Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTandnecrose door "overmatig" cocaïnegebruik?

Tandnecrose door "overmatig" cocaïnegebruik?

42 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MagicalwomanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Helaas hier vaak een ontstoken gehemelte.
Soms schiet het wel eens mijn keel in waardoor ik de lijn op hoest.
Enorm pijnlijk
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mocht er een strengere lockdown komen, zouden endontologen nog mogen werken?

Ik vermoed van ja, aangezien het toch een specialisatie betreft...? :thinking:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
C-Man zei:
Mocht er een strengere lockdown komen, zouden endontologen nog mogen werken?

Ik vermoed van ja, aangezien het toch een specialisatie betreft...? :thinking:
Klik om te vergroten...
Tandartsen bleven ook werken.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja nu wel, maar had het over de eerste lockdown.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Tandartsen bleven ook werken.
Klik om te vergroten...

Alleen voor dringende zorg. :smirk: :innocent:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
C-Man zei:
Alleen voor dringende zorg. :smirk: :innocent:
Klik om te vergroten...
Nee hoor. Ik ben gewoon voor halfjaar controle geweest. En tijdens corona tussen de lockdowns door ook naar de mondhygieniste.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Nee hoor. Ik ben gewoon voor halfjaar controle geweest. En tijdens corona tussen de lockdowns door ook naar de mondhygieniste.
Klik om te vergroten...
Ik kon vorige week ook gewoon naar de tandarts.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mja, maar dit is toch iets specifiekers dus ik denk dat ik kan gaan, als er strengere maatregelen komen. :ill:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
C-Man zei:
Ja nu wel, maar had het over de eerste lockdown.
Klik om te vergroten...
Als je zei dat je het niet uithield van de pijn werd je als dringend behandeld.

Bij mijn tandarts tenminste. 😄
b
biancaa1979Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Geloof me drugs is zeer slecht voor je gebit heb jaren alles gesnoven en geslikt waar ik maar aan kon komen .

EN GELOOF ME IK POETSTE 3X PER DAG ME TANDEN!!!!

MAAR BINNEN NOG GEEN JAAR NADAT 1STE TAND DOORMIDDEN BRAK VOLGDE DE REST RESULTAAT ZIEN JULLIE.

WACHT NU OP OPROEP ZIEKENHUIS VOOR ONDER ALGEHELE NARCOSE ALLES TE LATEN VERWIJDEREN !!


Hoeveel ik ook heb geslikt en gesnoven ben als de dood voor naalden .

Dus neem t van me aan hoe goed je ook poetst als 1ste tand je in de steek laat volgt rest al snel er gebeurt veel wat je niet zelf ziet dus neem mij als voorbeeld HOE HET NIET MOET EN RED JE EIGEN TANDEN
D
DMTonyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt voor deze waarschuwing bianca
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
De tand is opgevuld, je ziet er niets meer van.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bianca,

Hoeveel snoof je dan?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
biancaa1979 zei:
Geloof me drugs is zeer slecht voor je gebit heb jaren alles gesnoven en geslikt waar ik maar aan kon komen .

EN GELOOF ME IK POETSTE 3X PER DAG ME TANDEN!!!!

MAAR BINNEN NOG GEEN JAAR NADAT 1STE TAND DOORMIDDEN BRAK VOLGDE DE REST RESULTAAT ZIEN JULLIE.

WACHT NU OP OPROEP ZIEKENHUIS VOOR ONDER ALGEHELE NARCOSE ALLES TE LATEN VERWIJDEREN !!


Hoeveel ik ook heb geslikt en gesnoven ben als de dood voor naalden .

Dus neem t van me aan hoe goed je ook poetst als 1ste tand je in de steek laat volgt rest al snel er gebeurt veel wat je niet zelf ziet dus neem mij als voorbeeld HOE HET NIET MOET EN RED JE EIGEN TANDEN
Klik om te vergroten...
Dit is niet alleen door het snuiven. Vermoedelijk had je sowieso al niet zo’n sterk gebit. Want binnen 1 jaar gaat het dit niet voor elkaar krijgen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Blyatman zei:
Dit is niet alleen door het snuiven. Vermoedelijk had je sowieso al niet zo’n sterk gebit. Want binnen 1 jaar gaat het dit niet voor elkaar krijgen.
Klik om te vergroten...

Klopt, bij mij duurde het 9 jaar...
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#16
C-Man zei:
C'est pas abnormale. :thinking:
Klik om te vergroten...
Anormale... 😁
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#17
C-Man zei:
Oud? gaat het zo'n beetje? :smirk:
Klik om te vergroten...
Versleten 🤣🤣🤣
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hadden ze tand volledig moeten vervangen had het me rond de 1700 euro gekost...
T
TiresSnowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fistel is geen abces eh... abces is een bacteriële infectie dus ja, wss door c... droge mond, speeksel bevat noodzakelijke enzymen die de ‘slechte’ bacteriën aanvallen... vicieuze cirkel dus... hier helpt kauwgom om speeksel te bevorderen 🤷🏻‍♀️
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snowflakeje zei:
Fistel is geen abces eh... abces is een bacteriële infectie dus ja, wss door c... droge mond, speeksel bevat noodzakelijke enzymen die de ‘slechte’ bacteriën aanvallen... vicieuze cirkel dus... hier helpt kauwgom om speeksel te bevorderen 🤷🏻‍♀️
Klik om te vergroten...

De fistel verdween plots en had ook niets van pijn meer...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."