#1
Wanneer ik een avondje aan de coke heb gezeten neem ik een slaappil (imovane) om in slaap te komen. Hoelang wacht je na je laatste lijn voor je de slaappil zou kunnen nemen? Iemand ervaringen of tips
paracetamolletje
Paracetamol heeft ook een ontspannende werking op je spieren, slaap ik beter van. (neem ik soms als de situatie ernstig is) Je mag 3x 1000mg per dag, maar inderdaad is niet zo goed voor je lever als je het teveel gebruikt.Dat heeft nergens nut voor hoor. Waarom neem je het? Helaas is paracetamol niet zo onschuldig gebleken als men dacht. Paracetamol vlak voor t slapen heeft geen nut omdat je dan al slaapt als ie gaat werken, het werkt maar 4 tot 6 uren dus al uitgewerkt als je wakker word. Paracetamol is een sypmtoombestrijder en geen helend medicijn.
Neus spoelen en een zoutoplossing spray is wel goed.
Paracetamol heeft ook een ontspannende werking op je spieren,
Topic 30 juni
Denk dat ze die slaappil er al lang in heeft gegooit en lekker is gaan slapen
Volledig met je eens. Dit is ook mijn raad! Zal wel lukken hoor...!Het beste is geen slaappil. Een downer na een upper is extra belastend voor je lijf, dus erg ongezond. Eerder stoppen met coke snuiven of minder snuiven en het uitzitten is een betere optie. Zeker met coke, bij normale hoeveelheden zou je na enkele uren al moeten kunnen slapen.
Tsja. Risicoafweging. Kan een hartstilstand veroorzaken. Of verstikking in je eigen braaksel tijdens ‘slaap’. Kans op voortdoen: klein. Impact: mogelijk fataal.Ik neem altijd een Oxazepam na coke. Oxa erin, laatste lijntje en dan 2 whiskey en ik slaap als een roosje…
Nee, gezond is het niet, maar zolang het cokegebruik niet wekelijks is zie ik er geen kwaad in. Geen last van een comedown en de volgende dag alleen maar wat moe. Alternatief voor mij is de hele nacht wakker liggen, hartkloppingen en ellendig voelen. Ongezond bezig was ik toch al…
Deze combi heeft mij mentaal helemaal gesloopt. Ik gebruikte dan ook meerdere keren per week.Tsja. Risicoafweging. Kan een hartstilstand veroorzaken. Of verstikking in je eigen braaksel tijdens ‘slaap’. Kans op voortdoen: klein. Impact: mogelijk fataal.
Pas je op dat 't niet weer uit de hand loopt? :/Coke werkt snel uit dus ik nam gewoon als ik moe werd en wilde slapen dan mn (toen voorgeschreven) benzo's. Zeg maar na 1-2 uur ofzo. Dat ging toen om Oxazepam en Lorazepam.
Nou gisteravond tm vanochtend aan de coke+alcohol gezeten en toen dat op was nog 2 kleine lijntjes keta gehad. Laatste lijntje keta was rond half 12 vanochtend. Maar ik had dus besloten om juist niet teveel keta te nemen en net als mijn vriend de hele dag te gaan slapen om mijn slaapritme niet nog meer in de war te brengen. Ik ben nou nog aan het afbouwen met Diazepam. Als ik wel had willen slapen vanmiddag had ik dat dus niet genomen dan omdat ik ook al die keta en alcohol op had erbij. Nu ga ik vanavond pas na de Champions League finale gewoon slapen. Dus dan neem ik gewoon mn Diazepam weer in (heb alleen nog 6mg voor het slapen nu).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."