#1
Cocaïne geeft inderdaad vergrote pupillen. Bij een klein lijntje is dat niet zo heftig en meestal na een uurtje weer normaal. Als je meer neemt achter elkaar blijven de ogen een stuk langer groot.
Het verschilt idd per persoon. Een vriend van mij krijgt van weinig coke al van die wat troebellige/glinsterende oogjes met al grotere pupillen. Als hij een “snuif avondje” heeft, dus pakweg zo een lijn of 3 tot 5 heeft ie schotels!
Anderen merk je weer zeer weinig aan en krijgen nauwelijks grote pupillen. Zelfde geldt trouwens voor speed.
@De Dunne
Ik had geen idee, maar wat @ATGC zegt gaat voor mij wel op. Ik had vroeger doppen als schotels maar nu niet meer, en nu ik er over nadenk gaat dat op voor eigenlijk al mijn vrienden.
Ik moet daarbij zeggen dat ik en mn ouwe lullen vrienden vroeger wel veel meer gebruikte per keer dan nu, dus dat heeft ook zeker invloed.
@silkroad
?
Niet in mijn wereld hoor. Ik laat alles altijd testen en heb gewoon puur spul, op een enkele uitzondering na.
Wat betreft XTC pillen, die zijn gemiddeld genomen zuiverder dan vroeger terwijl de dosering per pil zowat verdubbeld is.
@silkroad
ergens tussen de 70 en net onder de 90 de laatste jaren.
Ik wordt er wel chill van, vooral van lagere dosering. van hogere dosering ga ik wel strak staan, maar dat vind ik minder relaxed dan de chillheid van de lage dosering.
Ik prefereer tussen de 75 a 150mg per avond, En als het echt de nachtelijke uren in gaat dan ga ik wel richting een halve gram of er net over. Een gram vind ik te veel, krijg ik hartkloppingen van.
Ik voel me een beetje ongemakkelijk bij deze uitspraak, ik ben zo'n lul die vind dat iedereen gelijk is. Wel heb ik goeie contacten en daar ben ik uiterst zuinig op.ja je staat al hoger als iedereen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."