Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoelang wachten na coke met nemen slaappil?

Hoelang wachten na coke met nemen slaappil?

16 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
Lid 137079Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wanneer ik een avondje aan de coke heb gezeten neem ik een slaappil (imovane) om in slaap te komen. Hoelang wacht je na je laatste lijn voor je de slaappil zou kunnen nemen? Iemand ervaringen of tips
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het beste is geen slaappil. Een downer na een upper is extra belastend voor je lijf, dus erg ongezond. Eerder stoppen met coke snuiven of minder snuiven en het uitzitten is een betere optie. Zeker met coke, bij normale hoeveelheden zou je na enkele uren al moeten kunnen slapen.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#3
Persoonlijk nam ik nooit een slaappil na coke maar stopte ik op tijd met nemen.

Tijdens uitgaan nam ik ook veel bier dus zelfs als ik helemaal coked up was kon ik gewoon slapen.

Tip: paracetamolletje, neus spoelen en wat neusspray voor t slapen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lytje pole zei:
paracetamolletje
Klik om te vergroten...

Dat heeft nergens nut voor hoor. Waarom neem je het? Helaas is paracetamol niet zo onschuldig gebleken als men dacht. Paracetamol vlak voor t slapen heeft geen nut omdat je dan al slaapt als ie gaat werken, het werkt maar 4 tot 6 uren dus al uitgewerkt als je wakker word. Paracetamol is een sypmtoombestrijder en geen helend medicijn.
Neus spoelen en een zoutoplossing spray is wel goed.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Dat heeft nergens nut voor hoor. Waarom neem je het? Helaas is paracetamol niet zo onschuldig gebleken als men dacht. Paracetamol vlak voor t slapen heeft geen nut omdat je dan al slaapt als ie gaat werken, het werkt maar 4 tot 6 uren dus al uitgewerkt als je wakker word. Paracetamol is een sypmtoombestrijder en geen helend medicijn.
Neus spoelen en een zoutoplossing spray is wel goed.
Klik om te vergroten...
Paracetamol heeft ook een ontspannende werking op je spieren, slaap ik beter van. (neem ik soms als de situatie ernstig is) Je mag 3x 1000mg per dag, maar inderdaad is niet zo goed voor je lever als je het teveel gebruikt.
Zoutwaterneusspray is inderdaad goed. Bij een echt dichte neus grijp ik wel naar een neusspray met xylomethazine. Dit zorgt dat de neusslijmvliezen niet meer opzetten.

Meest belangrijk denk ik is genoeg water drinken tijdens en na stappen, ik heb hierdoor bijna nooit een zware kater.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
Topic 30 juni

Denk dat ze die slaappil er al lang in heeft gegooit en lekker is gaan slapen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lytje pole zei:
Paracetamol heeft ook een ontspannende werking op je spieren,
Klik om te vergroten...

Dat geldt wel voor Ibuprofen maar helaas niet voor paracetamol.
T
Twirley BirdLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tot je gaat gapen en moe wordt.
L
Lid 137079Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Rebell zei:
Topic 30 juni

Denk dat ze die slaappil er al lang in heeft gegooit en lekker is gaan slapen
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy::tearsofjoy:
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik neem gewoon 30 mg dia 2 x Zolpi 7,5 mg als ik het zat ben met een paar biertjes. garantie dat je kan slapen en diazepam is ontspannen wakker worden en bewaar wat sos als je brak bent volgende dag. Haalt in 1 x brakheid weg
T
Tino73Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Het beste is geen slaappil. Een downer na een upper is extra belastend voor je lijf, dus erg ongezond. Eerder stoppen met coke snuiven of minder snuiven en het uitzitten is een betere optie. Zeker met coke, bij normale hoeveelheden zou je na enkele uren al moeten kunnen slapen.
Klik om te vergroten...
Volledig met je eens. Dit is ook mijn raad! Zal wel lukken hoor...!
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik neem altijd een Oxazepam na coke. Oxa erin, laatste lijntje en dan 2 whiskey en ik slaap als een roosje…

Nee, gezond is het niet, maar zolang het cokegebruik niet wekelijks is zie ik er geen kwaad in. Geen last van een comedown en de volgende dag alleen maar wat moe. Alternatief voor mij is de hele nacht wakker liggen, hartkloppingen en ellendig voelen. Ongezond bezig was ik toch al…
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Indy007 zei:
Ik neem altijd een Oxazepam na coke. Oxa erin, laatste lijntje en dan 2 whiskey en ik slaap als een roosje…

Nee, gezond is het niet, maar zolang het cokegebruik niet wekelijks is zie ik er geen kwaad in. Geen last van een comedown en de volgende dag alleen maar wat moe. Alternatief voor mij is de hele nacht wakker liggen, hartkloppingen en ellendig voelen. Ongezond bezig was ik toch al…
Klik om te vergroten...
Tsja. Risicoafweging. Kan een hartstilstand veroorzaken. Of verstikking in je eigen braaksel tijdens ‘slaap’. Kans op voortdoen: klein. Impact: mogelijk fataal.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Damius zei:
Tsja. Risicoafweging. Kan een hartstilstand veroorzaken. Of verstikking in je eigen braaksel tijdens ‘slaap’. Kans op voortdoen: klein. Impact: mogelijk fataal.
Klik om te vergroten...
Deze combi heeft mij mentaal helemaal gesloopt. Ik gebruikte dan ook meerdere keren per week.

Ik ben er uiteindelijk wel bovenop gekomen hoor. Maar het was het absoluut niet waard.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Coke werkt snel uit dus ik nam gewoon als ik moe werd en wilde slapen dan mn (toen voorgeschreven) benzo's. Zeg maar na 1-2 uur ofzo. Dat ging toen om Oxazepam en Lorazepam.

Nou gisteravond tm vanochtend aan de coke+alcohol gezeten en toen dat op was nog 2 kleine lijntjes keta gehad. Laatste lijntje keta was rond half 12 vanochtend. Maar ik had dus besloten om juist niet teveel keta te nemen en net als mijn vriend de hele dag te gaan slapen om mijn slaapritme niet nog meer in de war te brengen. Ik ben nou nog aan het afbouwen met Diazepam. Als ik wel had willen slapen vanmiddag had ik dat dus niet genomen dan omdat ik ook al die keta en alcohol op had erbij. Nu ga ik vanavond pas na de Champions League finale gewoon slapen. Dus dan neem ik gewoon mn Diazepam weer in (heb alleen nog 6mg voor het slapen nu).
P
PietlulLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als er een snoeiHarde harddrug is is het wel een of andere slaappil
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Perenijsje zei:
Coke werkt snel uit dus ik nam gewoon als ik moe werd en wilde slapen dan mn (toen voorgeschreven) benzo's. Zeg maar na 1-2 uur ofzo. Dat ging toen om Oxazepam en Lorazepam.

Nou gisteravond tm vanochtend aan de coke+alcohol gezeten en toen dat op was nog 2 kleine lijntjes keta gehad. Laatste lijntje keta was rond half 12 vanochtend. Maar ik had dus besloten om juist niet teveel keta te nemen en net als mijn vriend de hele dag te gaan slapen om mijn slaapritme niet nog meer in de war te brengen. Ik ben nou nog aan het afbouwen met Diazepam. Als ik wel had willen slapen vanmiddag had ik dat dus niet genomen dan omdat ik ook al die keta en alcohol op had erbij. Nu ga ik vanavond pas na de Champions League finale gewoon slapen. Dus dan neem ik gewoon mn Diazepam weer in (heb alleen nog 6mg voor het slapen nu).
Klik om te vergroten...
Pas je op dat 't niet weer uit de hand loopt? :/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."