#1
ik heb een growkit besteld bij azarius (truffels) en nu is mijn vraag wat de beste manier is om dit zo goed mogelijk tot een goed resultaat te brengen?
alvast bedankt!!
gr Wim
alvast bedankt!!
gr Wim
acidsmak zei:ik heb mn truffels van mn kweekset 3 weken in een schone trommel gedaan en in de koelkast gezet.
ze zijn nu klein beetje vochtig, niet erg , en op sommige stukjes zit een klein beetje schimmel.kan ik ze nu gewoon nemen ,dus dat t niet gevaarlijk is of wat dan ook of moet ik ze weg gooien?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."