#1
Naja zeg wat een belachelijke vent.
Naja waarschijnlijk maakte 'ie zich gewoon zorgen vandaar dat 'ie je ouders er bij heeft geroepen. Maar zo'n raar antwoord is het toch niet? Genoeg ouders die 's avonds een borreltje of 5 drinken en niemand die er van opkijkt.Het was inderdaad een christelijke school maar deden eigenlijk niks qua geloof daar. 😂Op wat voor gereformeerde Biblebelt school zit jij?
Idd, wij weten wel beter!Verkeerde handelswijze, zeker van een docent.
Maar bevestigt dit niet de vastgeroeste denkwijze over drugs in het algemeen?
Ik denk dat de overgrote meerderheid van de bevolking drugs afkeurt. Ze weten niet goed waarom en iedereen praat elkaar na.
Wat mensen in de media te zien krijgen of lezen over drugs zijn altijd de horror verhalen.
Gelukkig weten wij op dit forum wel beter 😉.
Dit had ik ook... 😅🤣Dit doet mij ook herinneren aan een tijd bij biologie, ik haalde altijd 10 als het ging over voortplanting en seksuele voorlichting, vond dat interessant en was het enige bleef hangen. Werd apart genomen en werd gevraagd of ik er niet in doordraafde, iemand in de brugklas zal dat niet zo moeten interesseren namelijk🤡
Hahaha dit had ik ook. Voor alles drieën en seksuele voorlichting een 8 ofzo lmfao, was wel in de 2e volgens mij :P Eerlijk ben dr beetje dankbaar voor, 't heeft echt mn eindcijfer omhoog geholpen lolDit doet mij ook herinneren aan een tijd bij biologie, ik haalde altijd 10 als het ging over voortplanting en seksuele voorlichting, vond dat interessant en was het enige bleef hangen. Werd apart genomen en werd gevraagd of ik er niet in doordraafde, iemand in de brugklas zal dat niet zo moeten interesseren namelijk🤡
Het forum vol met downies. 😜Hahaha dit had ik ook. Voor alles drieën en seksuele voorlichting een 8 ofzo lmfao, was wel in de 2e volgens mij :P Eerlijk ben dr beetje dankbaar voor, 't heeft echt mn eindcijfer omhoog geholpen lol
Kan er een petitie komen om df om te dopen tot 'smeerpijpforum'?Het forum vol met downies. 😜
Dus je stelt een vraag, maar je wilt eigenljk niet dat mensen daar eerlijk antwoord op geven? Dan beb je als leraar al automatisch verloren. Je kunt een probleem nooit oplossen, of een vraagstuk beantwoorden aks je niet p z'n minst probeert de andere kant te bekijken.Ik herinner me ineens iets uit mijn middelbare school tijd.
In mijn biologie toets stond er een vraag over wat ik van cocaïne gebruik vond. Dit was een vraag zonder dat er punten werden toegekend en de docent interesse had in onze antwoord. Ik heb geschreven dat zo lang het niet problematisch is en niemand last ervan had het gewoon moet kunnen. Al van jongs af aan vond ik dat de individuele vrijheid voor vrijwel alles in het leven belangrijk zolang je niemand ermee pijn deed.
De docent schrok van mijn antwoord en mijn ouders hebben mijn toets ingezien en schrokken ook van mijn antwoord. Voor de rest niks gebeurd maar blijf het een vage gebeurtenis vinden. Waarom vraagt hij er dan naar? 😂 (Retorische vraag)
Sorry...Kan er een petitie komen om df om te dopen tot 'smeerpijpforum'?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."