Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsaf en toe lekker base

af en toe lekker base

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
j
jvkLid
01-01-2024, 00:00
#1
niemand dus..van de 200 views geen 1 de moeite om überhaupt een reactie te plaatsen

Geweldig forum dit!
j
jvkLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo allemaaaal

zoals in de titel staat vindt ik t wel leuk om zo af en toe is een paar gram er door heen te blazen.

(ja ik ben zo iemand die t wel gewoon 1x in de zoveel tijd kan doen en er dan ook verder niet naar omkijkt)

Zijn er hier op dit forum ook mensen die dit doen of ??

benieuwd naar! prive reactie mag ook natuurlijk

greetz

keep your head up and live life
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben niet iemand die er een paar gram doorheen jaagt. Ik ben absoluut niet van het basen.
Dus maar nu heb je tenminste een reactie.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
jvk zei:
niemand dus..van de 200 views geen 1 de moeite om überhaupt een reactie te plaatsen

Geweldig forum dit!
Klik om te vergroten...

Ja wat verwacht je dan?

Vind het een beetje neigen naar het zoeken naar drugsmaatjes die je kunnen voorzien van Base. Daarom heb ik niet gereageerd. Kan ernaast zitten, zo ja. Excuses en veel plezier op dit forum.

Niet meteen het forum de schuld geven als niemand reageert. Reflectie naar de context van het forum zou ik eerder doen. Daarnaast is Base coke nou niet bepaald een drug die er heel goed op staat.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
jvk zei:
niemand dus..van de 200 views geen 1 de moeite om überhaupt een reactie te plaatsen

Geweldig forum dit!
Klik om te vergroten...
Dat is dan toch antwoord op je vraag of er hier mensen zijn die wat jij doet ook doen?

"Nee"

Had je graag 200x "nee" als reactie gehad?

Het is inderdaad een geweldig forum hier. Wel een klein beetje 'wat je er in stopt krijg je er ook weer uit (of meer)'. Na één post met een specifieke vraag zonder reacties gaan lopen bitchen is zegmaar niet 'er iets in stoppen'.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
jvk zei:
hallo allemaaaal

zoals in de titel staat vindt ik t wel leuk om zo af en toe is een paar gram er door heen te blazen.

(ja ik ben zo iemand die t wel gewoon 1x in de zoveel tijd kan doen en er dan ook verder niet naar omkijkt)

Zijn er hier op dit forum ook mensen die dit doen of ??

benieuwd naar! prive reactie mag ook natuurlijk

greetz

keep your head up and live life
Klik om te vergroten...

Nee, doe ik niet (voelde me verplicht te reageren).
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#7
jvk zei:
Zijn er hier op dit forum ook mensen die dit doen of ??

benieuwd naar! prive reactie mag ook natuurlijk
Klik om te vergroten...
Doe ik ook niet.

Heb het wel op jouw aanraden gelijk even naar Privé doorgestuurd:

283.jpg
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#8
jvk zei:
hallo allemaaaal

zoals in de titel staat vindt ik t wel leuk om zo af en toe is een paar gram er door heen te blazen.

(ja ik ben zo iemand die t wel gewoon 1x in de zoveel tijd kan doen en er dan ook verder niet naar omkijkt)

Zijn er hier op dit forum ook mensen die dit doen of ??

benieuwd naar! prive reactie mag ook natuurlijk

greetz

keep your head up and live life
Klik om te vergroten...

Nee.

Heb het één keer eind jaren negentig in twee drugspanden in Rotterdam gedaan.

Het had wel wat, maar ben niet van de dealers (wel van de RC's) en vind de productie en handel van cocaïne-zaken te problematisch om ze gaan op te zoeken.

(Methamphetamine daarentegen... Ok... béétje hypocriet)

Op zich deed methamphetamine IV me sterk aan de eerste keer basen denken.

Maar doe dat laatste (IV) liever niet.
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#9
Casrus zei:
Maar doe dat laatste (IV) liever niet.
Klik om te vergroten...

IV is tenslotte een beetje iffy !
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
jvk zei:
niemand dus..van de 200 views geen 1 de moeite om überhaupt een reactie te plaatsen

Geweldig forum dit!
Klik om te vergroten...
Of je neemt zelf de moeite en gebruikt de zoek functie💪🏾
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Nee.

Heb het één keer eind jaren negentig in twee drugspanden in Rotterdam gedaan.

Het had wel wat, maar ben niet van de dealers (wel van de RC's) en vind de productie en handel van cocaïne-zaken te problematisch om ze gaan op te zoeken.

(Methamphetamine daarentegen... Ok... béétje hypocriet)

Op zich deed methamphetamine IV me sterk aan de eerste keer basen denken.

Maar doe dat laatste (IV) liever niet.
Klik om te vergroten...

Recentelijk heb ik het naar alle waarschijnlijkheid nog een keer gedaan, tijdens een chemsex date.

Waarschijnlijk... we hadden een discussie over of het base of crack was.

Was zelf NEP aan het chasen door de rook.

Crack/base is superieur aan NEP.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Recentelijk heb ik het naar alle waarschijnlijkheid nog een keer gedaan, tijdens een chemsex date.

Waarschijnlijk... we hadden een discussie over of het base of crack was.

Was zelf NEP aan het chasen door de rook.

Crack/base is superieur aan NEP.
Klik om te vergroten...
In nederland heb je eigenlijk alleeb maar base. Crack wordt gemaakt met baking soda. Dat heb ik hier nog nooit gezien. Wordt wel crack genoemd maar dat komt omdat we graag lekker Amerikanen naapen. Is zo een geweldig land. Zag de documentaire van Danny in Amerika, als je dan bedenkt waar ze dat Amerika Supremecy vandaan halen dan lijkt het me zowat logisch dat het 1 grote GGZ instelling is. Ergens denk ik dat de Indianen het land en de niet oorspronkelijke bewoners eeuwig vervloekt hebben. Wat een leed daar in die steden. Maar ik dwaal weer lekkel af. 🤣
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#13
jvk zei:
niemand dus..van de 200 views geen 1 de moeite om überhaupt een reactie te plaatsen

Geweldig forum dit!
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je op zoek bent naar https://marktplaats.nl
T
Tino73Lid
01-01-2024, 00:00
#14
jvk zei:
hallo allemaaaal

zoals in de titel staat vindt ik t wel leuk om zo af en toe is een paar gram er door heen te blazen.

(ja ik ben zo iemand die t wel gewoon 1x in de zoveel tijd kan doen en er dan ook verder niet naar omkijkt)

Zijn er hier op dit forum ook mensen die dit doen of ??

benieuwd naar! prive reactie mag ook natuurlijk

greetz

keep your head up and live lif
Klik om te vergroten...
T
Tino73Lid
01-01-2024, 00:00
#15
jvk zei:
hallo allemaaaal

zoals in de titel staat vindt ik t wel leuk om zo af en toe is een paar gram er door heen te blazen.

(ja ik ben zo iemand die t wel gewoon 1x in de zoveel tijd kan doen en er dan ook verder niet naar omkijkt)

Zijn er hier op dit forum ook mensen die dit doen of ??

benieuwd naar! prive reactie mag ook natuurlijk

greetz

keep your head up and live life
Klik om te vergroten...
Ik begrijp je en ben ook zo iemand!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."