#1
Als hij zegt dat het 2x per maand is kan je er gerust van uit gaan dat het minstens elke week is, zeker omdat jij er duidelijk minder enthousiast over bent dan hij.
Verder is het gewoon gebruik goedpraten (voor zichzelf).
Verdunde versie wat een onzin. Basecoke van ammoniak is doorgaans wel de betere gebruiksvorm maar dat is hetzelfde als zeggen dat je alcoholgebruik geen probleem is omdat je vodka van 30% drinkt ipv 40%
Verder is het gewoon gebruik goedpraten (voor zichzelf).
Verdunde versie wat een onzin. Basecoke van ammoniak is doorgaans wel de betere gebruiksvorm maar dat is hetzelfde als zeggen dat je alcoholgebruik geen probleem is omdat je vodka van 30% drinkt ipv 40%