#1
zien er lekker uit ( ook al smaken ze afschuuwelijk
)
veel succes er nog mee
veel succes er nog mee
saxo_bel zei:Kweken met een zo'n setje is echt makkelijk geweun de handleiding volgen voor de rest hoef je niks te doen, de eerste keer had ik er wel heel veel, tweede keer wat minder en de derde keer nog wat minder.
De 4de keer kwam er groene schimmel op en heb ik het weggegooid.
Succes met het kweken !

saxo_bel zei:groene schimmel

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."