Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe groot is jouw plant?

hoe groot is jouw plant?

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als dat maar goed gaat :confused:
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#2
dit is een topic uit 2006

TS moet die boom nu wel opgerookt hebben :mrgreen:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#3
mijn plant is 3meter en 10cm, een mega plant dus :tongueout:

hij kon nog wel groter worden moest het dak van de serre niet in de weg staan :tongueout: maar heb hem nu wat scheef gehange, anders rot de topknop door tege da glas te hange wrs...

heeft er nog iemand een plant groter dan 3m of ben ik de absolute recordhouder :tongueout: ?
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#4
En zitten er ook toppen aan? En waarom nog niet geoogst?
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#5
toppen zitten eraan ja :tongueout: zou nogal erg zijn moest het niet het geval zijn...

en waarom nog nie geoogst? omdat de toppe nog niet rijp zijn voor de oogst, ik vind het ook raar, het is al wel heel laat... maar da komt omdat ze in een serre staat denkik, het is daar zowiezo warmer dan buite dus ga de plant pas later beginnen bloeien... kga pas oogste de eerste nacht dat het vriest :)
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik duim voor je :mrgreen:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#7
davie zei:
Als dat maar goed gaat :confused:
Klik om te vergroten...

majaat :tongueout: het is echt nog wel cva paf, heb juist als experiment een klein stickietje gerold me klein knopke die k paar dage heb geplukt... en kmoet zegge kvoelet al wel :) en smaakt beter dan ik had verwacht voor maar paar dage snel op serviet te drogen :tongueout: echt zoet smaakske
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kijk uit dat het niet gaat schimmelen :)
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#9
kheb der nu 10 van 20 cm maar het worden met een beetje geluk 10 bomen van 3 meter :rolleyes:

lekker op tijd, tis mooi weer dus heb je alleen maar een voorsprong :)

:wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
mijn bomen zijn 12 mter
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
mijn bomen zijn 12 mter
Klik om te vergroten...

we hebben het hier over planten :P
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb 1.5m-2m gestemd. Maar dat is pas over een paar maanden, ze zijn nu net ontkiemd :P
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog niet groot, ze leven ook nog niet zo lang.

Deze zijn er al 2 die bestemd zijn voor de buitenkweek.
Ik zal een kort verslagje onderaan maken, de soort is female black jack.
Er komt ook nog Heri en Anesthesia in mijn brievenbus een van de dagen.
En dan niet te vergeten dat ik ook nog Haze wil voor binnen.

Het begon onder 472 watt licht


Geleidelijk aan heb ik hen aan het buitenklimaat laten wennen.


Bij slecht weer terug onder de HPS


Het ging wat traagjes dus 72 watt TL 840 kleurcode er pal op geplaats.


En uiteindelijk de beste getopt en buiten in volle grond gezet. Nu wachten tot de bloei begint, wat nog even kan duren. Maar 't is mijn moederplant voor stekken tot ze bloeit.


Ze maakte mij eerst wijs dat het een moeilijk plantje is, maar 't noemt niets voor niets onkruid/weed he. It grows alike.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ziet er al mooi uit, hopen dat het smakelijke toppen geeft!
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#15
sjaartrol zei:
davie zei:
Als dat maar goed gaat :confused:
Klik om te vergroten...

majaat :tongueout: het is echt nog wel cva paf, heb juist als experiment een klein stickietje gerold me klein knopke die k paar dage heb geplukt... en kmoet zegge kvoelet al wel :) en smaakt beter dan ik had verwacht voor maar paar dage snel op serviet te drogen :tongueout: echt zoet smaakske
Klik om te vergroten...

Wa voor zever in pakskes is me da.
Hoe kunt ge nu al toppen hebben hangen als ge da in een serre hebt staan.
Da bloei begint pas juli/augustus kieke.
En de bloei kan soms duren tot in november.

Hoe kunt ge dan al iets blowen van de plant?

Ik blijf van de mijne af tot ze oogstklaar is hoor, geen second vroeger of later.
Anders was het maanden werk voor niets!
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#16


k gaf m aan rick toennie nog een babytje was, dit is net voor de oogst geloof ik..
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Niet groter dan een zaadje... of... ? :confused:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ze zijn ontkiemt op 8 april.
Dus vandaag bijna een maand en tien dagen oud.

Die in vaste grond...
Beide hoofdtoppen komen nu 56cm van de grond!



ff eentje draaien:



Wachten jullie maar tot ik binnen begin :wink:
Dat gaat pas knallen :tongueout:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Die in vaste grond al voorbij de halve meter.

Die in de pot nog maar 40cm. Maar ze is nog maar een maandje oud he.



ZE is zo hoog omdat ik onderaan al stekken nam. De blaadjes die overschoten heb ik verwijderd. En neen dit kan geen kwaad.
Het was een doordachte snoei :wink:
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een maandje? Die krengen groeien best snel dan. Mijne is nu een weekje oud en ongeveer 3cm hoog :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."