Ik kan hele goede coke krijgen.
Alleen de laatste paar keer was hij nattig en stonk naar kerosine (te veel)
Kreeg er koppijn van als hij uitwerkte dus baalde als een stekker!
Super lekkere flakes en dan is hij ineens niet meer goed.
Weer naar het testcentrum gegaan maar had hem al fijn gehakt en een dag open laten liggen.
Weer boven de 80%
Nu kwam een vriend van mij met de sugestie om een bordje heet te maken op het fornuis en dan de coke daarop klein te maken.
Dat was dus de oplossing!
De kerosine geur verdwijnt helemaal.
Je krijgt hem nu ook helemaal klein (poederig)
En geen hoofdpijn meer.
De coke is zo puur en net niet goed afgewerkt dat je zelf dus nog even de laatste bewerking moet doen.
Dan heb je wel het beste van het beste.
Alleen als je op een feest bent is het lastig te bestellen bij hun want daar kan je het niet warm maken.
Ik was hier niet bekend mee.
Iemand anders hier ervaring mee?
En ook een coke gehad met een zware kerosine lucht?
Ik wou het iig met jullie delen dat het een goede oplossing is!
![:)]()