Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's kweken

Paddo's kweken

20 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
m
metaldreadyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heyhey!
ik wil graag een growkitje halen om zelf paddos te gaan kweken.
ik heb zelf tot nu toe alleen truffels gehad. Die hakte heel erg in, ook met een minder leuk eind dan gehoopt.
Weet iemand wat ongeveer de minst heftigste paddo is?
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja,
dat zijn dan tog wel de truffels...
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#3
idd, maar daar had ik laatst een zwaaare mindfuck van zeg.. niet normaal meer gwoon.
maar truffels zijn togh niet zo makkelijk zelf te kweken, voor paddos kun je kant en klare kweeksets kopen. Daar heb ik bij truffels nog nooit van gehoord, of zit ik nou fout :rolleyes: ??

:wave:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#4
vandaag weer 's een growkit met mexicaanse kaalkopjes (cubensis) gehaald.. Ik had eens een echte reuze-paddo gekweekt.. Ik zou nog wel een foto plaatsen :sunglasses:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier iis ie dan.. Ik heb niet zoveel ervaring met paddo's kweken maar ik weet zeker dat ze van deze grote bijna niet voorkomen. :) :)

Hij weegte 59 gram (dus bijna 2 possies)


d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb er thee van gemaakt en met z'n drieen opgegeten.
We zijn alledrie hardstikke space gegaan :hearteyes:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#7
disaster zei:
Ik heb er thee van gemaakt en met z'n drieen opgegeten.
We zijn alledrie hardstikke space gegaan :hearteyes:
Klik om te vergroten...



Schrijf je ook een trip-report daarover?
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
qinn zei:
disaster zei:
Ik heb er thee van gemaakt en met z'n drieen opgegeten.
We zijn alledrie hardstikke space gegaan :hearteyes:
Klik om te vergroten...



Schrijf je ook een trip-report daarover?
Klik om te vergroten...

Zou graag willen, maar ik herinner me helaas niets meer..
We zijn een horror film gaan kyken, maar we zagen er alles omheen draaien (niet zo'n succes dus).
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#9
disaster zei:
qinn zei:
disaster zei:
Ik heb er thee van gemaakt en met z'n drieen opgegeten.
We zijn alledrie hardstikke space gegaan :hearteyes:
Klik om te vergroten...



Schrijf je ook een trip-report daarover?
Klik om te vergroten...

Zou graag willen, maar ik herinner me helaas niets meer..
We zijn een horror film gaan kyken, maar we zagen er alles omheen draaien (niet zo'n succes dus).
Klik om te vergroten...

aahh das wel jammer :(
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#10
omg
ziet er zeker goed uit
wij hadden laatst ook gewoon porties maar hadden we ook een super dikke.. die had ik zelf niet opgegeten :P
B
BamHeroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is nou een paddo :sunglasses:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#12
neeen :openmouth:
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#13
_o_
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#14
:openmouth: Dat is geen paddo meer, dat is een boom. :openmouth:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#15
een ''paddo'' boom :openmouth:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#16
blijkbaar... :rolleyes:
r
rockaLid
01-01-2024, 00:00
#17
disaster zei:
Hier iis ie dan.. Ik heb niet zoveel ervaring met paddo's kweken maar ik weet zeker dat ze van deze grote bijna niet voorkomen. :) :)

Hij weegte 59 gram (dus bijna 2 possies)


Klik om te vergroten...


HOLO fuck :openmouth: echt veeet ! Maar zitten de stoffen niet alleen in het bovenste gedeelte van de paddestoel of ook in de steel?
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zit verdeeld in de hele paddestoel.
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Woow dat is egt een joekel :P

Hmm ik zou um wel kunne opeten :grin:
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#20
Egt? :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."