Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke vast op spiegel

Coke vast op spiegel

17 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#1
🐺PsyTekz zei:
Cokegedoe.. de laatste restjes samenrapen..
Klik om te vergroten...


Of gewoon genoeg halen....
r
ricotrappLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi,

ik heb coke (lekker handig inderdaad) fijngedrukt op een spiegel. Nu zit er een laagje coke op de spiegel die ik er met een pasje niet af krijg. Iemand tips hoe ik dit laagje 'aanslag' van de spiegel krijg? is in totaal toch een prima lijn.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kzou het gwn van de spiegel afwassen 🤣
Nee , met een scheermesje zou het denk ik wel moeten lukken , en als je dat niet hebt zal het wanhopig krabben worden met een normaal mes 🔪
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pas maar op, seffes is je spiegel kapot en moet je een nieuwe kopen.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is een soort olie achtige substantie.
Keta heeft heeft het nog erger.
Zo een vlek.
Dat krabben is gekkewerk!


inner_search zei:
spiegel afwassen 🤣
Klik om te vergroten...

Afwassen of nieuwe bestellen of gewoon gaan slapen 😉
Anders word het zo een junky style..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er liggen misschien ook nog wat korrels op de grond.

Nee grapje, ik zou het er gewoon af wassen.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cokegedoe.. de laatste restjes samenrapen..
B
Boy WonderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lik het er af. Doe ik ook altijd.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgens mij is het er afschrapen (met scheermesje ofzo) ook niet echt wensbaar, misschien krijg je dan kleine glasstukjes in je neus?

En wie weet hoe lang die aanslag/restjes daar al liggen aan te koeken, waarschijnlijk al vol vuiligheid, stofjes,...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die stofjes en vuiligheid is het laatste wat erg is... Denk dat de Coke schadelijker is voor je neus.

Ik zou het gewoon lekker afwassen. Bij elkaar schrapen met een pasje oké, maar iedere kruimel proberen mee te pakken... Beter gewoon nieuwe halen.
U
Used&abusedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met een scherp mesje geprobeerd?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Babbanem zei:
Of gewoon genoeg halen....
Klik om te vergroten...
Of je er nu 1 of 20 haalt voor jezelf, ga jij de laatste lijn "schraapsel" weg gooien als de 20 op zijn ?
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#13
inner_search zei:
Of je er nu 1 of 20 haalt voor jezelf, ga jij de laatste lijn "schraapsel" weg gooien als de 20 op zijn ?
Klik om te vergroten...


Ik zit nooit zonder coke.

En toevallig haal ik ook per 20gr en als ik nog een grammetje of 5 heb leggen dan haal ik weer nieuwe.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Babbanem zei:
Ik zit nooit zonder coke.

En toevallig haal ik ook per 20gr en als ik nog een grammetje of 5 heb leggen dan haal ik weer nieuwe.
Klik om te vergroten...
Ja iedereen heeft zo zen hobby's.
Dan zou ik liever men SRAD onder handen nemen voor 1000 euro inplaats van aan coke te geven :wink:.
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#15
inner_search zei:
Ja iedereen heeft zo zen hobby's.
Dan zou ik liever men SRAD onder handen nemen voor 1000 euro inplaats van aan coke te geven :wink:.
Klik om te vergroten...


Hahaha ja is zeker zo.

Dat is toch een suzuki ?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Babbanem zei:
Dat is toch een suzuki ?
Klik om te vergroten...
Ja is het een 6 of een 750 in je avatar ?
Moeilijk te zien van die angle :)
Ik gok op een 750 aan de kleur te zien ?
B
BabbanemLid
01-01-2024, 00:00
#17
inner_search zei:
Ja is het een 6 of een 750 in je avatar ?
Moeilijk te zien van die angle :)
Ik gok op een 750 aan de kleur te zien ?
Klik om te vergroten...


Het was een 1000.

Ik heb hem weggedaan omdat het veeeels te snel gaat en ik heb geen rijbewijs.
K
KlimrekLid
01-01-2024, 00:00
#18
Babbanem zei:
Het was een 1000.

Ik heb hem weggedaan omdat het veeeels te snel gaat en ik heb geen rijbewijs.
Klik om te vergroten...
Dan kun je het ook niet kwijtraken 🤪

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."