#1
Klinkt best als een lekker effectje. Grappig, ik heb zelf van de thee (of bladeren kauwen) niet echt effect gehad behalve verdoving, maar dit maakt me nieuwsgierig het nog eens te proberen wellicht ![:wink:]()
Zaad/stekken kopen en kweken... 🤣Hoe kom je in godsnaam aan coca bladeren😅
Internet is your best friend!Hoe kom je in godsnaam aan coca bladeren😅
Zaad/stekken kopen en kweken... 🤣
Salvia , poppy's nzo kan je toch ook als zaad, blad of stek kopen.
Ik heb de thee wat langer dan 15 minuten laten trekken en neem zojuist mijn eerste slokken. Dus ik laat het je straks weten!Ben wel benieuwd of het effect anders is dan snuiven of gewoon oraal (capsule) coke te nemen.
In een capsule is het voor mij het effect van een extreem kort werkende methylfenidaat.
Oraal snuifcoke nemen werkt toch niet?Ben wel benieuwd of het effect anders is dan snuiven of gewoon oraal (capsule) coke te nemen.
In een capsule is het voor mij het effect van een extreem kort werkende methylfenidaat.
Ben benieuwdIk heb de thee wat langer dan 15 minuten laten trekken en neem zojuist mijn eerste slokken. Dus ik laat het je straks weten!
De smaak is overigens goed te doen. De vaste delen zijn bezonken, er blijft een mooi groen/bruine, heldere vloeistof over. Wat wel grappig is (maar ook wel logisch), is dat het mijn tong vrijwel direct flink verdooft!
Oooo , ik had eerder een olieachtig substantie verwacht die op het water aou blijven drijven , interessant.Ik heb de thee wat langer dan 15 minuten laten trekken en neem zojuist mijn eerste slokken. Dus ik laat het je straks weten!
De smaak is overigens goed te doen. De vaste delen zijn bezonken, er blijft een mooi groen/bruine, heldere vloeistof over. Wat wel grappig is (maar ook wel logisch), is dat het mijn tong vrijwel direct flink verdooft!
Er lag inderdaad wel een kleine olieachtige film op de thee. Deze slurp je met de eerste slok volledig naar binnen, haha.Oooo , ik had eerder een olieachtig substantie verwacht die op het water aou blijven drijven , interessant.
Is alleen je tong verdoofd of heel je mond ?
@De Dunne waarom niet ?
Ik snuif geen coke , vind het verdovende effect verschrikkelijk.
2 keer een bommetje coke genomen van rond de 30mg , werkt wel degelijk hoor.
Vond het niet leuk , maar er was zeker en vast effect.
Oke ik wist dat niet. Mij is wijsgemaakt dat coke oraal niet werkt. Ben geen expert met coke.Oooo , ik had eerder een olieachtig substantie verwacht die op het water aou blijven drijven , interessant.
Is alleen je tong verdoofd of heel je mond ?
@De Dunne waarom niet ?
Ik snuif geen coke , vind het verdovende effect verschrikkelijk.
2 keer een bommetje coke genomen van rond de 30mg , werkt wel degelijk hoor.
Vond het niet leuk , maar er was zeker en vast effect.
Ik ook niet hoor , deel gewoon men eigen ervaringBen geen expert met coke.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."