Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag in mijn toets, ouders ingelicht

vraag in mijn toets, ouders ingelicht

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Naja zeg wat een belachelijke vent.
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik herinner me ineens iets uit mijn middelbare school tijd.

In mijn biologie toets stond er een vraag over wat ik van cocaïne gebruik vond. Dit was een vraag zonder dat er punten werden toegekend en de docent interesse had in onze antwoord. Ik heb geschreven dat zo lang het niet problematisch is en niemand last ervan had het gewoon moet kunnen. Al van jongs af aan vond ik dat de individuele vrijheid voor vrijwel alles in het leven belangrijk zolang je niemand ermee pijn deed.

De docent schrok van mijn antwoord en mijn ouders hebben mijn toets ingezien en schrokken ook van mijn antwoord. Voor de rest niks gebeurd maar blijf het een vage gebeurtenis vinden. Waarom vraagt hij er dan naar? 😂 (Retorische vraag)
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heel raar. Waarschijnlijk typisch zo'n mannetje van drugs are bad m'kay en al zijn leerlingen die dat van hem moeten aannemen. Vind het veel weghebben van uitlokking en ook raar dat je gelijk ouders gaat contacten. Sommige mensen..
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha wat een geneuzel, waarom vraagt 'ie het dan idd :rolleyes: Naja waarschijnlijk maakte 'ie zich gewoon zorgen vandaar dat 'ie je ouders er bij heeft geroepen. Maar zo'n raar antwoord is het toch niet? Genoeg ouders die 's avonds een borreltje of 5 drinken en niemand die er van opkijkt.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op wat voor gereformeerde Biblebelt school zit jij?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Op wat voor gereformeerde Biblebelt school zit jij?
Klik om te vergroten...
Het was inderdaad een christelijke school maar deden eigenlijk niks qua geloof daar. 😂
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind de handelwijze van deze docent meer dan belachelijk.
Waar haalt hij zijn idioterie vandaan.....tshah.
Even de ouders der maar bij halen op een vraag in een toets die daar helemaal niet had mogen staan, aangezien dit een materie betreft die niet getoetst kan worden!
Wat een lul van een docent....
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Verkeerde handelswijze, zeker van een docent.
Maar bevestigt dit niet de vastgeroeste denkwijze over drugs in het algemeen?
Ik denk dat de overgrote meerderheid van de bevolking drugs afkeurt. Ze weten niet goed waarom en iedereen praat elkaar na.
Wat mensen in de media te zien krijgen of lezen over drugs zijn altijd de horror verhalen.
Gelukkig weten wij op dit forum wel beter 😉.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeehond zei:
Verkeerde handelswijze, zeker van een docent.
Maar bevestigt dit niet de vastgeroeste denkwijze over drugs in het algemeen?
Ik denk dat de overgrote meerderheid van de bevolking drugs afkeurt. Ze weten niet goed waarom en iedereen praat elkaar na.
Wat mensen in de media te zien krijgen of lezen over drugs zijn altijd de horror verhalen.
Gelukkig weten wij op dit forum wel beter 😉.
Klik om te vergroten...
Idd, wij weten wel beter!
Het beeld dat voorgeschoteld wordt over drugs, zijn altijd de excessen in deze materie.
De misdaad, de ellende van verslaafden, en dan heeft men al gauw zijn mening klaar.
En vaak zijn het dezelfde mensen die in de avond enkele borreltjes wegtikken.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit doet mij ook herinneren aan een tijd bij biologie, ik haalde altijd 10 als het ging over voortplanting en seksuele voorlichting, vond dat interessant en was het enige bleef hangen. Werd apart genomen en werd gevraagd of ik er niet in doordraafde, iemand in de brugklas zal dat niet zo moeten interesseren namelijk🤡
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jesse Pinkvrouw zei:
Dit doet mij ook herinneren aan een tijd bij biologie, ik haalde altijd 10 als het ging over voortplanting en seksuele voorlichting, vond dat interessant en was het enige bleef hangen. Werd apart genomen en werd gevraagd of ik er niet in doordraafde, iemand in de brugklas zal dat niet zo moeten interesseren namelijk🤡
Klik om te vergroten...
Dit had ik ook... 😅🤣
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jesse Pinkvrouw zei:
Dit doet mij ook herinneren aan een tijd bij biologie, ik haalde altijd 10 als het ging over voortplanting en seksuele voorlichting, vond dat interessant en was het enige bleef hangen. Werd apart genomen en werd gevraagd of ik er niet in doordraafde, iemand in de brugklas zal dat niet zo moeten interesseren namelijk🤡
Klik om te vergroten...
Hahaha dit had ik ook. Voor alles drieën en seksuele voorlichting een 8 ofzo lmfao, was wel in de 2e volgens mij :P Eerlijk ben dr beetje dankbaar voor, 't heeft echt mn eindcijfer omhoog geholpen lol
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#13
nausea zei:
Hahaha dit had ik ook. Voor alles drieën en seksuele voorlichting een 8 ofzo lmfao, was wel in de 2e volgens mij :P Eerlijk ben dr beetje dankbaar voor, 't heeft echt mn eindcijfer omhoog geholpen lol
Klik om te vergroten...
Het forum vol met downies. 😜
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#14
MetalGuy zei:
Het forum vol met downies. 😜
Klik om te vergroten...
Kan er een petitie komen om df om te dopen tot 'smeerpijpforum'?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Don Draper zei:
Ik herinner me ineens iets uit mijn middelbare school tijd.

In mijn biologie toets stond er een vraag over wat ik van cocaïne gebruik vond. Dit was een vraag zonder dat er punten werden toegekend en de docent interesse had in onze antwoord. Ik heb geschreven dat zo lang het niet problematisch is en niemand last ervan had het gewoon moet kunnen. Al van jongs af aan vond ik dat de individuele vrijheid voor vrijwel alles in het leven belangrijk zolang je niemand ermee pijn deed.

De docent schrok van mijn antwoord en mijn ouders hebben mijn toets ingezien en schrokken ook van mijn antwoord. Voor de rest niks gebeurd maar blijf het een vage gebeurtenis vinden. Waarom vraagt hij er dan naar? 😂 (Retorische vraag)
Klik om te vergroten...
Dus je stelt een vraag, maar je wilt eigenljk niet dat mensen daar eerlijk antwoord op geven? Dan beb je als leraar al automatisch verloren. Je kunt een probleem nooit oplossen, of een vraagstuk beantwoorden aks je niet p z'n minst probeert de andere kant te bekijken.

Je leraar is een penis.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#16
nausea zei:
Kan er een petitie komen om df om te dopen tot 'smeerpijpforum'?
Klik om te vergroten...
Sorry...:tearsofjoy:
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ben deztijds voor de mavo geslaagd vanwege een 9 voor biologie.

Yay

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."