Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"niemand dus..van de 200 views geen 1 de moeite om überhaupt een reactie te plaatsen Geweldig forum dit!"
"hallo allemaaaal zoals in de titel staat vindt ik t wel leuk om zo af en toe is een paar gram er door heen te blazen. (ja ik ben zo iemand die t wel gewoon 1x in de zoveel tijd kan doen en er dan ook verder niet naar omkijkt) Zijn er hier op dit forum ook mensen die dit doen of ?? benieuwd naar! prive reactie mag ook natuurlijk greetz keep your head up and live life"