Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet is gedaan

Het is gedaan

43 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
E
ExtaseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Succes man!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goed dat je dit (aan jezelf) toegeeft en er iets mee wil doen. Dat is alvast een heel belangrijke stap. Veel succes en keep us updated! 🍀
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lemmy zei:
Wel beste forumgebruikers... sommigen onder jullie weten dat ik normaal gans de maand februari niks ging gebruiken. Helaas is dat niet gelukt...

Gisterennamiddag met een vriendin afgesproken, ik ging normaal tegen 18u naar huis, het is uiteindelijk 5u30 geworden. We hebben 2 grammetjes gebruikt en eindelijk drong het echt tot ons door dat het effect dat we tot een jaar of 2-3 terug voelden, nu pas begint na een lijn of 5. De lijn daarna is al te veel.

Emotioneel, 100 keer hetzelfde zeggen, niet kunnen stil zitten...

We hadden vorige keer, een vijftal weken terug, al gezegd dat het moest gedaan zijn en nu is het ook écht zover. Dit is niet meer de drug die ik ooit een paar keer per jaar deed en veel plezier aan had, nee dit is een pure hardcore verslaving geworden. En ik maar zeggen dat het mij niet zou overkomen... Let wel, ik had al kunnen stoppen. Ik heb een kennis die ik toen al drie jaar niet meer had gesproken terug opgezocht. En die gebruikte élk weekend. Toen begon ik afspraken niet na te komen en zelfs op donderdagavond te gebruiken, goed wetende dat ik vrijdag om 07u moest beginnen werken.

Ik weet ongeveer hoeveel geld mijn verslaving me heeft gekost. Ik ben een verzamelaar, van cd's, boeken, dvd's, miniatuurauto's en strips. Mijn collecties hadden allemaal al perfect aangevuld kunnen zijn had het niet tot dit punt gekomen. Maar goed...

Dit wil echter niet zeggen dat ik volledig met drugs ga stoppen. Een lijntje keta of een pilletje kan nog. Coke is echter voorgoed gedaan. Er zijn enkele mensen die me daarbij zullen helpen. Alles komt in orde.
Klik om te vergroten...
Goed dat je hiermee wilt stoppen man , en heel veel sterkte hopelijk val je niet terug in je oude gewoontes! een (goede) vriend van me is ook verslaafd aan coke (nu 3 a 4 jaar) wou dat we nooit dat eerste lijnte opstap neerglegd hadden. het maakt meer kapot dan dat je lief bent , maar dat zou jij zelf ook wel goed genoeg weten. nogmaals heel veel succes en sterkte , zet hem op!
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Buffelaartje zei:
Goed dat je hiermee wilt stoppen man , en heel veel sterkte hopelijk val je niet terug in je oude gewoontes! een (goede) vriend van me is ook verslaafd aan coke (nu 3 a 4 jaar) wou dat we nooit dat eerste lijnte opstap neerglegd hadden. het maakt meer kapot dan dat je lief bent , maar dat zou jij zelf ook wel goed genoeg weten. nogmaals heel veel succes en sterkte , zet hem op!
Klik om te vergroten...

Dank je. Het zal niet makkelijk zijn, maar het moet!
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#5
Uit je verhaal spreekt power, de zin in een gezonded leefstijl.
Af en toe iets nemen kan, maar denk er om, met te veel vrienden
Die wel doorgaan kan je beter niet meedoen.
Je kan het en Ik ben ben benieuwd , ga je volgen 🙏🏼🍀🍀🙏🏼
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Samantha1980 zei:
Uit je verhaal spreekt power, de zin in een gezonded leefstijl.
Af en toe iets nemen kan, maar denk er om, met te veel vrienden
Die wel doorgaan kan je beter niet meedoen.
Je kan het en Ik ben ben benieuwd , ga je volgen 🙏🏼🍀🍀🙏🏼
Klik om te vergroten...

Dank. Ik volg je ook. :blush:
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
GHBismijnietdebaas zei:
Succes! Denk maar zo; je bent vooral verslaafd geweest aan lidocaine etc. Heb je niks aan zo duur, en korte werking.
Klik om te vergroten...

Met alle respect, maar dat heb je helemaal fout. Ik schreef dat ik steeds meer nodig had om hetzelfde effect te bekomen; niet abnormaal als je 10 jaar gebruikt hebt , waarvan de laatste drie haast elk weekend of meerdere keren per week.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Succes! Denk maar zo; je bent vooral verslaafd geweest aan lidocaine etc. Heb je niks aan zo duur, en korte werking.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lemmy zei:
Met alle respect, maar dat heb je helemaal fout. Ik schreef dat ik steeds meer nodig had om hetzelfde effect te bekomen; niet abnormaal als je 10 jaar gebruikt hebt , waarvan de laatste drie haast elk weekend of meerdere keren per week.
Klik om te vergroten...
Volgensmij snapte je de grap niet, kut coke in NL
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
GHBismijnietdebaas zei:
Volgensmij snapte je de grap niet, kut coke in NL
Klik om te vergroten...

Volgens mij had je dan maar duidelijker moeten maken dat het een grap was. Lachen, gieren, brullen.
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lemmy zei:
Volgens mij had je dan maar duidelijker moeten maken dat het een grap was. Lachen, gieren, brullen.
Klik om te vergroten...
Hoe gaat het nu? ( alleen je topic gelezen) de comments niet , sorry als je hier al een reactie over hebt geplaatst!
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Buffelaartje zei:
Hoe gaat het nu? ( alleen je topic gelezen) de comments niet , sorry als je hier al een reactie over hebt geplaatst!
Klik om te vergroten...

Best goed, dank. :)
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben ook bang voor coke. Ik heb van alles uitgeprobeerd, maar niet coke. Laatst bijna in de verleiding gekomen, omdat vrienden het gebruikten. Blij dat ik het niet gedaan heb. Het is echt verslavend, een sluiper!

Heel goed dat je deze beslissing hebt genomen. Je zal er alleen maar op vooruit gaan!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sommige drugs lenen zich simpelweg niet voor "af en toe te gebruiken "...
Van wat ik daarover gehoord heb van medeclienten zijn dit natuurlijk heroïne, coca, ghb en een boel medicijnen op opiatenbasis echt ongeschikt voor dat af en toe beginsel. Btw:
Ik had het met oxcycodon, en oxcycontin, ik kon de hoeveelheid niet in de hand houden....razendsnel steeg de dagelijkse dosis.
Ik zou aldus smack en of coca nooooit in de hand kunnen houden, that's for sure.
Non jamais!
Dus blijf ik daar verre van.
Rien ne va plus!
Geen Frans of beter nog, Russisch roulette...
U mag niet meer inzetten!
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Zandman zei:
Sommige drugs lenen zich simpelweg niet voor "af en toe te gebruiken "...
Van wat ik daarover gehoord heb van medeclienten zijn dit natuurlijk heroïne, coca, ghb en een boel medicijnen op opiatenbasis echt ongeschikt voor dat af en toe beginsel. Btw:
Ik had het met oxcycodon, en oxcycontin, ik kon de hoeveelheid niet in de hand houden....razendsnel steeg de dagelijkse dosis.
Ik zou aldus smack en of coca nooooit in de hand kunnen houden, that's for sure.
Non jamais!
Dus blijf ik daar verre van.
Klik om te vergroten...

Je hebt volkomen gelijk, het is verbazingwekkend hoe snel je lichaam zich aanpast aan Coke.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niet alleen aan coca.
Maar aan a l l e soorten drugs....
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Natozlato zei:
Ik ben ook bang voor coke. Ik heb van alles uitgeprobeerd, maar niet coke. Laatst bijna in de verleiding gekomen, omdat vrienden het gebruikten. Blij dat ik het niet gedaan heb. Het is echt verslavend, een sluiper!

Heel goed dat je deze beslissing hebt genomen. Je zal er alleen maar op vooruit gaan!
Klik om te vergroten...
Schrik om coke te proberen snap ik wel, maar slechts weinig mensen zijn na de eerste keer al verslaafd puur omdat ze de subtiele werking niet herkennen van goede coke.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Natozlato zei:
Ik ben ook bang voor coke. Ik heb van alles uitgeprobeerd, maar niet coke. Laatst bijna in de verleiding gekomen, omdat vrienden het gebruikten. Blij dat ik het niet gedaan heb. Het is echt verslavend, een sluiper!

Heel goed dat je deze beslissing hebt genomen. Je zal er alleen maar op vooruit gaan!
Klik om te vergroten...

Bij mij is het een verslaving geworden na een jaar of 6. De jaren daarvoor zaten er soms 3-6 maand tussen, zelfs een keer bijna een jaar.

Tot ik een dealer op 20 minuten van mijn deur vond...
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Lemmy zei:
Bij mij is het een verslaving geworden na een jaar of 6. De jaren daarvoor zaten er soms 3-6 maand tussen, zelfs een keer bijna een jaar.

Tot ik een dealer op 20 minuten van mijn deur vond...
Klik om te vergroten...
Hoe kwam dat dan? Toch niet alleen omdat er een dealer zo dichtbij woonde?
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Natozlato zei:
Hoe kwam dat dan? Toch niet alleen omdat er een dealer zo dichtbij woonde?
Klik om te vergroten...
Heb jij dat niet, dat hoe makkelijker je ergens aan komt, hoe meer je gebruikt? Ik koop expres nooit meer dan wat ik wil gebruiken voor 1 keer, als ik het in huis heb liggen dan gaat het namelijk gewoon op :sweatsmile:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."