Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat word als een dikke lijn gezien

Wat word als een dikke lijn gezien

36 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KevinDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een ieder bepaald voor zichzelf wat een dikke, normale of kleine lijn is.
voorheen maakte ik altijd de lijntjes klaar voor vrienden.. kreeg vaak commentaar dat het te veel was, of soms te weinig haha.
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#2
bij mij zo een 4cm lang, paar millimeter breed. Niet zo groot dus
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Imo:

èèn dikke lijn? Kwaliteit afhankelijk/tolerantie afhankelijk.

de èèn legt 0.3 neer en snuift het weg alsof het niks is en voelt voor persoon in kwestie alsof het niks is. Terwijl een andere 0,1 neer legt en het voor die individu veel is.

verschillende soorten van dit, mits je gewoon buitensporig grammen in 1x weg werkt uiteraard.
L
LijnNemer420Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou ik ben nu hartstikke lijp en ik vroeg mij nou echt af “Wat word gezien als een dikke lijn”
ik leg 1tje neer en doe het dan in 2 kleine maar dan merk ik al gauw dat die 2 kleine echt veelste klein zijn. dus ik wil echt een goeie dikke lijn in 2 delen doen maar ik weet niet wat word gezien als een dikke lijn.
Weet iemand de normale grootte van een lijn of van een dikke lijn
L
LijnNemer420Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Oké bedankt heren en dames van t mooie leven.
ik zal nu gewoon nemen waar ik lekker zelf zin in heb. iedereen z’n eigen voorkeur begrijp ik!
L
Levensgenieter23Lid
01-01-2024, 00:00
#6
''Gebruikelijk voor volwassenen is dat men lijntjes maakt van ieder ongeveer 0,05 ofwel 1/20e gram.''
Dus ik zou zeggen als je hier een stuk boven zit ''gemiddeld'' een dikke lijn hebt.
uiteindelijk is het natuurlijk persoonsafhankelijk i.v.m. tolerantie.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Levensgenieter23 zei:
'Gebruikelijk voor volwassenen
Klik om te vergroten...
Want kinderen gebruiken ook drugs?🙄🤣

Maar de definitie van een ‘dikke lijn’ is voor iedereen anders.

Neem gewoon de hoeveelheid waar je je fijn bij voelt. En laat je daarin niet beïnvloeden door anderen want dat gebeurt ook steeds vaker hoor ik.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Torchic zei:
Want kinderen gebruiken ook drugs?🙄🤣
Klik om te vergroten...
Tuurlijk jong geleerd is oud gedaan.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Torchic zei:
Want kinderen gebruiken ook drugs?🙄🤣
Klik om te vergroten...
Het is jammer genoeg de realiteit. Hier een voorbeeld van kinderen die als prostitué werken en verslaafd zijn.

Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#10
LijnNemer420 zei:
“Wat word gezien als een dikke lijn”
Klik om te vergroten...
Dat is mega subjectief. Hangt af van de stof zelf, (kruis)tolerantie, hoeveel iemand weegt, hoe de stof wordt opgenomen in je lichaam etc. Je kan ervan uitgaan dat een lijn van 5 centimeter lang en 1 centimeter dik een dikke lijn is bij zo goed als alle psychoactieve stoffen, alleen wordt dat de ene persoon fataal en is dat voor een ander de perfecte dosis.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#11
De pen is van je zus zei:
Het is jammer genoeg de realiteit. Hier een voorbeeld van kinderen die als prostitué werken en verslaafd zijn.

Klik om te vergroten...
Gelukkig is het niet de standaard.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eerst en vooral is het belangrijk te weten over welke stof het gaat. Bij de meeste stofjes gebruik ik steevast de weegschaal, ik ga af op het aantal mg ipv op de lengte en dikte van een lijn. Afgaan op het laatste is veel te subjectief, wegen is weten.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#13
Diagonaal over cd hoes en hoppa dan heb je dikke lijn

Maar wegen is het beste per stof!
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#14
LijnNemer420 zei:
Nou ik ben nu hartstikke lijp en ik vroeg mij nou echt af “Wat word gezien als een dikke lijn”
ik leg 1tje neer en doe het dan in 2 kleine maar dan merk ik al gauw dat die 2 kleine echt veelste klein zijn. dus ik wil echt een goeie dikke lijn in 2 delen doen maar ik weet niet wat word gezien als een dikke lijn.
Weet iemand de normale grootte van een lijn of van een dikke lijn
Klik om te vergroten...
Er is een site waar je een spiegel met ingegraveerde lijntjes kunt bestellen, ik denk dat dat de standaard is ongeveer?
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#15
DjYella zei:
Er is een site waar je een spiegel met ingegraveerde lijntjes kunt bestellen, ik denk dat dat de standaard is ongeveer?
Klik om te vergroten...
Zweevteev zei:
Dat is mega subjectief. Hangt af van de stof zelf, (kruis)tolerantie, hoeveel iemand weegt, hoe de stof wordt opgenomen in je lichaam etc. Je kan ervan uitgaan dat een lijn van 5 centimeter lang en 1 centimeter dik een dikke lijn is bij zo goed als alle psychoactieve stoffen, alleen wordt dat de ene persoon fataal en is dat voor een ander de perfecte dosis.
Klik om te vergroten...
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#16
Torchic zei:
Zoals hierboven al een aantal keer benoemd is het echt afhankelijk van de stof, lichaamsgewicht, tolerantie etc.
Klik om te vergroten...
Zeker helemaal mee eens, maar er is een gemiddelde en dat was de vraag toch? Wat wordt als een normale lijn gezien onafhankelijk van alle variabelen?
Of ben ik dan te mierenneukerig? Kan zeker en dan bij voorbaat mijn excuus.
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor mij is een lijn dik op 't moment dat ik een kruisje sla voordat ik m'n buis erbij pak
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#18
Research research research en voorzichtig opbouwen toch?
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#19
DjYella zei:
Zeker helemaal mee eens, maar er is een gemiddelde en dat was de vraag toch? Wat wordt als een normale lijn gezien onafhankelijk van alle variabelen?
Of ben ik dan te mierenneukerig? Kan zeker en dan bij voorbaat mijn excuus.
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat er een gemiddelde is. Per stof en alle andere factoren is het zo verschillend.

En je hoeft geen excuses aan te bieden hoor😊
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit verschilt voor iedereen. Dit is wat ik zie onder een dikke lijn:B4BD4252-23D2-4F1B-BD41-7EE1135ACCE1.jpeg Dit is een “normale lijn” of met andere woorden “mijn lijn” t.o.v een dikke lijn. Een dikke lijn zou ik persoonlijk alleen maar nemen in het begin van mijn snuifpartij, puur omdat ik wil dat het gevoel goed inkickt.

Maar zoals ik hier boven al zeg, neem lekker waar je zelf zin in hebt en waar je jezelf goed bij voelt. Nooit denken “oeh mijn vrienden nemen dikkere lijnen dus dat moet ik ook doen”. Boeien wat andere mensen nemen, jij neemt lekker hoeveel jij wilt en zij nemen hoeveel zij willen.

PS dit is dus voor mij een dikke lijn, als dit jou “normale lijn” is, zeer goed van je maar daar hoef je niet over te stoefen😘

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."