Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is het toch met ceukmeuk

Wat is het toch met ceukmeuk

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#1
haha ik ben blij dat je na 11 uur savonds niet meer kan pinnen! na 11e komt hier de trek pas opzetten. je snuift zo 20k weg in een jaar of 8
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is het toch met cocaïne?

Je denkt eraan, ziet in je hoofd een mooi blokje liggen, denkt aan de lekkere geur. Maar je denkt er dan ook aan (na heel veel ervaringen en levenslessen), hoeveel hekel je eigenlijk aan het effect ervan hebt. Dat het je niets (meer) biedt en voornamelijk negatieve geestelijke en lichamelijke effecten teweeg brengt.

Maar dan toch, op een dag van vrijheid en een open geest, denk je weer aan dat mooie blokje en die fantastische geur. Je zwicht en haalt een grammetje. Vol enthousiasme neem je de eerste lijn. Daar voel je wat van, maar het kan nog wel wat steviger. Nog een beetje punten, lijntje en dan.. poef! Kutgevoel, opgefokt, neerslachtig. En dat na circa 150 mg.

Gelijk geen zin meer, benzo erin, je besluit dat het toch echt niks voor jou is en besluit tevens dat je het spul niet meer gaat halen.

Tot het moment, maanden later, dat er weer een specifieke dag, met een specifiek vrijheid en open geest een fantasie over blokjes en geurtjes voorbij komt..

Een cirkel is altijd rond.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
John Trap zei:
Tot het moment, maanden later, dat er weer een specifieke dag, met een specifiek vrijheid en open geest een fantasie over blokjes en geurtjes voorbij komt..

Een cirkel is altijd rond.
Klik om te vergroten...
Zo wordt een verslaving ook wel omschreven ja, die cirkel varieert in tijd, zolang het om de paar maanden is, is het een mooie cirkel. Ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn of zulke gedachtes wel van een open/vrije geest vandaan komen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Ik vind coke maar niks... heb nu 2x een gram geprobeerd maar ga het nooit meer halen. Echt niets voor mij haha. Effecten zijn matig en is rete duur.
Klik om te vergroten...
Wat voor percentage puurheid had het?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
John Trap zei:
Wat is het toch met cocaïne?

Je denkt eraan, ziet in je hoofd een mooi blokje liggen, denkt aan de lekkere geur. Maar je denkt er dan ook aan (na heel veel ervaringen en levenslessen), hoeveel hekel je eigenlijk aan het effect ervan hebt. Dat het je niets (meer) biedt en voornamelijk negatieve geestelijke en lichamelijke effecten teweeg brengt.

Maar dan toch, op een dag van vrijheid en een open geest, denk je weer aan dat mooie blokje en die fantastische geur. Je zwicht en haalt een grammetje. Vol enthousiasme neem je de eerste lijn. Daar voel je wat van, maar het kan nog wel wat steviger. Nog een beetje punten, lijntje en dan.. poef! Kutgevoel, opgefokt, neerslachtig. En dat na circa 150 mg.

Gelijk geen zin meer, benzo erin, je besluit dat het toch echt niks voor jou is en besluit tevens dat je het spul niet meer gaat halen.

Tot het moment, maanden later, dat er weer een specifieke dag, met een specifiek vrijheid en open geest een fantasie over blokjes en geurtjes voorbij komt..

Een cirkel is altijd rond.
Klik om te vergroten...
Dat heb ik ook met coke.
Ik kan het niet zo mooi verwoorden als jij natuurlijk.
Maar het geeft me echt een rotgevoel 30 min na inname.
Hoe meer ik bijneem hoe slechter ik me ga voelen , en beslis het niet meer te doen.
Maanden gaan voorbij en opeens zit er terug een lijn coke je neus in.

Die knoop heb ik dus 4 jaar geleden doorgehakt en nooit meer coke gehad sinds dan (op een 1tal base puffjes van de vriend na).
Dan aan speed verslaafd geweest , lang clean geweest.
En dan terug een half jaar hervallen sinds kort.
Ik heb nu die klik met speed ook kunnen maken , en ben nu 1 maand en 22 dagen cravingloos van de speed door het leven aan het gaan 😊.
Ik denk er niet spontaan meer aan , heb geen probleem meer als een vriend naast me speed gebruikt.
Het zegt me helemaal nix meer.
Boek gesloten
Deur gesloten , en ben de sleutel verloren..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vroeger deed ik veel coke. Bijna wekelijks. Nu al meer dan anderhalf jaar niet aangeraakt. 1 van de weinige uppers waar ik geen cravings naar heb.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
71% en 56%.... (81 is maximaal toch?)
Klik om te vergroten...
Ik geloof 89
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Leuk onderwerp, ik gebruik zelf ook bijna wekelijks coke. Laatst had ik een huisfeestje tot diep in de nacht 2 van me vrienden gebruikten samen met mij het hele feest door grammen coke en 1 vriend dronk alleen. Ik had op het einde van de avond het idee dat hij het nog veel gezelliger had gehad dan wij of in ieder geval net zo gezellig. Waarom snuiven wij dan? Desalniettemin zal ik de volgende gelegenheid weer gebruiken omdat ik er toch weer zin in krijg, vreemd spul die witte poeder.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ganggang💯 zei:
Wat voor percentage puurheid had het?
Klik om te vergroten...
71% en 56%.... (81 is maximaal toch?)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
71% en 56%.... (81 is maximaal toch?)
Klik om te vergroten...
In wat voor setting heb je het genomen? Ik vind het alleen leuk in goed gezelschap en in een café, club of festival, gecombineerd met alcohol.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met de vriendengroep vorig jaar op 12maanden (+-12 mensen ) toch een kleine 25,000eu uitgegeven aan 4MMC...

Nee, er staat geen schrijffout in
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
In wat voor setting heb je het genomen? Ik vind het alleen leuk in goed gezelschap en in een café, club of festival, gecombineerd met alcohol.
Klik om te vergroten...
Thuis met alcohol :)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Thuis met alcohol :)
Klik om te vergroten...
Hmm ja. Het is in mijn ogen wel echt een socializing drug. Kan me het niet voorstellen dat ik het thuis alleen zou doen. En de eerste paar keer vond ik coke ook niet zo leuk, totdat ik het effect begon te waarderen.

Maar misschien moet je juist blij zijn dat je het niet leuk vindt.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ganggang💯 zei:
Hmm ja. Het is in mijn ogen wel echt een socializing drug. Kan me het niet voorstellen dat ik het thuis alleen zou doen. En de eerste paar keer vond ik coke ook niet zo leuk, totdat ik het effect begon te waarderen.

Maar misschien moet je juist blij zijn dat je het niet leuk vindt.
Klik om te vergroten...
Dat is een ding dat zeker is.

Zojuist even zitten rekenen: in totaal toch wel een kleine euro 10.000 aan verspild..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Met de vriendengroep vorig jaar op 12maanden (+-12 mensen ) toch een kleine 25,000eu uitgegeven aan 4MMC...

Nee, er staat geen schrijffout in
Klik om te vergroten...
Rip jullie hersens.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
John Trap zei:
Dat is een ding dat zeker is.

Zojuist even zitten rekenen: in totaal toch wel een kleine euro 10.000 aan verspild..
Klik om te vergroten...
Poeh, daar kan je leukere dingen van doen. Ik heb denk ik zo'n 2000 euro aan coke uitgegeven. Was wel leuk maar het trekt me nu niet echt meer.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Stelletje big spenders. Ik heb in totaal (alle drugs) niet eens 500 euro uitgegeven 🤣

(Edit: exclusief wiet en drank)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik wil niet eens weten hoe veel ik aan drugs heb uitgegeven. Veel te veel iig.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beetje nutteloze reactie, gezien je niet weet wat wij betalen voor ECHTE 4mmc bij onze dealers.
Maar kom, 25K / 12 maakt 2K/pp...
Gedeeld.door 12 maakt 166eu/pp/pm...Reen zelf uit hoeveel gram da zou geweest zijn, kan je wel al vertellen, minder gram per maand dan dagen in een week....

Sowieso teveel, maar beetje uitleg wou ik je geven 😉
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Beetje nutteloze reactie, gezien je niet weet wat wij betalen voor ECHTE 4mmc bij onze dealers.
Maar kom, 25K / 12 maakt 2K/pp...
Gedeeld.door 12 maakt 166eu/pp/pm...Reen zelf uit hoeveel gram da zou geweest zijn, kan je wel al vertellen, minder gram per maand dan dagen in een week....

Sowieso teveel, maar beetje uitleg wou ik je geven 😉
Klik om te vergroten...
Je kon het niet laten testen toch? Dan weet je sowieso niet of het 4-mmc was.

Daarnaast als je elke maand 2-3 gram zou gebruiken zou ik nog steeds zeggen: rip jullie hersens.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."