Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsScrogg 5 Skunk stekjes / planten conform gedoogbeleid.

Scrogg 5 Skunk stekjes / planten conform gedoogbeleid.

34 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Setup:

1 x 1000watt natrtium
1 x cooltube 150 mm met 500 kuup afzuigertje, zonder filter dit is dus ook de afvoer.
1 x afzuigertje inblaas 1000 kuup.
1 x Multifan SEA 3,7 Amp
300 liter Bio Bizz aarde mix
Bio Bizz Voeding lijn
6 weken voorgroei 18 uur
5 dagen voorstrek in het scroggnet.
2 weken uitspoelen.

9 weken bloei, dit is de laatste week.
Geschatte droom opbrengst netto gewicht: 700 -900 gram.

















Drogen:

De hele plant wordt opgehangen en 14 dagen later schoongeplukt met de hand.
Deze wiet heeft een marktprijs van 4000 per kg .....

Er zijn maar een paar mensen die weten hoe dit smaakt, hoort te smaken, zoals nederwiet zou moeten smaken.

Dit soort wiet haalt de coffeeshop niet eens, zoals meestal blijven de echte wietjes daar waar ze horen ... bij de wietfreaks.

Groetjes

Stonie


Disclaimer: Dit is niet mijn wiethokje, helaas maar waar.
Ben er wel direct verantwoordelijk voor en mag dus wel met de credits opscheppen.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zo, die zien er goed uit. :openmouth: Dat wordt een hele fijne oogst.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
:mrgreen:

De olie smaakt nog beter hoor !!
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ziet er erg goed uit! Jalousy Red eye and envy!
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#5
puur uit intresse, leg mij eens uit hoe dit conform gedoogbeleid is.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
je mag 5 plantjes kweken buiten onder de zon ....

het gedoogbeleid staat op wankelen, alles wat onder een lamp staat is verboden.
De kans dat je vervlogt wordt is nihil maar binnen met 5 planten is geen garantie voor vrijspraak.
Alles kan in beslag worden genomen, je mag nooit meer dan 15 gram in huis hebben meen ik droog.

Stonie
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey Stonie,

Wat zijn de afmetingen van het hok en hoe hoog is je laag aarde?
Leuke SCROGG, ik ben op het moment ook bezig mijn hok te bouwen, ik denk dat de opstelling veel gaat lijken op die van jou, ook met cooltubes, maar dan 2x 400 watt.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#8
1 woord: WOW! :openmouth: :openmouth:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
90 cmx 100 cm x 30-40 cm das de aardebak ongeveer.

en de hoogte is een standaard huis 2.60 ?

Stonie
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik doe het op een zolder met schuin dak, hoogte in de nok is maar 1.50 dus ik zit met cooltubes en scroggen omdat ik niet te hoog kan :)

Maar ik had al vaker gehoord dat biowietjes zo lekker smaakten, je zal er wel niet zo ernstig stoned van worden als de meeste wiet uit de shop cker?

Als m'n hokje er staat ga ik eerst es uit stekjes wat kweken en later wil ik ook nog eens bio gaan kweken.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#11
Man.

Die toppen zien er zo goed uit stonie. Puik werk.

Ik ben jaloers... :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
:hearteyes: :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
jcp zei:
Maar ik had al vaker gehoord dat biowietjes zo lekker smaakten, je zal er wel niet zo ernstig stoned van worden als de meeste wiet uit de shop cker?
Klik om te vergroten...

Als de meeste bagger uit de coffeeshop ?
Een lastig discussie punt, de een zweert alleen bij de grijze soorten rijkelijk belegt met THC zoals White Widow, AK47, noem ze maar op.

De ander houdt van rooie soortjes zoals Skunk Special.

Van de rooie wiet word iemand zeker wel high, helemaal als ie zich aan de rooie houdt.

Maar je moet het ook echt zo zien:

Als je een jaar zware shag rookt dan is halfzwareshag echt niet pruimen.
Of eerst aan de Vodka dan smaakt bier als water ....
Toch wordt je dronken en toch krijg je de nicotine van de halfzware in je bloedbaan.

Ik prefereer rode wiet ..... zoals BubbleGum Bubllelicious Skunk Special.
Als grijs soortje prefereer ik de Afghaan Skunk.

:stoned:

:hearteyes:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hehe, ik had je topic over hasj-olie gelezen ja dat is ook het eerste wat ik ga doen als ik m'n eerste planten geknipt heb :wink:

Ik ga binnenkort beginnen met de bouw van het hok, kan niet wachten!
Kheb al een een mistmaker gebouwt en een 1000kub torin+ 2x400w cooltube gekocht.
J
JpilotLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergine25 zei:
je mag 5 plantjes kweken buiten onder de zon ....

het gedoogbeleid staat op wankelen, alles wat onder een lamp staat is verboden.
De kans dat je vervlogt wordt is nihil maar binnen met 5 planten is geen garantie voor vrijspraak.
Alles kan in beslag worden genomen, je mag nooit meer dan 15 gram in huis hebben meen ik droog.

Stonie
Klik om te vergroten...

Niet beledigend bedoeld...

Maar met 1 lamp wordt je net zo hard vervolgd als met 10 lampen. Het gedroogbeleid bestaat uit rekensommetjes. Boete per lamp etc..
Alles zal in beslag worden genomen. De gemiddelde woning corporatie zal je huurcontract onderbreken. Justitie zal niet meer dan een boete en inbeslagname zijn.
Ja ben met je eens dat dat belachelijk is :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat is het nieuwe toontje in het beleid, maar geloof mij in sommige gevallen wordt echt wel afgezien van vervolging.
Misschien dat je hardware verloren gaat maar goed ...

En de elektra dief met een uitkering .. die moeten ze ook goed hard aanpakken.
Diep anaal 380 V erop .... uitkering terug betalen en op straat wonen.

Helemaal mee eens.

:hearteyes:

I love weed.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha ja,

stroom jatten vind ik wel een beetje flauw....
als je dan kweekt, betaal er dan ook voor
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
en wees een heer .. zeg je uitkering ook maar op.


Daar geilt de rechter op !

:mrgreen:
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rooie wiet of grijze wiet heb ik nog nooit van gehoord :)

Is dat als Indica en Sativa?

Maar ik rook het liefst een goeie silver haze, die zou ik zelf ook wel eens willen kweken...

Ik herken wel wat je zegt, laatst nog een buitenwietje gehad van een vriend, heb ik hem zo teruggegeven, vond het echt NIET smaken, en werdt er ook niet echt stoned van.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Rood is meestal een sativa ....

Grijs een indica ... klopt ja.

Dan heb je ook nog de Haze soorten, die ik persoonlijk niet lekker vind behalve de olie ervan is uitmuntend.

Groet

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."