Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"fritssie zei: Ik zelf had laatst ook hele slechte en moest bijna 3 gr wegwerken voor een beetje effect. Nu een nieuwe gevonden me eindelijk eens goed spul regelt ik moet dan wel wat meer nemen als normaal maar ach who cares. I need quality. Gr Klik om te vergroten..."
"Ik wil weten hoe ik bv 1 gr moet uitkoken, en wat ik dan zou moeten overhouden..... om te kunnen beoordelen dat wat ik koop ook echt is wat er gezegt word. Ik ga het daarna niet roken ofzo, wil dus echt alleen weten wat de kwaliteit is. Thxxx alvast"