#1
Ik heb het grammetje in mijn vaatwasser gestoken en mijn borden hebben nog nooit zo geblonken.Heb je soms waspoeder gekocht?![]()
Top kwaliteit waspoeder ππ»
Ik heb het grammetje in mijn vaatwasser gestoken en mijn borden hebben nog nooit zo geblonken.Heb je soms waspoeder gekocht?![]()
Ik heb het grammetje in mijn vaatwasser gestoken en mijn borden hebben nog nooit zo geblonken.
Top kwaliteit waspoeder ππ»
Als je bij de goede vendors zit op de goede site is de kwaliteit top π maarja, waspoeder is er idd ook!Het darkweb, je vindt er dus letterlijk alles op.![]()
Volgende keer de cokeplaat ππIk heb het grammetje in mijn vaatwasser gestoken en mijn borden hebben nog nooit zo geblonken.
Top kwaliteit waspoeder ππ»
Je hebt dry acetone nodig. Anders verlies je veel.Jot.. coke en speed lost niet op in aceton , zit nog wel een heel klein beetje water in aceton.
Dus minuscul verlies doe je zowieso op 1 gram..
Valt wel mee hoor zo heel veel water zit er niet in.Je hebt dry acetone nodig. Anders verlies je veel.
Je kunt op allebei manieren free base maken alleen bij de eerste manier leg het eraan hoeveel watert je gebruikt andersCrack verkrijg je met water en natriumbicarbonaat en freebase verkrijg je met ammoniak.
Het wassen met aceton is wel een aanrader. De coke voelt veel relaxter aan.
Zijn er die soms de coke roken? Hoe doe je dat het beste? Hoeveel moet je daarvoor kuisen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."