#1
De jongen zei:Waaaw. Ze zijn echt prachtig hoor.
Hoe heb je ze gedroogd???
Heb je ook foto's van de gedroogde????
Dit is echt wel heel interessant...
Ik zal eens wat foto's maken van de gedroogde. Info over het drogen had ik hier vandaan gehaald: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php? ... gen#106959
Ik heb gewoon in een kartonnen doos wat velletjes keukenrol gedaan en daar de paddo's op gelegd. Deze dozen heb ik in een kast gezet met daarnaast een vochtvreter.
De jongen zei:Een verslag zou idd leuk zijn![]()
Practige wezentjes zij het toch...
Ik heb dat verslag nog geschreven, zie: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=4799

. Vergeet niet om bij elke vlucht weer water in de bak laten lopen, zoals je in het begin deed.