Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik had laatst in de smartshop wat flesjes Redline gekocht. voor degene die niet weten wat dat is: heftige energiedrank. jezus wat men ik misselijk geweest van die rotzooi, heeft iemand wel goeie ervaringen hiermee gehad? Mijn lichaam was opgefokt, zwaar trillen en misselijk en er onrustig gevoel maar nergens zin in hebben. voor mij iig nooit meer haha. ik vroeg me af of er mensen zijn die er wel goeie ervaringen mee hebben gehad."
"Heyhey! ik wil graag een growkitje halen om zelf paddos te gaan kweken. ik heb zelf tot nu toe alleen truffels gehad. Die hakte heel erg in, ook met een minder leuk eind dan gehoopt. Weet iemand wat ongeveer de minst heftigste paddo is?"