Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaine probleempje

Cocaine probleempje

51 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Coke nergens op slaan is ook weer niet waar, als ik even persoonlijk mag zijn: je kan er weldegelijk leuke momenten mee beleven, de eerste paar jaren waren een groot feest. Alleen is het uit de hand gelopen, en met de nodige wilskracht (en ook begeleiding van "buitenaf") is het nu onder controle.

Het ligt hier nog, maar ik "moet" niet meer.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
LittleMissHappy zei:
Ik heb professionele hulp al ingeschakeld ik ga ook naar therapie en CA of NA meeting zou inderdaad een optie kunnen zijn
Klik om te vergroten...

Veel sterkte!
L
LittleMissHappyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lemmy zei:
Veel sterkte!
Klik om te vergroten...
Heel erg bedankt!! Mijn therapeut gaat met mij mee naar de NA ik ben ook al 19 dagen nuchter het gaat wel steeds beter.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#4
Peppienkokkie zei:
Hoi! Ik ben denk ik verslaafd aan het worden van coke.. elke dag de neiging om te halen ook dit tijdstip onder invloed!

ik snuif bijna 1G op een avond weg en zodra ik in bed lig zoals nu krijg ik een extreme traanoog, verstopte neus en als ik niet doorpak ook pittig koppijn helaas ik vind dit zo klote maar wil graag lekker slapen wat gewoon niet lukt🥲

iemand tips evt ?

gr mij🙋🏼‍♂️
Klik om te vergroten...
coke zit tussen de oren vaak........... zoek hobby en verwijder nummers ga niet om met mensen die het gebruiken en nog een keer. ZOEK hobby.. ga netflix kijken ofso om te ontspannen en ga wandelen.
Achteraf ga je merken dat coke nergens op slaat en dik geld verspilling. Laat die dealers lekker arm blijven die sukkels

ga in de zon zitten koop een zwembad en eet gezonder!
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#5
Lemmy zei:
Coke nergens op slaan is ook weer niet waar, als ik even persoonlijk mag zijn: je kan er weldegelijk leuke momenten mee beleven, de eerste paar jaren waren een groot feest. Alleen is het uit de hand gelopen, en met de nodige wilskracht (en ook begeleiding van "buitenaf") is het nu onder controle.

Het ligt hier nog, maar ik "moet" niet meer.
Klik om te vergroten...
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
WAZA zei:
Klik om te vergroten...

Lachen, gieren, brullen.
L
LittleMissHappyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo DF ik ben nu al 29 dagen nuchter.
Ik heb het alleen op het moment nu even moeilijk ik heb echt zin om te bestellen help me!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#8
LittleMissHappy zei:
Hallo DF ik ben nu al 29 dagen nuchter.
Ik heb het alleen op het moment nu even moeilijk ik heb echt zin om te bestellen help me!
Klik om te vergroten...
Wis de nummers van je dealers uit je telefoon om te beginnen!
L
LittleMissHappyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ricorieks zei:
Wis de nummers van je dealers uit je telefoon om te beginnen!
Klik om te vergroten...
Heb ik net allemaal gedaan ik heb ook een vriendin opgebeld die is nu bij me. De zucht is weer weg!! ze is me flink aan het afleiden.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#10
LittleMissHappy zei:
Heb ik net allemaal gedaan ik heb ook een vriendin opgebeld die is nu bij me. De zucht is weer weg!! ze is me flink aan het afleiden.
Klik om te vergroten...
Goed zo!
L
LittleMissHappyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goede morgen DF
Ik ben nu 52 dagen nuchter ik heb het wel weer even moeilijk gehad.
Twee dagen geleden heb ik ook mijn vijf oh mijlpaal bereikt. Ik ben trots op mezelf! Nooit gedacht dat ik het kon volhouden.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bezie dit probleem per dag.
Per 24 uur nuchter blijven.
Zeg tegen jezelf: vandaag gebruik ik gewoon
n i e t. En ik ga ook niks halen. En morgen?
Morgen zie ik wel weer.
En die volgende dag, dan zeg je hetzelfde.
Zeg niet, dat je nooit meer gebruiken zult, dat is veel te zwaar.
Doe dit per 24 uur! Dat is makkelijker!
En zo maak je dagen tot weken. En weken tot maanden.
De cravings zullen verminderen!
Alle sterkte toegewenst, en misschien is de NA een goede hulpverlening!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien ook vaker naar meetings gaan. Principe van NA draait om 90/90 dus 90 dagen 90 meetings. Tegenwoordig zijn er ook veel online meetings. Dit werkt wel echt als je het zelf echt wilt. Veel sterkte de komende tijd. De eerste maand is het zwaarst meestal, daarna wordt het makkelijker. Echter drank wordt weer moeilijker, en met drank komt vaak ook weer coke als je dat eenmaal weer gewend bent. Dus pas daar mee op.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pas op dat je de ende verslaving niet voor een andere inruilt!
Alcohol sucks.... begin er beter niet aan en idd alcohol is een trigger tot en met!
L
LittleMissHappyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goede morgen DF! Vandaag 1 maand nuchter😁 wat voelt dat goed!! 🥳
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geef niet toe! Houd vol, blijf van de rotzooi af!
Probeer iets te gaan doen, blokje om lopen desnoods...maar geef niet toe!
Ga daar weg bij die mensen als je kunt..
L
LittleMissHappyLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Zandman zei:
Geef niet toe! Houd vol, blijf van de rotzooi af!
Probeer iets te gaan doen, blokje om lopen desnoods...maar geef niet toe!
Ga daar weg bij die mensen als je kunt..
Klik om te vergroten...
Ja ik wil ook niet toegeven maar de zucht naar middelen begint steeds groter te worden ik vind het zwaar kut gewoon en ik zou graag weg willen maar gaat helaas niet wat ik eventueel wel kan is naar boven gaan proberen wat af te schakelen met serie kijken of iets
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Doe dat, zorg, dat je uit die groep mensen weggaat,!
Ga naar boven en doe iets, waar je niet teveel bij na hoeft te denken,! Verzet je drang om mee te gaan doen...
L
LittleMissHappyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ben me inderdaad goed aan het verzetten maar met de minuut word het erger en erger. Ik ga nu afschakelen ik hou jullie op de hoogte!!
D
Dir84sosLid
01-01-2024, 00:00
#20
LittleMissHappy zei:
Ik ben me inderdaad goed aan het verzetten maar met de minuut word het erger en erger. Ik ga nu afschakelen ik hou jullie op de hoogte!!
Klik om te vergroten...
Ja is af en toe echt moeilijk. Maar bedenk ook als je t weer doet hoe kut uiteindelijk is, want het word steeds meer en meer en je pakt t enkel nog om iets te zoeken wat je niet vinden kan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."