#1
haha ik ben blij dat je na 11 uur savonds niet meer kan pinnen! na 11e komt hier de trek pas opzetten. je snuift zo 20k weg in een jaar of 8
Zo wordt een verslaving ook wel omschreven ja, die cirkel varieert in tijd, zolang het om de paar maanden is, is het een mooie cirkel. Ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn of zulke gedachtes wel van een open/vrije geest vandaan komen.Tot het moment, maanden later, dat er weer een specifieke dag, met een specifiek vrijheid en open geest een fantasie over blokjes en geurtjes voorbij komt..
Een cirkel is altijd rond.
Wat voor percentage puurheid had het?Ik vind coke maar niks... heb nu 2x een gram geprobeerd maar ga het nooit meer halen. Echt niets voor mij haha. Effecten zijn matig en is rete duur.
Dat heb ik ook met coke.Wat is het toch met cocaïne?
Je denkt eraan, ziet in je hoofd een mooi blokje liggen, denkt aan de lekkere geur. Maar je denkt er dan ook aan (na heel veel ervaringen en levenslessen), hoeveel hekel je eigenlijk aan het effect ervan hebt. Dat het je niets (meer) biedt en voornamelijk negatieve geestelijke en lichamelijke effecten teweeg brengt.
Maar dan toch, op een dag van vrijheid en een open geest, denk je weer aan dat mooie blokje en die fantastische geur. Je zwicht en haalt een grammetje. Vol enthousiasme neem je de eerste lijn. Daar voel je wat van, maar het kan nog wel wat steviger. Nog een beetje punten, lijntje en dan.. poef! Kutgevoel, opgefokt, neerslachtig. En dat na circa 150 mg.
Gelijk geen zin meer, benzo erin, je besluit dat het toch echt niks voor jou is en besluit tevens dat je het spul niet meer gaat halen.
Tot het moment, maanden later, dat er weer een specifieke dag, met een specifiek vrijheid en open geest een fantasie over blokjes en geurtjes voorbij komt..
Een cirkel is altijd rond.
Ik geloof 8971% en 56%.... (81 is maximaal toch?)
71% en 56%.... (81 is maximaal toch?)Wat voor percentage puurheid had het?
In wat voor setting heb je het genomen? Ik vind het alleen leuk in goed gezelschap en in een café, club of festival, gecombineerd met alcohol.71% en 56%.... (81 is maximaal toch?)
Thuis met alcoholIn wat voor setting heb je het genomen? Ik vind het alleen leuk in goed gezelschap en in een café, club of festival, gecombineerd met alcohol.
Hmm ja. Het is in mijn ogen wel echt een socializing drug. Kan me het niet voorstellen dat ik het thuis alleen zou doen. En de eerste paar keer vond ik coke ook niet zo leuk, totdat ik het effect begon te waarderen.Thuis met alcohol![]()
Dat is een ding dat zeker is.Hmm ja. Het is in mijn ogen wel echt een socializing drug. Kan me het niet voorstellen dat ik het thuis alleen zou doen. En de eerste paar keer vond ik coke ook niet zo leuk, totdat ik het effect begon te waarderen.
Maar misschien moet je juist blij zijn dat je het niet leuk vindt.
Rip jullie hersens.Met de vriendengroep vorig jaar op 12maanden (+-12 mensen ) toch een kleine 25,000eu uitgegeven aan 4MMC...
Nee, er staat geen schrijffout in
Poeh, daar kan je leukere dingen van doen. Ik heb denk ik zo'n 2000 euro aan coke uitgegeven. Was wel leuk maar het trekt me nu niet echt meer.Dat is een ding dat zeker is.
Zojuist even zitten rekenen: in totaal toch wel een kleine euro 10.000 aan verspild..
Je kon het niet laten testen toch? Dan weet je sowieso niet of het 4-mmc was.Beetje nutteloze reactie, gezien je niet weet wat wij betalen voor ECHTE 4mmc bij onze dealers.
Maar kom, 25K / 12 maakt 2K/pp...
Gedeeld.door 12 maakt 166eu/pp/pm...Reen zelf uit hoeveel gram da zou geweest zijn, kan je wel al vertellen, minder gram per maand dan dagen in een week....
Sowieso teveel, maar beetje uitleg wou ik je geven 😉
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."