#1
Coke nergens op slaan is ook weer niet waar, als ik even persoonlijk mag zijn: je kan er weldegelijk leuke momenten mee beleven, de eerste paar jaren waren een groot feest. Alleen is het uit de hand gelopen, en met de nodige wilskracht (en ook begeleiding van "buitenaf") is het nu onder controle.
Het ligt hier nog, maar ik "moet" niet meer.
Het ligt hier nog, maar ik "moet" niet meer.