Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gelukkig heb ik een andere ervaring. 2x crack gedaan, vond er geen reet aan. Lijntje coke deed beter werk (helaas wel tot een verslaving geleid 5 jaar lang, gelukkig vanaf gekomen)."
"Methamfetamine paar maanden lang gebruikt op regelmatige basis. Nasaal, oraal en base (die was echt heftig). Ik zou het laten. De euforie, vooral bij basen is onbeschrijfelijk. Oraal is meer een lange amfetamine viariant. Nasaal krijg je ook een flinke kick ervan in tegenstelling tot nasaal amfetamine nemen. Meth voelt gewoon erg chemisch aan. Merkte het aan alles. Heb het een tijd lang gedaan (3x per week oid) voor een maand of 3 a 4. Daarna gestopt, nooit meer genomen. Waarom? Craving was enorm voor de volgende hit, aan het wachten totdat ik weer kon krijgen en een crash die ik nog nooit eerder heb meegemaakt van drugs. Dagenlang helemaal verrot en depressief/leeg. Wat wil je dan? Juist, een nieuwe hit. Gewoon vanaf blijven. Voegt niks toe in je leven. Ik heb er van geleerd. Just my 2 cents."
"Vraagje. Tegenwoordig doe ik enkel RC's en geen substanties op de opiumlijst (i.v.m. slechte ervaringen in het verleden). Toevallig laatst combinatie 4FMA en 5MABP genomen op een festival en vervolgens feestje in een club. Resultaat: scherp, energie, (geen rush), beetje trillen van het beeld, zin om te dansen, muziek kwam wat beter binnen. Dosis: 150 MG 4FMA + 75MG bijgenomen uren later + 2x 75 MG 5-MABP verdeeld. Ik had zin om te dansen, voelde mijzelf scherp, raakte het overzicht niet kwijt zoals bij MDMA, maar mistte wel een beetje een trippend effect; dus het trillen van het beeld en compleet opgaan in de muziek. Hoe zijn jullie ervaringen met 6-ABP vergeleken met 5-MAPB?"
"Introductie topic en ervaringen. Veel benzo's geprobeerd. Tijd lang echt wel aardig aan gezeten. Zelf langzaam afgebouwd, gestopt en weer begonnen op voor mij een dosis die werkt qua angstvermindering/ontspannen/stressverlaging. Zal mijn ervaringen delen. Gedaan: - Etizolam Vond ik persoonlijk de meest fijne benzo die er was om tot rust te komen. Werkte erg goed, voelde natuurlijk, relax-gevend. Helaas wel verslavingsgevoelig voor mij. Tolerantie trad snel op en neiging om meer te pakken was er zeker. - Flubromozepam Merkte ik geen reet van. Vond dit echt een slechte benzo. Voor mij een no go. - Diclazepam Deze benzo was heftig. Compleet rustgevend, wat euforisch gevoel. Echter was één dosis meer dan genoeg om je niet te kunnen laten functioneren. Ook de neiging om bij te pakken was er, net iets heftiger dan bij Clonazolom en Etizolam - Clonazolam Meest verslavende benzo voor mij op Diclazepam na. Complete rust, ontspanning, slaap is gegarandeerd. Echter pakte ik snel veel meer dan nodig is en bouw je onnodig tolerantie op - Flunitrazolam Milde benzo tegen angst en paniek. Vind ik net wat lager zitten qua effect dan fluetizolam. Geen neiging om onnodig bij te pakken. - Flualprazolam Deze was niet normaal. Viel direct in slaap. Paar keer gebruikt, te heftig. - Pyrazolam Deed ik vooral in combinatie met norflurazepam. Enkel pyrazolam zorgde voor sedatie en ontspannenheid. Echter ging mijn spraak er van veranderen, wat niet fijn is. - Norflurazepam Euforie, wat energie, licht gevoel en zeker niet slaperig/moe of iets in die trant. Verslavingsgevoelig: doordat het zo 'licht' aanvoelt qua effect en dit prima op een feestje/dingen ondernemen is te gebruiken, snel en veel bij pakken. - Dechloroetizolam Sedatie voelde ik goed. Echter geen andere benoemenswaardige effecten. Viel redelijk tegen. - Gidazepam Erg licht. Wat ontspannen, that's it. Niet de moeite waard. - Flubitrozolam (FANAX) Werkt deze? Niks van gemerkt. Zou sterker zijn dan Etizolam. 4 breuklijntjes, 1 breuklijntje niks, tot zelfs 1 pil geen echte benoemens waardige effecten. - Fluetizolam Perfect tegen angst/paniek die snel werkt. Zat op 5mg pillen, toen naar 3mg, toen naar 2mg, toen naar 1mg en vervolgens naar 0mg. Stapsgewijs gedaan. Ontwenningsverschijnselen had ik denk ik twee dagen, vooral bij de laatste afbouw. Trillen, beetje paniekerig en angstig zijn. Verder viel het mee. Ergste afkick ooit was paroxetine (antidepressiva). Kreeg daar suïcidale gedachten van en dat op doktersrecept. Flueitzolam is waar ik mee ben af gaan bouwen tot 0 stuks per dag voorafgaand een tijd lang aan de Etizolam, Clonazolam en vervolgens aan de Diclazepam zat. - Bromazolam Toch na een tijd van de bovenstaande benzo's af te zijn geweest begonnen met bromazolam i.v.m. angst/paniek stoornis. Bij sommige verhalen hoor je dat in één keer heel lang slaapt. Ik heb gemerkt dat dit echt aan de dosering ligt. Één pil van 3mg is voor mij meer dan voldoende om de dag door te komen, verdeeld in stukjes om te kunnen functioneren zonder angst/paniekaanvallen. Vaak heb ik 3/4de van één pil (3mg) op een dag. De neiging om bij te pakken heb ik bij deze niet, omdat ik dan weet dat ik echt als een blok in slaap val. Hier heb ik geen behoefte aan en heeft geen toegevoegde waarde. Slapen doe ik sowieso wel, ook zonder benzo's. My piece of cake en ervaringen. Ciao!"
"@ Casrus. Xanax heb ik nooit gedaan. Dit is alleen via illegale wegen te verkrijgen dacht ik en niet regulier? Overigens de gateway naar heroïne in Amerika heb ik vernomen. Niet dat ik daar bang voor ben, paar keer heroïne gedaan in het verleden (keer of 8?) over echt jaren tijdsbestek, dus recreatief en vond het wel meevallen qua craving/verslavingsgevoeligheid. Verder laten liggen sindsdien: tried it, experienced it, done. Maar goed, dat is een ander verhaal natuurlijk. Wat betreft Xanax en alle andere middelen; ik wil géén illegaal spul of iets zonder recept meer in huis hebben. Vandaar dat ik het nooit heb geprobeerd."
"Thanks, Serotonine syndroom ben ik mee bekend. Geld dit hetzelfde voor 5MAPB - 4FMA combinatie?"
"Ik had zelf dus helemaal geen dip of iets. Misschien ook omdat ik erg gezond leef, sport veel, vitamines e.d. Laat ik het zo zeggen. Een liter wijn en ik ben de dag erna helemaal gaar. Had bij deze combinatie nergens last van. Maar als 5MAPB op 6ABP lijkt en 5MAPB wat meer trippy is houd ik het wel daar bij. MDMA vind ik te heftig. Wil zitten, wordt er sloom en heb daarvan wel een mega dip gedurende de week. Voor mij niet fijn."
"Nu 100MG 5-MABP op om te ervaren los van de 4FMA. Stuk beter. Lekker gevoel, praatgraag, beetje spacen, maar wel helder. Voor mij geen combi meer van 4FMA + 5MAPB. Stuk beter dit. Geniet met volle teugen"
"Klein reportertje. Rond 19.30 uur 2, pellets van 50mg ingenomen. 20.10 effecten komen. Fiets naar een vriend, de natuur ziet er wel erg mooi uit. Mooier dan nuchter iig 21.00 5-MABP kickt goed in. Wat een lekker gevoel vergeleken met MDMA. Ik ben erg sociaal, niet bankhangerig zoals met MDMA (reden dat ik dat nooit meer doe), ik voel tot enige mate energie. Vooral op het sociale aspect. Omgeving heeft het niet eens door. Muziek glijdt binnen in mijn lichaam en alles voelt veel sensationele en mooier. Het is niet dat ik mijzelf op en top gelukkig voel, maar ik geniet van de avond. Enigszins dat het beeld wat trilt, maar ik blijf scherp en cognitief ben ik er 100% bij. Maak snelle en accurate opmerkingen in gesprekken. Geen grote doppen of dat ik er uit zie als onder invloed. Ik heb overzicht, ben geprikkeld door kleine dingen die mij opvrolijken (meer dan normaal) en voel mijzelf gedurende het effect stabiel op dit punt. Erg leuke ervaring. 0.07 Merk dat het af te zwakken en uit te werken. Helemaal prima. Leuke avond gehad. Geslaagd experiment. Over uurtje mijn bed in. Slaap lekker iedereen!,"
"Vuncapzz zei: Klein reportertje. Rond 19.30 uur 2, pellets van 50mg ingenomen. 20.10 effecten komen. Fiets naar een vriend, de natuur ziet er wel erg mooi uit. Mooier dan nuchter iig 21.00 5-MABP kickt goed in. Wat een lekker gevoel vergeleken met MDMA. Ik ben erg sociaal, niet bankhangerig zoals met MDMA (reden dat ik dat nooit meer doe), ik voel tot enige mate energie. Vooral op het sociale aspect. Omgeving heeft het niet eens door. Muziek glijdt binnen in mijn lichaam en alles voelt veel sensationele en mooier. Het is niet dat ik mijzelf op en top gelukkig voel, maar ik geniet van de avond. Enigszins dat het beeld wat trilt, maar ik blijf scherp en cognitief ben ik er 100% bij. Maak snelle en accurate opmerkingen in gesprekken. Geen grote doppen of dat ik er uit zie als onder invloed. Ik heb overzicht, ben geprikkeld door kleine dingen die mij opvrolijken (meer dan normaal) en voel mijzelf gedurende het effect stabiel op dit punt. Erg leuke ervaring. 0.07 Merk dat het af te zwakken en uit te werken. Helemaal prima. Leuke avond gehad. Geslaagd experiment. Over uurtje mijn bed in. Slaap lekker iedereen!, Klik om te vergroten... Uiteraard gaat het om 5MAPB en niet 6ABP dit reportje"