Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke mengen/mixen?

Coke mengen/mixen?

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
lpx21Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus, meestal als mijn vriendin en ik een avondje coke doen halen we +- 1.5 gram.
Het idee is dat het grote pak snel op gaat en dan het kleine pak of voor de laatste vroege uurtjes, of de volgende dag om even op te starten.

Nu had ik weleens het vermoeden dat in de 0.5 gram mindere coke zit, en dit keer dacht ik het eens te testen.
3 lijnen genomen afgelopen 2 uur. Net een wat kleinere lijn van het grote pak, BOEM! (vermoedens waren juist).

Nu is mijn eerste instelling hetzelfde, de betere nu en dan de mindere kwaliteit morgen.
Maar de vraag is dus:
Is het dan ideaal of juist dom om deze gram met de 0.5 te mixen?
Nog nooit iemand over gehoord, dus dacht: "Ik vraag het hier maar even".

Iemand ideeën of ervaring?
Hoor het wel!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is coke van 2 verschillende batches?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dus pakje 1 met een gram is fictief 100% kwaliteit en pakje 2 van een halve gram is fictief 50% dan wil je die 2 met elkaar mengen zodat alles 75% is? Geen idee of dat echt zo werkt dan.
Ik heb zoiets nog nooit gedaan, maar ik zou gewoon genieten van die goede sos uit pakje 1 en dan op het eind vannacht/morgen als het toch niet zoveel meer uitmaakt dat andere pakje opmaken.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou mn dealer ff aanspreken.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perenijsje zei:
Ik heb zoiets nog nooit gedaan, maar ik zou gewoon genieten van die goede sos uit pakje 1 en dan op het eind vannacht/morgen als het toch niet zoveel meer uitmaakt dat andere pakje opmaken.
Klik om te vergroten...

Zou het eerder omgekeerd doen. Is sws al teleurstellend als het minder zijn werk doet en zeker na 1 goeie gram 😅.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekZ zei:
Zou het eerder omgekeerd doen. Is sws al teleurstellend als het minder zijn werk doet en zeker na 1 goeie gram 😅.
Klik om te vergroten...

Haha ja daar zit ook wel wat in. Het beste juist voor het laatst bewaren.
l
lpx21Lid
01-01-2024, 00:00
#7
*.exe2.0 zei:
Ik zou mn dealer ff aanspreken.
Klik om te vergroten...

Hij gunt me al zoveel haha:tonguewink:
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Benzoboss zei:
Acetone wash
Klik om te vergroten...


Ja heb hierover wel eens iets gelezen.

Heb je er persoonlijk ervaring mee ?
l
lpx21Lid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekZ zei:
Zou het eerder omgekeerd doen. Is sws al teleurstellend als het minder zijn werk doet en zeker na 1 goeie gram 😅.
Klik om te vergroten...

Zeker waar hahah. Misschien bewaar ik het laatste van de goeie en ga over op de zooi :')
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
lpx21 zei:
Hij gunt me al zoveel haha:tonguewink:
Klik om te vergroten...

Als in: de vraag stellen waarom er kwaliteitsverschil is.
Lousy dealer zo klinkt het.
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#11
lpx21 zei:
Dus, meestal als mijn vriendin en ik een avondje coke doen halen we +- 1.5 gram.
Het idee is dat het grote pak snel op gaat en dan het kleine pak of voor de laatste vroege uurtjes, of de volgende dag om even op te starten.

Nu had ik weleens het vermoeden dat in de 0.5 gram mindere coke zit, en dit keer dacht ik het eens te testen.
3 lijnen genomen afgelopen 2 uur. Net een wat kleinere lijn van het grote pak, BOEM! (vermoedens waren juist).

Nu is mijn eerste instelling hetzelfde, de betere nu en dan de mindere kwaliteit morgen.
Maar de vraag is dus:
Is het dan ideaal of juist dom om deze gram met de 0.5 te mixen?
Nog nooit iemand over gehoord, dus dacht: "Ik vraag het hier maar even".

Iemand ideeën of ervaring?
Hoor het wel!
Klik om te vergroten...


Betere dealer zoeken,het komt er op neer dat je oud hollands genaaid word.

En heb je een weegschaal ?

Want heel vaak zijn de 'grammen' 0.8 ipv 1.0
En de 'halfjes' 0.4 ipv 0.5
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#12
Sorry maar een totaal onzinnig topic.
''hallo mijn naam is Kees en mijn 0.5gram is mischien een probleem''
Whats next??? hoe je koffie drinkt met een koek of met stuk chocolade?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Acetone wash
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nope.
Het enige wat ik je wel kan vertellen is dat je de acetone waarschijnlijk moet drogen gezien anhydrous volgensmij niet verkrijgbaar is voor particulieren.
Maar dit is relatief makkelijk te doen met goedkope stoffen of de wat duurdere maar herbruikbare molecular sieves.
Dacht dat anhydrous calcium chloride hier goed voor werkte en heel goedkoop is.

Als je acetone niet droog is dan zal een hoop speed wel oplossen wat je niet wilt.
l
lpx21Lid
01-01-2024, 00:00
#15
WAZA zei:
Sorry maar een totaal onzinnig topic.
''hallo mijn naam is Kees en mijn 0.5gram is mischien een probleem''
Whats next??? hoe je koffie drinkt met een koek of met stuk chocolade?
Klik om te vergroten...

Sorry dat ik me niet aan jouw kwaliteit kan houden meneer zuurpruim.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
lpx21 zei:
Sorry dat ik me niet aan jouw kwaliteit kan houden meneer zuurpruim.
Klik om te vergroten...
Niet op ingaan. @WAZA slaat wel vaker wartaal uit als het coke betreft.

Ik vind je topic een legitieme vraag. Je kan ook gewoon 2 grote pakjes halen toch?
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nu had ik weleens het vermoeden dat in de 0.5 gram mindere coke zit, en dit keer dacht ik het eens te testen.
3 lijnen genomen afgelopen 2 uur. Net een wat kleinere lijn van het grote pak, BOEM! (vermoedens waren juist).
Klik om te vergroten...

Zeer wetenschappelijk bewezen. :tearsofjoy: #sarcasme
Het is ook zo dat coke zich soort van 'opstapelt of opbouwt' lijn na lijn.

Je eerste lijn voel je enkel jezelf fris en dat zalig gevoel aan je tanden, tweede lijn begin je je al wat euforisch te voelen in je buik, 3e lijn al goed strak, en 4e lijn is 'BOEM'.

Goed mogelijk dat het gewoon dezelfde coke is, maar je lijn na lijn in je lichaam op te stapelen je op die 4e lijn gewoon een heftigere reactie kreeg.

Is het dan ideaal of juist dom om deze gram met de 0.5 te mixen?
Klik om te vergroten...
Maar stel dat het toch verschillende coke is, dan zou ik dit niet doen. Dan verpest je je goede coke. Plus, dan ben je niet 'goeie coke' met 'slechte coke' aan het mixen maar 'versnijdingsmiddelen van zakje A' met 'versnijdingsmiddelen van zakje B'.

@benzzzy 's tip over Aceton vindt ik ook wel een goeie. Zelf nooit Coke met Aceton gewassen maar wil het wel eens doen. Heb gehoord dat dit goed werkt om puurdere te krijgen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."