Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke en hallucineren ?

Coke en hallucineren ?

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#1
MetalJamie zei:
Hartelijk dank voor je berichtje!!!!! , Ik zag ook allemaal beestjes lopen op de muren die er niet echt waren. en ik hoorde telkens geluiden in mijn huis en zal schimmen van een man. Zoooo eng !!!!! hopelijk is het morgen weg !
Klik om te vergroten...
Ja dat klinkt echt als typische (drugs)psychose.
Wat ga je nu doen, ga je wel hulp inschakelen? Voor je zelfmoordgedachtes/poging?

Mocht je ff willen praten, stuur gerust een bericht :) ik ben ook gediagnosticeerd met de stoornissen die jij noemt. Ik begrijp hoe je je voelt, en hoop echt dat je inmiddels van gedachten veranderd bent!
Er is altijd hoop
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey man. Als je wilt mag je me altijd een privéberichtje sturen... Ik luister graag naar je verhaal. Ik heb me zelf ook een tijdje extreem slecht gevoeld en praten helpt.
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#3
Pas op dit kan een troll zijn, zijn veel geestlijk zieke attentie zoekers op internet/social media ... en partyflock was de allerergste
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hoop dat het een beetje met je gaat inmiddels 💜
M
MetalJamieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lieve mensen van dit Forum.

Ik had 6 zwarte envelopjes gekocht van ieder ongeveer 1 gram, en daar bolletjes van gemaakt omdat ik dood wilde. (sorry ik weet niet of dit mag op dit forum, ik zal er niet verder op door gaan)
Ik dacht een overdosis te krijgen en te sterven maar ik raakte eerst bewusteloos en daarna gebeurde er zo iets raars.
Ik werd wakker en lag onder de tafel in mijn woonkamer en was een soort van verlamd. Er stonden heel veel politie en ambulance medewerkers in mijn huis waar ik goede gesprekken mee heb gehad.
Ze voelde mijn hartslag, bloeddruk, longen enz. Mijn moeder was ook bij me, ze moest heel erg huilen en hield mijn hand vast.

Achteraf blijkt dat niks hiervan waar was. Ineens raakte ik steeds verder bij bewustzijn en zag ik dat er niemand in mijn huis was geweest. Ik heb mijn ma nog gebeld en bevestigde dat dit allemaal nooit gebeurt is.

Is dit normaal als je veel coke neemt of was het misschien versneden?

Oja P.S. ,mag ik AUB geen nare reacties op mijn zelfmoordpoging krijgen. ik ben erg gevoelig en heb autisme en borderline, angststoornis, depressie. Ik ben snel verdrietig en overstuur van hele harde reacties.

Alvast bedankt, Jamie
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, dat heet een drug induced psychose. Heb het ook een paar keer meegemaakt.

Of het versneden is kan ik niks over zeggen.
M
MetalJamieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hartelijk dank voor je berichtje!!!!! , Ik zag ook allemaal beestjes lopen op de muren die er niet echt waren. en ik hoorde telkens geluiden in mijn huis en zag schimmen van een man. Zoooo eng !!!!! hopelijk is het morgen weg !
M
MetalJamieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Super , ik weet alleen niet hoe dit werkt, ik ben nieuw op dit forum en weet niet hoe je een bericht moet sturen
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#9
MetalJamie zei:
Super , ik weet alleen niet hoe dit werkt, ik ben nieuw op dit forum en weet niet hoe je een bericht moet sturen
Klik om te vergroten...
We hebben net elkaar een bericht gestuurd😊 rechtsboven zie je je profielfoto, daarnaast een icoontje voor berichten, en daarnaast heb je meldingen
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe weet je überhaupt of het coke was? Gezien je het in bolletjes hebt gestopt en niet gesnoven..
P
Pablo RabanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik hoop dat het inmiddels al weer langzaam beter gaat❤️
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoe is het nou met je?
M
MaicolLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetalJamie zei:
Hartelijk dank voor je berichtje!!!!! , Ik zag ook allemaal beestjes lopen op de muren die er niet echt waren. en ik hoorde telkens geluiden in mijn huis en zag schimmen van een man. Zoooo eng !!!!! hopelijk is het morgen weg !
Klik om te vergroten...
Slaaptekort, daar krijg ik t ook van. Energie tekort. Je lichaam heeft alleen energie voor je basisfuncties over. Tijd om vitamine c, suiker en water te nemen. En te gaan slapen. Evt met een benzo
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Maicol zei:
Slaaptekort, daar krijg ik t ook van.
Klik om te vergroten...
Ik had de laatste dag van een stim binge en de dagen daarna altijd hallucinaties, nachtmerries/slaapverlamming etc.
Werd vaak erger en nu gebruik ik vrijwel nooit meer maar als ik moe ben dan komt het meteen weer opzetten. Houd nu al zo lang aan dat ik bang ben dat het niet meer weggaat.
Van alle schade die ik mezelf (en mn omgeving) met drugs heb aangerricht, is dit de eerste waar ik oprecht dag in dag uit mee rondloop. De angst, spijt en boosheid naar mezelf toe is hierdoor gigantisch.

Het dwingt me wel om tijdig rust te pakken, ben daar nu ook wat beter in geworden.
MetalJamie zei:
hopelijk is het morgen weg !
Klik om te vergroten...
Zoals al genoemd werd, goed eten en drinken en vooral uitrusten. Dan trekt het vrij snel weg. Eerlijk gezegd verbaasd het me dat ik, pas na jaren dagelijks misbruik en eens in de 2 nachten slapen, klachten heb die langer dan 2 dagen aanblijven.
Sterkte iig!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."