Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet is gedaan

Het is gedaan

43 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
En een grote zak met geld.
Heb je geen geld, dan heb je en krijg je niets.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wel beste forumgebruikers... sommigen onder jullie weten dat ik normaal gans de maand februari niks ging gebruiken. Helaas is dat niet gelukt...

Gisterennamiddag met een vriendin afgesproken, ik ging normaal tegen 18u naar huis, het is uiteindelijk 5u30 geworden. We hebben 2 grammetjes gebruikt en eindelijk drong het echt tot ons door dat het effect dat we tot een jaar of 2-3 terug voelden, nu pas begint na een lijn of 5. De lijn daarna is al te veel.

Emotioneel, 100 keer hetzelfde zeggen, niet kunnen stil zitten...

We hadden vorige keer, een vijftal weken terug, al gezegd dat het moest gedaan zijn en nu is het ook écht zover. Dit is niet meer de drug die ik ooit een paar keer per jaar deed en veel plezier aan had, nee dit is een pure hardcore verslaving geworden. En ik maar zeggen dat het mij niet zou overkomen... Let wel, ik had al kunnen stoppen. Ik heb een kennis die ik toen al drie jaar niet meer had gesproken terug opgezocht. En die gebruikte élk weekend. Toen begon ik afspraken niet na te komen en zelfs op donderdagavond te gebruiken, goed wetende dat ik vrijdag om 07u moest beginnen werken.

Ik weet ongeveer hoeveel geld mijn verslaving me heeft gekost. Ik ben een verzamelaar, van cd's, boeken, dvd's, miniatuurauto's en strips. Mijn collecties hadden allemaal al perfect aangevuld kunnen zijn had het niet tot dit punt gekomen. Maar goed...

Dit wil echter niet zeggen dat ik volledig met drugs ga stoppen. Een lijntje keta of een pilletje kan nog. Coke is echter voorgoed gedaan. Er zijn enkele mensen die me daarbij zullen helpen. Alles komt in orde.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel veel succes, C-Man! Je kan het. 👊🏻
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Heel veel succes, C-Man! Je kan het. 👊🏻
Klik om te vergroten...
Thx! :praying:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Succes man !
Gaat je een hoop geld besparen !
+ je gezondheid kan er alleen maar op verbeteren !.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Succes man !
Gaat je een hoop geld besparen !
+ je gezondheid kan er alleen maar op verbeteren !.
Klik om te vergroten...

Zo is dat! :fist::handok:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet nog dat ik tijdens men jeugd voor speed collector items heb weg gegeven voor een paar gram.
Allemaal zonde , maar de weg is vooruit !

Heb je alvast je nummers verwijderd ?
T
TruetrufflesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Succes!!! Je kan het!!!
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
inner_search zei:
Ik weet nog dat ik tijdens men jeugd voor speed collector items heb weg gegeven voor een paar gram.
Allemaal zonde , maar de weg is vooruit !

Heb je alvast je nummers verwijderd ?
Klik om te vergroten...

Ja, en Wickrme ook.
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Heel veel succes toegewenst Metal Maatje! :fist:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dank voor al jullie steun! :handshake:
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#12
C-Man zei:
Wel beste forumgebruikers... sommigen onder jullie weten dat ik normaal gans de maand februari niks ging gebruiken. Helaas is dat niet gelukt...

Gisterennamiddag met een vriendin afgesproken, ik ging normaal tegen 18u naar huis, het is uiteindelijk 5u30 geworden. We hebben 2 grammetjes gebruikt en eindelijk drong het echt tot ons door dat het effect dat we tot een jaar of 2-3 terug voelden, nu pas begint na een lijn of 5. De lijn daarna is al te veel.

Emotioneel, 100 keer hetzelfde zeggen, niet kunnen stil zitten...

We hadden vorige keer, een vijftal weken terug, al gezegd dat het moest gedaan zijn en nu is het ook écht zover. Dit is niet meer de drug die ik ooit een paar keer per jaar deed en veel plezier aan had, nee dit is een pure hardcore verslaving geworden. En ik maar zeggen dat het mij niet zou overkomen... Let wel, ik had al kunnen stoppen. Ik heb een kennis die ik toen al drie jaar niet meer had gesproken terug opgezocht. En die gebruikte élk weekend. Toen begon ik afspraken niet na te komen en zelfs op donderdagavond te gebruiken, goed wetende dat ik vrijdag om 07u moest beginnen werken.

Ik weet ongeveer hoeveel geld mijn verslaving me heeft gekost. Ik ben een verzamelaar, van cd's, boeken, dvd's, miniatuurauto's en strips. Mijn collecties hadden allemaal al perfect aangevuld kunnen zijn had het niet tot dit punt gekomen. Maar goed...

Dit wil echter niet zeggen dat ik volledig met drugs ga stoppen. Een lijntje keta of een pilletje kan nog. Coke is echter voorgoed gedaan. Er zijn enkele mensen die me daarbij zullen helpen. Alles komt in orde.
Klik om te vergroten...
C-Man, heel veel succes komende tijd! Jij kan dit. 💪🏼💪🏼💪🏼
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ook veel steun gewenst van uit dit kamp !
Pb staat ook altijd open.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dapper van je! Heel veel succes!💪👍
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Succes!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
@C-Man al gedacht om je naam te veranderen hier op het forum ?
Het eerste waar ik aan denk als ik je naam voorbij zie komen is het.. nou ja , je weet wel :).

Kweet het, is nog maar maandag.
Maar lukt het een beetje?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
inner_search zei:
@C-Man al gedacht om je naam te veranderen hier op het forum ?
Het eerste waar ik aan denk als ik je naam voorbij zie komen is het.. nou ja , je weet wel :).

Kweet het, is nog maar maandag.
Maar lukt het een beetje?
Klik om te vergroten...

Ja, ik ga hem zeker veranderen, maar ben nog aan het nadenken haha.

En het lukt goed hoor;
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heel veel suc6! Ik ken persoonlijk ook mensen die problemen hebben (gehad) met cocaïne. Je kunt het! Als je het zelf maar wil.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Succes man! Motivatie is een mooi begin en discipline zal je je doel doen behalen. :thumbsup1:

Ja, coke is a b*tch. Enkele maanden geleden heb ik m'n gebruik drastisch teruggeschroefd en met mezelf een paar duidelijke afspraken gemaakt. Als ik ga merken dat ik me hier niet aan kan blijven houden, zal het hier ook definitief stoppen worden.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#20
Voor mij was het 8 jaar lang knokken om van die troep af te raken. Coke is te makkelijk en te makkelijk te krijgen. Je hebt alleen een neus nodig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."