je kunt ze ontkiemen op watjes met water, maar niet te vochtige watjes, ander gaan ze rotten.
Legde ze eerste serie tussen watjes, van de 10 kwamen er 7 uit, en gingen snel, na weekje al in potje en na 2 weken 3 cm plantje.
Daarna had ik geen watjes meer, want hoef geen make-up van me gezichte te halen savonds.
![:grin:]()
En geen zin weet watjes bij me buurmeidje te halen, dus dacht what de hell spot ze gelijk in een potje grond.
Na 2 weken paar kleine plantjes. dacht even kijken bij de rest. wel worteltje van cm. dus laten zitten. En na 3 weken 10 van de 10 waren uitgekomen. Gewoon normaal water geven, zeker niet te vochtig anders verzuipen ze. en wanneer er niet al teveel water is zal de wortel meeropzoek gaan naar water, en groeien de wortels sneller in het begin.
Echt een heleboel mensen denken veel water is goed. maar juist niet. de zaadjes zijn gemaakt voor gewone grond, gewone omstandigheden, zo vallen ze ternslotte ook in de natuur op de grond. Het zijn steke planten!!! en lekkere

.
Maar trek je conclusie. Ik heb erna weer gekozen voor direct in potje grond en ook nu weer 10 van de 10 kwamen uit.
Je ziet ze met de dag groeiten
succes