#1
niemand dus..van de 200 views geen 1 de moeite om überhaupt een reactie te plaatsen
Geweldig forum dit!
Geweldig forum dit!
niemand dus..van de 200 views geen 1 de moeite om überhaupt een reactie te plaatsen
Geweldig forum dit!
Dat is dan toch antwoord op je vraag of er hier mensen zijn die wat jij doet ook doen?niemand dus..van de 200 views geen 1 de moeite om überhaupt een reactie te plaatsen
Geweldig forum dit!
hallo allemaaaal
zoals in de titel staat vindt ik t wel leuk om zo af en toe is een paar gram er door heen te blazen.
(ja ik ben zo iemand die t wel gewoon 1x in de zoveel tijd kan doen en er dan ook verder niet naar omkijkt)
Zijn er hier op dit forum ook mensen die dit doen of ??
benieuwd naar! prive reactie mag ook natuurlijk
greetz
keep your head up and live life
hallo allemaaaal
zoals in de titel staat vindt ik t wel leuk om zo af en toe is een paar gram er door heen te blazen.
(ja ik ben zo iemand die t wel gewoon 1x in de zoveel tijd kan doen en er dan ook verder niet naar omkijkt)
Zijn er hier op dit forum ook mensen die dit doen of ??
benieuwd naar! prive reactie mag ook natuurlijk
greetz
keep your head up and live life
Maar doe dat laatste (IV) liever niet.
Of je neemt zelf de moeite en gebruikt de zoek functie💪🏾niemand dus..van de 200 views geen 1 de moeite om überhaupt een reactie te plaatsen
Geweldig forum dit!
Nee.
Heb het één keer eind jaren negentig in twee drugspanden in Rotterdam gedaan.
Het had wel wat, maar ben niet van de dealers (wel van de RC's) en vind de productie en handel van cocaïne-zaken te problematisch om ze gaan op te zoeken.
(Methamphetamine daarentegen... Ok... béétje hypocriet)
Op zich deed methamphetamine IV me sterk aan de eerste keer basen denken.
Maar doe dat laatste (IV) liever niet.
In nederland heb je eigenlijk alleeb maar base. Crack wordt gemaakt met baking soda. Dat heb ik hier nog nooit gezien. Wordt wel crack genoemd maar dat komt omdat we graag lekker Amerikanen naapen. Is zo een geweldig land. Zag de documentaire van Danny in Amerika, als je dan bedenkt waar ze dat Amerika Supremecy vandaan halen dan lijkt het me zowat logisch dat het 1 grote GGZ instelling is. Ergens denk ik dat de Indianen het land en de niet oorspronkelijke bewoners eeuwig vervloekt hebben. Wat een leed daar in die steden. Maar ik dwaal weer lekkel af. 🤣Recentelijk heb ik het naar alle waarschijnlijkheid nog een keer gedaan, tijdens een chemsex date.
Waarschijnlijk... we hadden een discussie over of het base of crack was.
Was zelf NEP aan het chasen door de rook.
Crack/base is superieur aan NEP.
Ik denk dat je op zoek bent naar https://marktplaats.nlniemand dus..van de 200 views geen 1 de moeite om überhaupt een reactie te plaatsen
Geweldig forum dit!
hallo allemaaaal
zoals in de titel staat vindt ik t wel leuk om zo af en toe is een paar gram er door heen te blazen.
(ja ik ben zo iemand die t wel gewoon 1x in de zoveel tijd kan doen en er dan ook verder niet naar omkijkt)
Zijn er hier op dit forum ook mensen die dit doen of ??
benieuwd naar! prive reactie mag ook natuurlijk
greetz
keep your head up and live lif
Ik begrijp je en ben ook zo iemand!hallo allemaaaal
zoals in de titel staat vindt ik t wel leuk om zo af en toe is een paar gram er door heen te blazen.
(ja ik ben zo iemand die t wel gewoon 1x in de zoveel tijd kan doen en er dan ook verder niet naar omkijkt)
Zijn er hier op dit forum ook mensen die dit doen of ??
benieuwd naar! prive reactie mag ook natuurlijk
greetz
keep your head up and live life
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."