Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoranje wiet

oranje wiet

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik had gister een beetje houtkleurige oranje wiet, super droog.

we hebben het maar gewoon opgerookt, het smaakte niet echt naar wiet, een beetje teerachtig.

na 2 jointjes was ik nog niet wazig, na de derde in een klap super wazig, ook niet echt stoned of zo ik had gewoon best een dikke trip van zeker 3 uur

mijn vraag is dus: wat heb ik nou presies opgerookt??
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
kan jamaicaanse wiet zijn geweest, zaten er ook veel zaadjes in?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
cropp zei:
ik had gister een beetje houtkleurige oranje wiet, super droog.

we hebben het maar gewoon opgerookt, het smaakte niet echt naar wiet, een beetje teerachtig.

na 2 jointjes was ik nog niet wazig, na de derde in een klap super wazig, ook niet echt stoned of zo ik had gewoon best een dikke trip van zeker 3 uur

mijn vraag is dus: wat heb ik nou presies opgerookt??
Klik om te vergroten...


Wat kan jou het nu nog schelen? Het zit er toch al in..... :wink:
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik was vanmiddag bij the Grasshopper in eindhoven, stond onderaan op de lijst aarbeienwiet. Ik nog nooit van gehoord, dus die neem ik. Is het rode wiet die ook nog echt stinkt naar aarbeien. Toch maar gehouden natuurlijk... Echt smaken naar aardbeien doet het niet en heel sterk is hij ook niet, wordt er maar een beetje stoned van. Kostte btw 8,5 euro de gram.

De volgende keer neem ik maar weer gewoon k2 of northernlight.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je hoest, dan proef je aardbei
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat het gewoon hele rijpe wiet is. Het is zeker niet dat het veelvoorkomend is in een coffeeshop, maar bij de Baron in Breda heb ik eens 5gr rijpe amnesia gehad. Die zag er ook net verdord uit, met zo'n bruinig goud tintje. Zou ik wel wat voor betalen om dat nogmaals in m'n longen te hebben!
h
hodgepodgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
takala zei:
Ik denk dat het gewoon hele rijpe wiet is. Het is zeker niet dat het veelvoorkomend is in een coffeeshop, maar bij de Baron in Breda heb ik eens 5gr rijpe amnesia gehad. Die zag er ook net verdord uit, met zo'n bruinig goud tintje. Zou ik wel wat voor betalen om dat nogmaals in m'n longen te hebben!
Klik om te vergroten...
Maar Amnesia is meestal hele goede Haze, dat smaakt heel anders en de uitwerking is haast altijd zeer goed bij dat spul.
Die aarbeienzooi is echt vuurrood, zal straks even een pic posten. En de geur die ervan af komt lijkt ook bj lange na niet die van wiet, maar ruikt echt puur naar aarbeienzooi.

In ieder geval zal ik hem niet meer nemen. Veel te duur voor veel te slappen wiet.
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#8
hodgepodge zei:
takala zei:
Ik denk dat het gewoon hele rijpe wiet is. Het is zeker niet dat het veelvoorkomend is in een coffeeshop, maar bij de Baron in Breda heb ik eens 5gr rijpe amnesia gehad. Die zag er ook net verdord uit, met zo'n bruinig goud tintje. Zou ik wel wat voor betalen om dat nogmaals in m'n longen te hebben!
Klik om te vergroten...
Maar Amnesia is meestal hele goede Haze, dat smaakt heel anders en de uitwerking is haast altijd zeer goed bij dat spul.
Die aarbeienzooi is echt vuurrood, zal straks even een pic posten. En de geur die ervan af komt lijkt ook bj lange na niet die van wiet, maar ruikt echt puur naar aarbeienzooi.

In ieder geval zal ik hem niet meer nemen. Veel te duur voor veel te slappen wiet.
Klik om te vergroten...

Hoewel ik er wel een foto van zou willen zien had ik het niet over jouw wiet, maar over die cropp :)
E
ElenthereliénLid
01-01-2024, 00:00
#9
Was het niet gewoon orange bud?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Elentherelién zei:
Was het niet gewoon orange bud?
Klik om te vergroten...

Lijkt me sterk, klopt de beschrijving niet bepaald mee.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#11
cropp zei:
ik heb er een beetje onduidelijke foto van op mijn telefoon ( slechte camera) maar hoe post ik die
Klik om te vergroten...
Zet hem online op bijvoorbeeld http://photobucket.com/. Daarna kan je die link in dit topic zetten en kunnen wij de foto zien.
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
hey mensen er zijn veel soorten die mooie oranje stampers aan maken .... een mooi voorbeeld daarvan is o.a orange bud maar die wiet geef vaak wel duidelijk effect !!!

misschien is het een doorgekruist soortje met een soort die niet meer dan 8 % thc bevat .... dit soort wietjes hebben vaak eebn lichte highe uitwerking en je kunt je der de hele dag mee suf roken !!!

rode wiet????? das merkwaardig en erg intressant heb ik nog nooit gezien ... ik heb planten wel de gekste kleuren zien krijgen van groen naar gele,paarsige,blauwe en rode tinten !!! mooi voorbeeld daarvan is mate hari van basic seeds ... lekker en makkelijk soortje te kweken en zeker een van de mooiste planten in het najaar !!

maar goed terug komen op de rode wiet was het niet gewoon licht paars ????? ( btw blauwe toppen heb je ook dat rode er ook zullen zijn zal me eigenlijk niets verbazen :P )\\


greetzzz gtje
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb er een beetje onduidelijke foto van op mijn telefoon ( slechte camera) maar hoe post ik die

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."