Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStappenplan coke uitwassen met aceton

Stappenplan coke uitwassen met aceton

30 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#1
Crack verkrijg je met water en natriumbicarbonaat en freebase verkrijg je met ammoniak.
Het wassen met aceton is wel een aanrader. De coke voelt veel relaxter aan.
Zijn er die soms de coke roken? Hoe doe je dat het beste? Hoeveel moet je daarvoor kuisen?
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heyy

Ik heb paar grammetjes besteld van het darkweb maar de kwaliteit was écht slecht... nog slechter dan wat je op straat kan vinden...
Op dit forum heb ik al eens gelezen over uitwassen met aceton, en wil dit wel eens proberen.

Bij deze wil ik even navragen hoe het moet.

  1. Ik ga in de apotheek pure aceton vragen
  2. Ik koop in de winkel van die bruine koffiefilters (maakt het uit welke, gaat een koffiefilter werken in een gewoon glas? Doordat je geen druk hebt enzo?)
  3. In een shotglaasje doe ik 10ml aceton voor 1gr van die coke
  4. Ik mix de 1gr coke in het shotglaasje met 10ml aceton
  5. Ik wacht 5min
  6. Ik giet de inhoud van het shotglaasje door de koffiefilter in een ander glas
  7. De coke blijft liggen op de koffiefilter
  8. Dit herhaal ik 3x ofzo voor die 1 gram
  9. Ik warm een bord op in de microgolf en laat de coke hier een paar uur op rusten
  10. Profit ???

Is dit hoe het moet?

Thx.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je coke moet eerst zeer fijn gemalen zijn (geen brokjes of stukjes meer.)

Coke in een glas , aceton erbij (ik meet dit niet af , ongeveer een kwart glas aceton)

1a2 minuten flink mixen/roeren moet een vork.

KofieFilter in een ander glas , en je cokeglas uitkapen in de filter.

Zeker geen 5 minuten laten staan..

Ik doe dit meestal 2 keer (met speed) , maar is het Zelfde proces..

Gebruik enkel metaal want aceton vreet plastic weg , dus ook je oude aceton niet zomaar in de gootsteen gooien.😅
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shotglas lijkt me ook te klein en onhandig om te roeren , gebruik maar een gewoon glas (250ml(?).)
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een kwart glas aceton voor 1 gram coke?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
heyol zei:
Een kwart glas aceton voor 1 gram coke?
Klik om te vergroten...
Jot.. coke en speed lost niet op in aceton , zit nog wel een heel klein beetje water in aceton.
Dus minuscul verlies doe je zowieso op 1 gram..

Ik was altijd met een kwart glas of het nu 1g Is of 5g dat ik moest wassen.

Als je een kwart teveel vind neem je 1/6 glas ofzo , maar een shotglas is echt zeer onhandig om in te roeren..
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok. top, zal laten weten hoe 't is gegaan!
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan je de coke ook laten uitdrogen in de microgolf? Of beter gewoon warm bordje?
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Staat nu op een warm bordje, uurke laten staan... coke heel zeker niet in de microgolf steken...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
heyol zei:
Staat nu op een warm bordje, uurke laten staan... coke heel zeker niet in de microgolf steken...
Klik om te vergroten...
Normaal is die op een paar minuten terug droog en is de acetongeur helemaal weg.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#11
De helft weg... is inderdaad beetje beter maar nog steeds kutcoke. Blijft naar wasmiddel/zeep smaken.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
heyol zei:
De helft weg... is inderdaad beetje beter maar nog steeds kutcoke. Blijft naar wasmiddel/zeep smaken.
Klik om te vergroten...
AfKoken en kijken of er wat overblijft?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
heyol zei:
De helft weg... is inderdaad beetje beter maar nog steeds kutcoke. Blijft naar wasmiddel/zeep smaken.
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb je meer levamisol dan coke gekregen.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#14
levisamol niet oplosbaar in aceton? En het heeft de smaak die ik beschrijf?
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat lost idd niet op als het goed is neem gewoon je verlies en gooi die rommel weg.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dit meen je niet??

'Eniweej',

Wat was de doorslag waardoor je ervan overtuigd was dat de kwaliteit niet te pruimen was..?
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Smaak was slecht (ik wil ofwel coke ofwel licht benzine proeven), brandde in de deus, weinig gevoel, structuur was slecht en te poederig - structuur was wel beter na het uitwassen.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
heyol zei:
Smaak was slecht (ik wil ofwel coke ofwel licht benzine proeven), brandde in de deus, weinig gevoel, structuur was slecht en te poederig - structuur was wel beter na het uitwassen.
Klik om te vergroten...
Ik begrijp dat je waar voor je geld wilt....als ik het goed begrijp
Edit: begrijp het niet..
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je kunt het beste een zelftest kopen of je cocaïne laten testen. Dan weet je zeker wanneer je goed spul hebt!

(oud) voorbeeld: https://www.zamnesia.nl/1370-ez-test-cocaine-purity.htmlfoto_no_exif.jpg
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#20
heyol zei:
Smaak was slecht (ik wil ofwel coke ofwel licht benzine proeven), brandde in de deus, weinig gevoel, structuur was slecht en te poederig - structuur was wel beter na het uitwassen.
Klik om te vergroten...

Heb je soms waspoeder gekocht? :flushed::fearscream::fearscream::fearscream:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."