalt. ik zit zelf de laatste tijd niet onder de 80%, dus kan niet klagen.
Klik om te vergroten...

haha :)
en op de andere site van drugsforum vraag je wat ''een streep'' in coke termen betekent maar je hebt wel coke van 80% ???
l
leoniedasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laatste tijd alleen maar kut kwaliteit hier in Amsterdam, laten testen was maar 14% echt triest
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#10
psych-out zei:
de GT zei:
kwaliteit is te vinden voor een ieder die er voor betaalt. ik zit zelf de laatste tijd niet onder de 80%, dus kan niet klagen.
Klik om te vergroten...

haha :)
en op de andere site van drugsforum vraag je wat ''een streep'' in coke termen betekent maar je hebt wel coke van 80% ???
Klik om te vergroten...

uitleg staat er nu bij :wink:

ik wordt gewoon moe van die vage termen waar niemand wat aan heeft. een gram, of een lijn van zoveel cm, of 0.9 gram, of 80% (massaprocent welteverstaan), daar hebben we wat aan. Daarmee doe je een ondubbelzinnige bewering. Met vage termen die subjectief zijn heb je nooit zekerheid waar het nou over gaat.
S
SjardyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het hoogste is 96% als je puur van het blok hebt. weet niet hoe je bij 89komt?
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#12
de GT zei:
psych-out zei:
de GT zei:
kwaliteit is te vinden voor een ieder die er voor betaalt. ik zit zelf de laatste tijd niet onder de 80%, dus kan niet klagen.
Klik om te vergroten...

haha :)
en op de andere site van drugsforum vraag je wat ''een streep'' in coke termen betekent maar je hebt wel coke van 80% ???
Klik om te vergroten...

uitleg staat er nu bij :wink:

ik wordt gewoon moe van die vage termen waar niemand wat aan heeft. een gram, of een lijn van zoveel cm, of 0.9 gram, of 80% (massaprocent welteverstaan), daar hebben we wat aan. Daarmee doe je een ondubbelzinnige bewering. Met vage termen die subjectief zijn heb je nooit zekerheid waar het nou over gaat.
Klik om te vergroten...

heb je gelijk in :) en nu snap ik je wat beter!
J
JM777Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Weet iemand waar ik een machientje of iets dergelijks kan kopen om de puurheid van coke te weten per percentage? Woon in Z-Amerika en ben wel benieuwd wat voor % puurheid in krijg. Hoog zal het wel zijn voel ik zo. Ik koop het in blokjes, 'onversneden', maar ik hoor dat ze hier soms (ligt een beetje aan de source) al blokken samen lopen te persen met ander spul. Moet je nagaan zeg...maar ik mag niet klagen. Maar de essentie van de vraag is dat ik namelijk een paar potentiele kopers voor zo'n machientje/test kit! Hoop graag iets te horen! Ciao! Ik schat in NL dat het gemiddelde % zo tussen 15 - 20 zit.
E
ElCapoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sjardy jij hebt veel verstand joh..


Het hoogste is 96% als je puur van het blok hebt. weet niet hoe je bij 89komt?



ik weet niet hoe jij aan die onzin komt, maar dat jij niets weet is duidelijk
89% is de max. droom jij maar van 96%
S
SjardyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Modbreak
E
ElCapoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Modbreak
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#17
Moet dat nou?
De kenner weet wie gelijk heeft en hoeft niet overtuigd te worden met haantjesgedrag.

89% it is.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#18
achja, laat elcapo ook gewoon in zn waarde. dan kan die weer zonder minderwaardigheidscopmlex terug de speeltuin op.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
de GT zei:
achja, laat elcapo ook gewoon in zn waarde. dan kan die weer zonder minderwaardigheidscopmlex terug de speeltuin op.
Klik om te vergroten...

ELCapo had het bij het juiste eind.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
ElCapo zei:
ik weet niet hoe jij aan die onzin komt, maar dat jij niets weet is duidelijk
89% is de max. droom jij maar van 96%
Klik om te vergroten...

hiervan :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."