Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsScrogg 5 Skunk stekjes / planten conform gedoogbeleid.

Scrogg 5 Skunk stekjes / planten conform gedoogbeleid.

34 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Overigens kun je ook nog spreken van de bloeitijd, kort bloeiers middellang bloeiers en langbloeiers.

Sommige soorten staan wel 12 weken ipv 8 ....
Een kilootje langbloeiers kan wel 6000 euro opbrengen, mits het uitmuntend geteeld is en handmatig is schoongemaakt.

:hearteyes:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is het verschil tussen een kort en een langbloeier dan een verschil in opbrengst? of is het een verschil in kwaliteit?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
De langbloeier kan meer opbrengen, het is de extra tijd vooral waardoor de wiet duurder is.

Wat betreft smaak en high komt alles aan op de wijze van voeden drogen en telen.

Groet

Stonie
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat is de totale kost van de opstelling eigenlijk?

Alles meegerekent, dus ook elektriciteit.

Is de winst eigenlijk nog de moeite?
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op Wietforum.nl hebben ze een stroomkosten calculator:

http://www.wietforum.nl/index.php?autocom=stroomkosten

Als je zelf de kast gaat bouwen kan je natuurlijk op een growshop site ongeveer kijken wat alle spullen bij elkaar je gaan kosten...

Ik moet m'n eerste kweekje nog gaan beginnen, aan materiaal ben ik denk ik uiteindelijk zo'n 900 euro kwijt, maar dat geld heb je er zo weer uit joh.
Alleen al niet meer naar de shop hoeven zou ik het al voor doen :wink:

Hey Stonie,

Waarom knip je niet eerst de plant voor het drogen?
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ziet er goed uit, Stonie! lekkere dikke volle toppen :hearteyes:
Nee daar kan mijn buitenkweeksel niet tegenop..
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb je ook foto's van het eindproduct?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Bengt zei:
Wat is de totale kost van de opstelling eigenlijk?

Alles meegerekent, dus ook elektriciteit.

Is de winst eigenlijk nog de moeite?
Klik om te vergroten...


Als je 365 x 5 gram rookt is het wel de moeite, want dat is 1825 gram.
Dus 1 oogsty voor de electra 1 oogst voor de hardware 2 oogsten voor pappa ...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
jcp zei:
Waarom knip je niet eerst de plant voor het drogen?
Klik om te vergroten...

dat staat uitgebreid op wietforum ....

er zijn tegenwoordig mensen die bouwdrogers en machines gebruiken om de wiet te knippen.


De doodstraf ...... voor de broodfokkers
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ziet er goed zeg. :stoned:

Ik vind de volgende site ook wel mooi weergegeven. http://henk.atspace.com/kweken.htm
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sgoed, ik zoek wel even op wietforum.

waarom mag je niet met een machine knippen als "broodfokker"?

ik bedoel als zij het niet doen ligt er ten eerste NOG duurdere wiet in de coffeeshops (als je niet kweekt baal je dan als een stekker) + de knipresten zullen toch wel voor hasj gebruikt worden?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
misschien wel ja .....

:mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mmmm... ik kan ze bijna ruiken!
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
krijg al zin om er 1tje op te steken :stoned:
A
AsfaltjunkieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ziet er netjes uit Stonie!

Screen of green is idd de manier van kweken :grin:
2weken spoelen is perfect

Ik zweer zelf bij Shiva kweken(shiva-shanti2), maar moet nog ff geduld hebben ivm lek dak :smilingimp:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."