Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zit het hele topic door te lezen... Wat ik je kan adviseren is heel cliché...maar ik vlucht bijvoorbeeld in nieuwe uitdagingen. Ik ben een tijdje heel zwaar verslaafd geweest aan 3-mmc, ook puur uit verveling... Tot ik op Vice naar Matty Matheson begon te kijken. De beste man was ook geen best voorbeeld hoe je je leven moet leven; bijna fataal hartinfarct op zijn 35e, combinatie van zwaarlijvigheid, veel drank en nog meer cocaïne... Nu kookt ie op tv en YouTube voor mensen als jij en ik...en als ik mij nu verveel ga ik gewoon lekker een uurtje of 10 in de keuken staan! En als ik eens geen trek heb pak ik een uurtje mijn gitaar uit de kast! Ik ben vorige week begonnen met mezelf cello leren spelen... Alles alleen maar om verveling te voorkomen... Ik ga je niet de les lezen...zou heel heel hypocriet zijn...maar dit leven bevalt me veel beter dan elke dag 5 gram van welke substantie dan ook naar binnen zien te harken, alleen maar omdat het beter voelt dan nuchter te zijn..."
"Haha...geen bedtijd voor mij ook..."
"Weekend! 😍Stimfap time!"
"En wie hebben er allemaal grote lol vanavond hier? 😇"
"Vermaak me ook wel hoor! 😇"
"keesie zei: jullie zitten zeker niet aan antidepressiva? Klik om te vergroten... Nee, toevallig niet meer! Blij dat mn libido weer terugkomt!"
"keesie zei: dus jij hebt daar ook ervaring mee? En was het na het stoppen van de AD snel weer hersteld? Ik ben er, gek genoeg, een beetje aan gewend. Even de spanning erui fappen is er bijna nooit meer bij hopelijk kan ik over niet te lange tijd zonder de AD, ben benieuwd! :- Klik om te vergroten... Ik had eigenlijk maar een klein beetje libido verlies... Maar ik had dan ook geen hoge dosering.."
"Wat is dat 2mmc toch een bijzonder goedje ... hoe kan een lichaam al die spanning handelen zeg...🤷🏼"
"Ook allemaal zo blij dat het weer weekend is? 😇"
""