Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De kwaliteit van de coke is (gezien het effect) goed genoeg. Echter blijft het erg flaky, dus kan ik het niet erg fijn maken. ik heb het nu een half uur onder een lamp liggen om te kijken of dit effect heeft. iemand tips, of gewoon de kleine flakes naar binnen werken?"
"@Babbanem en dan even daarop laten rusten, of meteen ‘hakken’ wanneer het bordje nog warm is?"
"@Babbanem top! Ga ik dat proberen. Zou van tevoren zeggen dat het daardoor juist weer plakkerig wordt, maar dat ga ik zien! Zit hier toevallig ook een soort logische redenatie achter? Puur uit nieuwsgierigheid!"
"Hi, ik heb coke (lekker handig inderdaad) fijngedrukt op een spiegel. Nu zit er een laagje coke op de spiegel die ik er met een pasje niet af krijg. Iemand tips hoe ik dit laagje 'aanslag' van de spiegel krijg? is in totaal toch een prima lijn."