#1
Hi heb dat ook jaren gehad.
Je bent niet verslaafd dat je elke dag neemt maar 1 keer in de zoveel tijd wil je gewoon een pakje hebben.
Gelukkig ben ik daar vanaf omdat ik coke een van de minst leuke drugs vind.
Maar heel herkenbaar.
Coke is de witte duivel!
Je bent niet verslaafd dat je elke dag neemt maar 1 keer in de zoveel tijd wil je gewoon een pakje hebben.
Gelukkig ben ik daar vanaf omdat ik coke een van de minst leuke drugs vind.
Maar heel herkenbaar.
Coke is de witte duivel!