#1
Ja idd naar de tering, en nee helaas laatste aan wat ik dacht toen ik eraan begon, fml
Oke nou bij deze, als je te lang doorgaat zakt je hele neus als een pudding in elkaar en verdwijnt met meeste van binnen behalve je huid. Groetjes 😁Ja idd naar de tering, en nee helaas laatste aan wat ik dacht toen ik eraan begon, fml
Hebben ze binnen een half uurtje gefixt op de OK hoor. Als je geluk hebt....Oke nou bij deze, als je te lang doorgaat zakt je hele neus als een pudding in elkaar en verdwijnt met meeste van binnen behalve je huid. Groetjes 😁
En vooral NIET peuterenSpoelen tijdens en na snuiven helpt al veel. En alles boven een halve gram coke geeft meer risico's op dit soort problemen.
Ik heb dit bewust geplaatst zodat ik zulke reacties zou krijgen zodat mijn kl... Ogen eens opengaan ,thx!Oke nou bij deze, als je te lang doorgaat zakt je hele neus als een pudding in elkaar en verdwijnt met meeste van binnen behalve je huid. Groetjes 😁
Ik heb even gezocht maar kan hem niet 1,2,3 vinden. Ben oprecht wel benieuwd, dus als je een linkje hebt?Die twee idd oa. Maar toch zijn dat niet de middelen waar je neus echt dusdanig verrot van raakt dat je kraakbeen weggevreten wordt. Het helpt uiteraard niet mee, maar zo corrosief zijn ze nou ook weer niet. Ethylphenidate was de boosdoener bij mij. Zoek maar in de zoekfunctie. Heb het verhaal hier wel eens ergens gedeeld.
Zodat je daarna weer vrolijk door kan gaan. Beetje zoals vet laten wegzuigen en daarna vrolijk doorvreten. Yeah rightHebben ze binnen een half uurtje gefixt op de OK hoor. Als je geluk hebt....
Jup. ErvaringsdeskundigeZodat je daarna weer vrolijk door kan gaan. Beetje zoals vet laten wegzuigen en daarna vrolijk doorvreten. Yeah right
Waar was jij goed in dan? Sos, pep, ... ?Jup. Ervaringsdeskundige
Geen aanrader overigens hoor. Laat het niet zover komen
Die twee idd oa. Maar toch zijn dat niet de middelen waar je neus echt dusdanig verrot van raakt dat je kraakbeen weggevreten wordt. Het helpt uiteraard niet mee, maar zo corrosief zijn ze nou ook weer niet. Ethylphenidate was de boosdoener bij mij. Zoek maar in de zoekfunctie. Heb het verhaal hier wel eens ergens gedeeld.Waar was jij goed in dan? Sos, pep, ... ?
Ja. Ik ben ooit heel dom geweest. Eigenlijk nog steeds wel, maar net iets minder. Al doende leert men.Ik heb even gezocht maar kan hem niet 1,2,3 vinden. Ben oprecht wel benieuwd, dus als je een linkje hebt?
Kwam wel een bericht tegen uit 2015 waar je een sleutelpunt van een onbekende stof naar binnen had gewerkt, handige harrie. Ben je nu helemaal gestopt met snuiven of af en toe wel eens wat?
Owh dat bedoel je. Ja dat bericht had ik gezien hahah. Dacht dat je een apart topic bedoeldeJa. Ik ben ooit heel dom geweest. Eigenlijk nog steeds wel, maar net iets minder. Al doende leert men.
Zoektip: septum. Gegarandeerd succes
Edit: nou vooruit: Bericht in onderwerp 'Neus schoonmaken/behandelen/verzorgen bij snuiverij' https://drugsforum.nl/threads/neus-schoonmaken-behandelen-verzorgen-bij-snuiverij.70959/post-1640049
Vallen en opstaanAl doende leert men.
pudding is wel lekker maar niet vanuit je neusOke nou bij deze, als je te lang doorgaat zakt je hele neus als een pudding in elkaar en verdwijnt met meeste van binnen behalve je huid. Groetjes 😁
Pudding snuiven? Blufpudding is wel lekker maar niet vanuit je neus
beetje ketamine erdoor mengen maar nee toch maar nietPudding snuiven? Bluf
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."