Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Begin : { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } later dezelfde week (ik zie al een opmerkelijke uitblinker) [/mg]http://users.skynet.be/fa104808/DSC00250_1024x768.jpg[/img] Nog wat later : Nog later : Bijna oogsttijd : Oogst :"
"Kweken met een zo'n setje is echt makkelijk geweun de handleiding volgen voor de rest hoef je niks te doen, de eerste keer had ik er wel heel veel, tweede keer wat minder en de derde keer nog wat minder. De 4de keer kwam er groene schimmel op en heb ik het weggegooid. Succes met het kweken !"
"Daar gaan ze, schieten als paddestoelen uit de grond"
"Hey, voor de tweede maal heb ik een kweeksetje aangeschaft. http://azarius.nl/shrooms/grow_boxes/growbox_cubensis/ Heeft iemand tips voor een goede eerste flush (oogst) ? Eerste fotos komen zodra de eerste kopjes uitsteken groeten"
"De eerste fotos zijn er !"
"Update 2"
"weer een dagje later"
"phy zei: Gaat lekker snel joh! Ik heb de mijne net geoogst. Naaaaice Klik om te vergroten... Geen fotos ? grtz"
"1e flush"