Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn Paddokweek (2de vlucht van een growset)

Mijn Paddokweek (2de vlucht van een growset)

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
zien er lekker uit ( ook al smaken ze afschuuwelijk :tongueout: )

veel succes er nog mee
s
saxo_belLid
01-01-2024, 00:00
#2
Begin :



later dezelfde week (ik zie al een opmerkelijke uitblinker)

[/mg]http://users.skynet.be/fa104808/DSC00250_1024x768.jpg[/img]

Nog wat later :



Nog later :




Bijna oogsttijd :



Oogst :





t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#3
:P
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zien er goed uit, veel plezier ermee!

Het is alleen wel het beste om ze te plukken voor ze de sporen loslaten (als de hoedjes net opengaan). Die smaken nog eens extra sterk en je hele bak wordt zwart :(

btw, je hebt 2x dezelfde foto gepost :P
z
zaandammerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Goed gedaan, ik ben ze nu zelf ook aan het kweken.
Voor de eerste keer doe ik het, ik hoop dat het ook zo goed ga doen. :wink:
Eetsmakelijk en tripse. :grin:
s
saxo_belLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kweken met een zo'n setje is echt makkelijk geweun de handleiding volgen voor de rest hoef je niks te doen, de eerste keer had ik er wel heel veel, tweede keer wat minder en de derde keer nog wat minder.
De 4de keer kwam er groene schimmel op en heb ik het weggegooid.

Succes met het kweken !
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
saxo_bel zei:
Kweken met een zo'n setje is echt makkelijk geweun de handleiding volgen voor de rest hoef je niks te doen, de eerste keer had ik er wel heel veel, tweede keer wat minder en de derde keer nog wat minder.
De 4de keer kwam er groene schimmel op en heb ik het weggegooid.

Succes met het kweken !
Klik om te vergroten...



hoe komt het dat die groen schimmel er in kwam ? die zak niet goed afgesloten ofzo ?

groene schimmel lekker :kots:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#8
saxo_bel zei:
groene schimmel
Klik om te vergroten...

je bedoeld wrs algen want schimmel is volgens mij nooit groen
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#9
Schimmel is vaak genoeg groen. Google maar eens op aspergillus :grin:
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#10
schimmel komt voor in willekeurig welke kleurschakering je bedenken kunt. Van roze tot rood, van blauw tot groen..............Denk ns aan n stukje groendooraderde schimmelkaas bijv.....................
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#11
De groene schimmel is zeer waarschijnlijk peneceline. De meest voorkomende groene schimmel. Onder ander gebruikt in kaas. Op zich dus niet heel erg schadelijk ( alleen in zeer grote hoeveelheden over lange tijd )

Meestal komen dit soort infecties in de growkit door jezelf. Per ongeluk met je hand aan de aarden gezeten, stof binnen komen waaien, etcl..
Zodra je groene schimmel ziet zou je voor de gein eens de ondergrond, dus onder de zwarte turf moeten kijken. Als daar alles netjes wit is dan is de kans dat het door jezelf komt erg groot. Maar als alle korrels groen zijn zou het waarschijnlijk door je leverancier komen. Je moet dan wel meteen checken zodra je groen ziet, want na 1 week word simpelweg alles groen :grin:
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja, een typische latere vlucht ik zou het zelf op een derde vlucht schatten, de latere vluchten heb je altijd een paar enorme paddestoelen. In plaats van heel veel kleintjes :P.

Ik vind het allebei wel prima eigenlijk , alleen die extreem grote paddo's is ook altijd wel leuk:grin:
e
emnasiahLid
01-01-2024, 00:00
#13
Was dit een kidje van azarius toevallig ?
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
toffe foto's, pas wel op met zolaat plukken, als ik zie hoever de hoeden open staan, is te ver, je kweek set zal snel zo onder de paarse smurrie komen wat lijd tot groene schimmel, die zorgen voor een slechte volgende vlucht en waneer te veel schimmel moet je hem weg gooien :openmouth:

niet bij azarius bestellen, de zelfde kit voor 25 eu bij http://www.blauweengel.com/catalog/prod ... cts_id=276

ik heb er ook weer 2 staan :hearteyes:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
op die een na laatste foto, :grin: die kleine ziet er wel schattig uit :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."