#1
Geen idee weet wel heb zelf ooit ook zo ding gehad alleen nadeel is als je ma iets van een loop neus hebt en je neemt een snuif komt er niks meer uit
Vaak is de plakkerige coke juist beterWaarom wordt je cocaine uberhaupt in "pasta-achtig en plakkende" vorm verkocht, dat is het eerste waar ik vraagtekens bij zet. Moeilijker om te versnijden dan bij poeder, maar is deze cocaine uberhaupt wel zuiver? Laat het eens testen zou ik zeggen.
Waarom wordt je cocaine uberhaupt in "pasta-achtig en plakkende" vorm verkocht, dat is het eerste waar ik vraagtekens bij zet. Moeilijker om te versnijden dan bij poeder, maar is deze cocaine uberhaupt wel zuiver? Laat het eens testen zou ik zeggen.
wat is er mis met ouderwets snuiven van een sleutel of met een buisje?
Heb je dit topic al gezien?
Info - Pep neusspray bereidingswijze
Originele post van: Autsider ALLE credits naar deze poster dus! Na een crea weekend van neusdouches maken, heb ik ook maar en poging gedaan voor pep neus spray. Ik vind het in tegenstelling tot eerdere berichten van andere zeer prettig werken. Het brand heel even, like 5 secs dan heb je een...drugsforum.nl
Ik vond het vroeger wel handig met MXE op feestjes. 1 punt was ongeveer 40mg. 2 punten en je zat er lekker in.Ik ken echt niemand die zo'n bullet echt handig vindt, ik heb alleen maar dit soort verhalen gehoord wat jij ook zegt. Omslachtig, moeilijk eruit te krijgen vooral als het poeder wat natter is, heel hard moeten snuiven en altijd dezelfde hoeveelheid erin moeten doen wat niet perse een fijne hoeveelheid is.
Bij pep als hij nog wat plakkerig is helpt het om het even over te schrapen op een leeg bordje dat je een minuutje in de magnetron heb opgewarmd. Mijn coke is gewoon droog en ik snuif het gewoon, dus heb het met coke nooit geprobeerd. Maar misschien dat het daarbij ook wel werkt.
Neus spray maken is een andere optie doe je maar alsof je elke zaterdag verkouden bent in de kroeg. Zo een bullit ga je wat in verliezen zonde van je coke. En wat is er mis mee om van je stoel op te staan 4stappen te zetten naar de wc en een sleutel naar je neus te heffen ? Wil je zo graag openbaar snuiven ?
Poeder blijft zitten en vooral als je zegt plakkerige sos te hebben.Hoezo verlies je poeder in je bullet?
En normaal doe ik dat zeh, zo telkens naar WC gaan. Maar sommige cafe's hun WC zijn niet snuif-vriendelijk en vaak valt telkens naar het toilet gaan en jezelf 2min opsluiten in dat kotje harder op dan eens 'aan je neus wrijven' met een bullet verstopt in de palm van je hand.
Hoezo verlies je poeder in je bullet?
En normaal doe ik dat zeh, zo telkens naar WC gaan. Maar sommige cafe's hun WC zijn niet snuif-vriendelijk en vaak valt telkens naar het toilet gaan en jezelf 2min opsluiten in dat kotje harder op dan eens 'aan je neus wrijven' met een bullet verstopt in de palm van je hand.
Neus spray maken is een andere optie doe je maar alsof je elke zaterdag verkouden bent in de kroeg. Zo een bullit ga je wat in verliezen zonde van je coke. En wat is er mis mee om van je stoel op te staan 4stappen te zetten naar de wc en een sleutel naar je neus te heffen ? Wil je zo graag openbaar snuiven ?
Bord 10 minuten in de oven voorverwarmen, en daarna het pakje op het bord gooien, en met een pasje er door heen gaan.
Als je coke in zijn beste poedervorm voor een bullit wilt krijgen:
1. op een warm bord leggen en met een goed scherp stanley mesje versnijden.
2. drogen onder een gloeilamp.
Daarom deden wij dan een grouphug, zodat de snuiver verstopt werd in het midden en ff z'n ding kon doen.
Maar de dosering is altijd lastig inschatten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."