Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWietplanten en katten :x

Wietplanten en katten :x

12 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
De poes van de buren had een van m'n vijf zaad-plantjes gekortwiekt. :( Gewoon bij de steel afgebeten. Daarna hebben ze de planten met rust gelaten.

Maar m'n eigen kat heeft de neiging om buiten bij de planten z'n behoefte te doen.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb dat ook gehad maar dan met muizen, die hadden vorige zomer 3 van de
tien stekkies opgegeten.
Al goed dat ik er dus nog meer had...
Heb er uiteindelijk 3 kunnen oogsten :mrgreen: :stoned:
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb sinds een maandje één wietplant staan. Mijn ene kat vond die plant gelijk super interessant. En aangezien dit mijn grote trots was, had ik er al een stuk gaas omheen gezet.

Vandaag kwam ik thuis na een avondje ergens anders te hebben doorgebracht. En trof mijn plant aan op de grond, half kaal gegeten :angry:

Nu is mijn vraag of meer mensen hier wel eens last van hebben gehad en wat ze er aan gedaan hebben... Zodat die plant lekker vol kan groeien en door mij geconsumeerd wordt i.p.v. door de katten :stoned:
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#4
heey shiva
ik had 2 kleine (5cm) wietplandjes en die zijn allebij door me poes opgegeten :( (stomme junkie poes :P )

de volgende keer zet ik de plant gewoon buiten in een grote zware pot met kippengaas er omheen:)
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had dus een stekje staan, die mooi breed aan het groeien was. Nu ziet ie er net uit als een boom. :confused: Doet het nog wel, maar vrees dat het niet veel meer gaat worden. :smilingimp:

Maar ik heb wel eens gehoord dat katten zich sterk aangetrokken voelen tot wiet. Weet iemand of dat waar is? Kan volgens mij ook gewoon klieren zijn...
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shiva1982 zei:
Ik heb sinds een maandje één wietplant staan. Mijn ene kat vond die plant gelijk super interessant. En aangezien dit mijn grote trots was, had ik er al een stuk gaas omheen gezet.

Vandaag kwam ik thuis na een avondje ergens anders te hebben doorgebracht. En trof mijn plant aan op de grond, half kaal gegeten :angry:

Nu is mijn vraag of meer mensen hier wel eens last van hebben gehad en wat ze er aan gedaan hebben... Zodat die plant lekker vol kan groeien en door mij geconsumeerd wordt i.p.v. door de katten :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik Heb een kat gekent die toch bijna heel de dag lang naast de wiet plant ligde (en dat vanaf de knoppen er aan waren)
blijkbaar de geur ofzo
J
JunkieFunkieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn Hond had een keer 1 van mijn plantjes opgegeten maar hij vond t niet lekker dus nu laat ie het wel :P :rolleyes:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Katten willen ook high worden. Normaal gebruiken ze daarvoor kattenkruid ofwel nepeta cataria dit maakt katten "high' een gedroogde variant is verkrijgbaar bij een dierenspeciaalzaak. Onschadelijk en niet verslavend. Verschaft 15 minuten puur plezier.

Ik denk dat wiet er ook voor zorgt dat ze high worden, maar dan bij gebrek aan kattenkruid. Misschien zou je er een plantje kattenkruid bij kunnen zetten. Ik weet niet of dat gaat werken. Maar dan heeft de kat tenminste zijn eigen stuff.
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#9
werkt dat kruid ook bij mensen? en is het plezierig? :stoned:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, het is wel te roken, het zou een licht ontspannend gevoel geven.. stond nog een tijdje op Azarius geloof ik.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychoticoverdose zei:
werkt dat kruid ook bij mensen? en is het plezierig? :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik weet niet of het echt bij mensen werkt. Het zou wel een ontspannend gevoel geven, maar of je er echt iets van merkt dat weet ik niet. Volgens mij heeft het wel een medische werking.
t
tooozLid
01-01-2024, 00:00
#12
wat, dat zou ik niet rooken! :)
l
lexiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb het eens gerookt omldat ik niks anders in huis had... :rolleyes: Veel merk je er niet van hoor, je voelt je misschien een tikje lomer en gezelliger, maar is rap uitgewerkt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."