Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste manier om crack te roken?

Beste manier om crack te roken?

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Opmerkelijk dat je dit in opiaten post :tearsofjoy:
Maar zoals @De Apotheker zegt zou gewoon moeten werken geen rocketscience 😉
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Topic wordt verplaatst naar subforum Cocaïne.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nouuu ik zal je vertellen de beste manier is gewoon as en dan crack EN HIJSEEEEEENNNN STEEK DIE MOTHERFUCKER IN DE FIKKKKK
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste manier is crack gewoon wegkappen 😉.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
De beste manier is om het te laten.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Op reddit kan je veel info vinden
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Apotheker zei:
Nouuu ik zal je vertellen de beste manier is gewoon as en dan crack EN HIJSEEEEEENNNN STEEK DIE MOTHERFUCKER IN DE FIKKKKK
Klik om te vergroten...
niet best dit

:tearsofjoy: :tearsofjoy:
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
benzzzy zei:
Ik rook altijd uit wiet pijpje met as
Maar ik hoor zo vaak dat zoon glazen buisje met koper wil erin veel beter werkt.
Probleem is ik kan geen koper wil vinden.
Weet iemand waar ze intern fysieke winkel koper wil verkopen of een alternatieve manier vertellen om het te roken dat efficiënter is dwncpijp met as
Bedankt junkies
Klik om te vergroten...
Ik zou koper afraden omdat dat redelijk makkelijk oxideert en koperzouten zijn best wel giftig. Dat wil je eigenlijk niet binnenkrijgen, zeker niet door het te roken.

Zelf heb ik nooit crack gerookt, en sowieso vind ik cocaïne roken best wel risicovol. Beter om te snuiven of te pluggen. Maar als je het dan toch rookt, dan liever met een basepijp zodat je voorzichtig kan verhitten en er niet nog allerlei giftige en kankerverwekkende stoffen bij in te ademen. Hoewel de damp van cocaïne op zichzelf al corrosief is voor de longen (waardoor je bronchitis, COPD of longkanker kunt krijgen), dus dat is ook niet gezond. Maar nog meer giftige stoffen erbij is nog ongezonder.
B
Bibi1978Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Kan iemand mij mischien vertellen hoeveel hijsen er plus minus uit een half grammetje gaan of een gram mag ook ☺
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bibi1978 zei:
Kan iemand mij mischien vertellen hoeveel hijsen er plus minus uit een half grammetje gaan of een gram mag ook ☺
Klik om te vergroten...
licht aan welke methode je gebruikt en die mag ik niet noemen, maar als je kwaliteit heb omgeveer een halve uit een halve maar je verliest altijd wel een klein beetje of veel als je kut coke hebt.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik rook altijd uit wiet pijpje met as
Maar ik hoor zo vaak dat zoon glazen buisje met koper wil erin veel beter werkt.
Probleem is ik kan geen koper wil vinden.
Weet iemand waar ze intern fysieke winkel koper wil verkopen of een alternatieve manier vertellen om het te roken dat efficiënter is dwncpijp met as
Bedankt junkies
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het gewoon niet doen, denk ik.

Of je moet maar 'ns aan Steven Tyler vragen wat dat allemaal met je doet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."